Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 223
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Kozak, L. V. (Associate Professor: Dean of the Faculty of Economics).
    Criteria of purchasing behavior of consumers in the food market in Ukraine / L. V. Kozak // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 5. - P30-36 : рис. - статья на анг. яз. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Экономика легкой и пищевой промышленности
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
молоде покоління -- покоління Y -- споживачі -- ринок продуктів харчування -- купівельна поведінка споживачів -- маркетингові дослідження -- молодое поколение -- поколение Y -- потребители -- рынок продуктов питания -- покупательское поведение потребителей -- маркетинговые исследования
Анотація: Висвітлено особливості купівельної поведінки на ринку продуктів харчування представників покоління Y в Україні, народжених у 1991–1994 роках. На основі вибіркового маркетингового опитування 1270 осіб віком від 19 до 22 років з десяти областей України (з них 540 чоловіків і 730 жінок) було виявлено погляди наймолодшого покоління в Україні щодо їх сприйняття продуктів харчування як потреби; досліджено функціональні й уявні атрибути продуктів харчування, а також морально-етичні цінності та критерії їх закупівлі, які є значимими для цієї вікової групи; визначено критерії купівельної поведінки споживачів на даному ринку. Результатом проведеного дослідження є зроблені автором висновки щодо типу та особливостей купівельної поведінки досліджуваної групи представників покоління Y в Україні на ринку продуктів харчування, які можуть бути використані у формуванні стратегій позиціювання вітчизняних аграрних і переробних підприємств. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному та системному аналізі сукупного впливу на купівельну поведінку споживачів реальних та асоціативних атрибутів продуктів харчування. Практична цінність запропонованої методики дослідження полягає в тому, що її можна застосовувати для виявлення особливостей купівельної поведінки на ринку продуктів харчування решти вікових груп, а також на інших ринках.


Знайти схожі

2.


   
    Global Market Research 2014 // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 4-5 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг, 2013 р.

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- оборот ринків -- оборот рынков -- фінансові кошти -- финансовые средства -- інвестиції -- инвестиции
Анотація: Звіт про основні тренди розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі у 2013 році.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

3.


    Плахтій, М. (доцент; кандидат економічних наук).
    ISO і маркетинг. Дослідження та якість / М. Плахтій, О. Максименко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 13-14. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ISO -- маркетингові дослідження -- стандарти якості -- сертифікація -- аудит -- маркетинговые исследования -- стандарты качества -- сертификация
Анотація: Застосування стандартів якості у маркетингових дослідженнях.


Дод.точки доступу:
Максименко, О. (аудитор)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


   
    Tesla выросла на 32%,став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 15-22 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- автомобильные бренды -- автомобільні бренди -- ценные автомобили -- цінні автомобілі -- рейтинги брендов -- рейтинги брендів
Анотація: Проведены маркетинговые исследования автомобильных брендов.


Знайти схожі

5.


   
    XII Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 4-6
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
конференції -- конференции -- маркетологи -- практика маркетингу -- маркетингові дослідження -- конференции -- практика маркетинга -- маркетинговые исследования
Анотація: 14-15 лютого зібрались маркетологи для обговорення питань щодо розвитку галузі на Міжнародній науково-практичній конференції "Маркетинг в Україні".

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" \о нем\; Маркетинг в Україні, міжнародна науково-практична конференція \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


   
    І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології» // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 66-67 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
цифрові технології -- цифровые технологии -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинг-освіта -- маркетинг-образование -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции
Анотація: В Одеському національному політехнічному університеті 29-30 травня 2014 року відбулась І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології». В конференції прийняло участь близько 100 учасників, які представляли 28 організацій.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології» \о ней\; Маркетинг і цифрові технології, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

7.


    Янушка, Мартіні (PhD (управління технологічними процесами); Ing.; викладач; лаборант економічного факультету Університету Західної Богемії; м.Пльзень; Чехія).
    Інновації передових користувачів та платні інновації [Текст] : на прикладі компанії "Grinding Gear Games" / М. Янушка, Р. Шпіцар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 11. - С. 476-485 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(8НОЗ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы информатики

   Фінанси інформатики

   Новая Зеландия
    Нова Зеландія

Кл.слова (ненормовані):
доходность -- прибутковість -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- мобильные игры -- мобільні ігри -- неформальный обмен информацией -- неформальний обмін інформацією -- онлайн-игры -- онлайн-ігри -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- передовые пользователи -- передові користувачі -- платные инновации -- платні інновації -- идеи пользователей онлайн-игр -- ідеї користувачів онлайн-ігр -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- сбыт ІТ-продукции -- збут ІТ-продукції -- социальные сети -- соціальні мережі -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Зроблено спробу описати нове джерело доходів від інновацій передових користувачів у межах авторської моделі «платних інновацій». Проведено опитування 5659 користувачів серед клієнтів "Grinding Gear Games", розробника ігор з Нової Зеландії. Центральні питання опитування стосувались того, чи є в гравців свої інноваційні ідеї щодо ігри, чи готові вони ділитися ними з розробниками, а також чи готові платити за впровадження власної інновації в гру. Показано, що передові користувачі мають значно більше ідей щодо гри, ніж середньостатистичні, вони також частіше діляться ними та частіше підтримують інновації інших користувачів. Також доведено, що як передові, так і середньостатистичні гравці готові платити за впровадження власних ідей у фінальний продукт.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шпіцар, Радім (Ing.; викладач; лаборант кафедри бізнес-адміністрування та менеджменту економічного факультету Університету Західної Богемії; м.Пльзень; Чехія); Grinding Gear Games, новозеландский производитель онлайн-игр \о произв.\

Знайти схожі

8.
   06
   Д 36


    Вертель, В.
    Інструменти дослідження ринку транспортних послуг / В. Вертель, Т. Денисенко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. - Київ, 2013. - Вип. 23-24: Серія "Економіка і управління". - С. 16-23. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Економіка залізничного транспорту

   Экономика железнодорожного транспорта

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- економіка залізничного транспорту -- экономика железнодорожного транспорта -- ринок транспортних послуг -- рынок транспортных услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- конкуренція -- конкуренция


Дод.точки доступу:
Денисенко, Т.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Дмитрів, Анна Ярославівна (асистент кафедри маркетингу).
    Інструменти оцінки престижності вищого навчального закладу (на прикладі дослідження ВНЗ Львівського регіону) / А. Я. Дмитрів, С. В. Корягіна // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 180-187 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Україна
    Украина

    Львівська область

    Львовская область

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- престижность ВУЗов -- престижність ВНЗ -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- опитування -- опросы -- вартість навчання -- стоимость учёбы -- маркетингові концепції -- маркетинговые концепции -- освітні послуги -- образовательные услуги -- оценка престижности ВУЗов -- оцінка престижності ВНЗ
Анотація: Здійснено оцінку місця фактора престижності вищого навчального закладу в процесі прийняття абітурієнтом рішення про його вибір. Запропоновано метод оцінки престижності ВНЗ на основі оцінок респондентів. Досліджено причинно-наслідкові зв`язки між вартістю навчання та набором на перший курс як основу для оцінки престижності напрямів підготовки. Обгрунтовано важливість оцінки престижності для розробки маркетингової концепції розвитку ринку послуг вищої освіти.

Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА

Дод.точки доступу:
Корягіна, Софія Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу)

Знайти схожі

10.


    Крижко, О. В.
    Інформаційні системи в маркетинговій діяльності / О. В. Крижко, В. Г. Дарчук // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2016. - N 4 (18). - С. 113-120 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1373/1306. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/80. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Маркетинг

   Торгівля

   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Дарчук, В. Г.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

11.


    Коноплянникова, Маріанна (викладач кафедри маркетингу і реклами).
    Інформаційно-комунікаційні технології в картографії: рівень застосування / М. Коноплянникова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 42-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- картографо-геодезична галузь -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- картографія -- інформаційні технології -- інформація -- коммуникации -- картографо-геодезическая отрасль -- картография -- информационные технологии -- информация
Анотація: Про застосування комунікацій на підприємствах картографо-геодезичної галузі України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


   
    Академия качественных исследований. Первая украинская школа модераторов // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 66-67 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
модераторы -- маркетологи-аналитики -- школа модераторов -- качественные исследования -- маркетинговые исследования -- модератори -- маркетологи-аналітики -- школа модераторів -- якісні дослідження -- маркетингові дослідження
Анотація: Основная цель школы - научить молодых исследователей проводить качественные маркетинговые исследования.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Украинская школа модераторов \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Абрамов, А. П.
    Актуальные вопросы экономики железнодорожного транспорта / А. П. Абрамов, М. М. Толкачева, Л. А. Мазо // Вестник ВНИИЖТа. - 1998. - № 3. - С. 16-22 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- фирменное транспортное обслуживание -- автоматизированные системы -- автоматизация экономической работы -- информатизация экономической работы -- информационные системы -- маркетинговые исследования -- управленческий учет -- доходы железных дорог -- управление расходами -- залізничний транспорт -- фірмове транспортне обслуговування -- автоматизовані системи -- автоматизація економічної роботи -- інформатизація економічної роботи -- інформаційні системи -- маркетингові дослідження -- управлінський облік -- доходи залізниць -- управління витратами


Дод.точки доступу:
Толкачева, М. М.; Мазо, Л. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Замула, Ірина Валеріївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою обліку та аудиту в економічній діяльності Житомиського національного технологічнкого університету).
    Аналіз рентабельності екологічно чистої продукції при маркетинговому дослідженні [Текст] / І. В. Замула // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 317-322 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- рентабельность экологически чистой продукция -- рентабельність екологічно чистої продукції -- синергетический эффект -- синергетичний ефект -- устойчивое развитие -- сталий розвиток -- финансовый анализ -- фінансовий аналіз -- экологически чистая продукция -- екологічно чиста продукція -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Досліджено передумови, які вимагають переходу до виробництва екологічно чистої продукції, та проблеми, що виникають при маркетинговому просуванні такої продукції. Окреслено сукупність факторів першого та другого порядку, які підлягають оцінюванню при управлінні рентабельністю екологічно чистої продукції. Запропоновано послідовність визначення синергетичного ефекту від взаємодії вказаних факторів. Пропозиції спрямовано на створення умов для забезпечення реалізації положень концепції стійкого розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

15.


    Юрчак, Едуард Володимирович (аспірант кафедри маркетингу і підприємництва Київського національного торговельно-економічного університету).
    Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні [Текст] / Е. В. Юрчак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 222-230 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(4УКРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания, 2000-2014 гг.

   Економіка громадського харчування, 2000-2014 рр.

   Маркетинговые исследования

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды предприятий ресторанного хозяйства -- бренди підприємств ресторанного господарства -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- историческая периодизация -- історична періодизація -- предприятия ресторанного хозяйства -- підприємства ресторанного господарства -- региональные аспекты -- регіональні аспекти -- ресторанные сети -- ресторанні мережі -- ресторанный бизнес -- ресторанний бізнес -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти
Анотація: Наведено основні етапи розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства України в період з 2000 р. по теперішній час. Проаналізовано динаміку ринку ресторанного бізнесу, структуру ресторанного бізнесу в регіональному аспекті, поділ підприємств ресторанного бізнесу за сегментами, а також структуру ринку мереж закладів ресторанного господарства. Наведено характеристики найбільших мереж ресторанного господарства України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бистро, украинская ресторання сеть \о ней\; Картопляна хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Козырная карта, украинская ресторання сеть \о ней\; McDonald's; сеть ресторанов быстрого питания. \о ней\; Мировая карта, украинская ресторання сеть \о ней\; Пицца Челентано, украинская ресторання сеть \о ней\; Пузата хата, украинская ресторання сеть \о ней\; Три Толстяка, украинская ресторання сеть \о ней\

Знайти схожі

16.


    Лысенко, А. (экономист).
    Анализ состояния рынка мелющих тел в Украине / А. Лысенко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 7. - С. 52-54 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2007-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
мелющие тела -- металлопродукция -- измельчение сырья -- помол сырья -- виды мелющих тел -- стержни -- цильпебс -- шары -- маркетинговые исследования -- добывающие предприятия -- канатные шары -- продвижение товара -- экспорт шаров -- конкурентные преимущества -- маркетингові дослідження -- добувні підприємства -- канатні кулі -- кулі -- просунення товару -- експорт куль -- конкурентні переваги
Анотація: Подведены итоги исследования рынка мелющих тел в Украине.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Козка, А.
    Аутсорсинг: помощь извне / А. Козка // Справочник экономиста. - 2013. - № 1. - С. 77-83
УДК
Рубрики: Маркетинговые иссследования
   Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- профессиональная подержка -- договора -- it-аутсорсинг -- юридический статус -- аутсорсінг -- професійна підтримка -- договори -- юридичний статус -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Васильєв, Олексій (патентний повірений; кандидат технічних наук; м. Київ).
    База даних FSTA (Food Science and Technology Abstracts / О. Васильєв // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 6. - С. 71. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Патентне право
   Патентное право

   Бази даних

   Базы данных

Кл.слова (ненормовані):
патентне право -- патентное право -- бази даних -- базы данных -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- бібліографічно-реферативний опис -- библиографически-реферативное описание -- патенти -- патенты -- патентна література -- патентная литература -- патентно-асоційована література -- патентно-ассоциированная литература -- науково-технічний пошук -- научно-технический поиск -- патентний пошук -- патентный поиск -- патентно-кон'юнктурні дослідження -- патентно-конъюнктурные исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Автором описана база даних FSTA (Food Science and Technology Abstracts), яка охоплює предметний сектор, пов'язаний із питаннями харчових продуктів та технологій, включає відомості про харчові добавки, спеції, всі види напоїв, всі класи зернових продуктів, продукти птахівництва та ін. Вона забезпечує бібіліографічно-реферативний опис наукових, технічних та комерційних статей з спеціалізованих журналів, матеріалів конференцій, патентів більше 100 країн.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

19.


    Васильєв, Олексій (патентний повірений; кандидат технічних наук; м. Київ).
    База даних PQSCITECH / О. Васильєв // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 12. - С. 66. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Бази даних

   Базы данных

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- бази даних -- базы данных -- PQSCITECH -- бібліографічно-реферативні описи -- библиографично-реферативные описания -- параметричний інформаційний пошук -- параметрический информационный поиск -- патентні документи -- патентные документы -- патентно-кон'юнктурні дослідження -- патентно-конъюнктурные исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Автором описуються переваги бази даних PQSCITECH, яка охоплює весь предметний сектор прикладних наук і техніки, в тому числі авіа-космічну промисловість, океанологію, біотехнології, будівництво, комп'ютерні технології, екологію, промислову санітарію та токсикологію, машинобудування та ін.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

20.


    Васильєв, Олексій (патентний повірений; кандидат технічних наук).
    База даних патентів в галузі нафтової промисловості ENCOMPAT / О. Васильєв // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 8. - С. 67. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Патентне право
   Патентное право

   Бази даних

   Базы данных

Кл.слова (ненормовані):
патентне право -- патентное право -- бази даних -- базы данных -- ENCOMPAT -- патенти -- патенты -- WPINDEX -- Chemical Abstracts -- патентно кон'юнктурні дослідження -- патентно конъюнктурные исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- науково-технічний пошук -- научно-технический поиск
Анотація: Автором представлено особливості бази даних патентів в галузі нафтової промисловості ENCOMPAT.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)