Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ОЦЕНКА ЗНАНИЙ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
30
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
>
1.
Сметанський, М.
Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання / М. Сметанський> // Вища школа. - 2004. -
№4
. - С. 63-68 . - ISSN 1682-2366
ББК
Ч481.28
Кл.слова (ненормовані):
ОЦЕНКА ЗНАНИЙ
--
ПРОВЕРКА ЗНАНИЙ
--
ВЫСШАЯ ШКОЛА
--
ВНЗ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
656.2
Д 67
Халін, О. Ю.
Основні принципи формування тестів для оцінювання рівня знань працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів / О. Ю. Халін> // Збірник наукових праць / Донецький інститут залізничного транспорту УкрДАЗТ. - Донецьк, 2008. -
Вип. 13
. - С. 42-49
УДК
656.2:658.386
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
подготовка кадров
--
оценка знаний
--
опасные грузы
--
залізничний транспорт
--
підготовка кажрів
--
оцінка знань
--
небезпечні вантажі
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Полонська, Т.
Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
качество образования
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальні досягнення
--
образование Украины
--
освіта України
--
освітній моніторинг
--
оценивание учебных достижений
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
педагогический мониторинг
--
пізнавальна діяльність учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
портфолио
--
портфоліо
--
учебные достижения
--
якість освіти
Анотація:
Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.
Знайти схожі
>
4.
Луговий, В. І.
Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейская система трансфера и накопления кредитов
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська система трансферу й накопичення кредитів
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
качество образования
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
кредитно-модульна система освіти
--
кредитно-модульная система образования
--
оценка знаний
--
оцінювання знань
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
якість освіти
Анотація:
Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Таранік-Ткачук, К. В.
(головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук).
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 7/8
. - С. 9-16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство, 2009 р.
Языкознание, 2010 р.
Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое тестирование
--
допрофильное обучение
--
допрофільне навчання
--
зовнішнє незалежне тестування
--
листи МОН
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
оценка знаний
--
оцінювання знань
--
письма МОНУ
--
профильное обучение
--
профільне навчання
Анотація:
Подано методичні рекомендації щодо вичення української мови у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу проблемам допрофільного і профільного навчання, оцінюванню знань, зовнішньому незалежному тестуванню з української мови.
Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Міністерство освіти і науки України \о нем\Министерство образования и науки Украины \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Шелехова, Галина
(кандидат педпгогічних наук; завідувач лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН).
Орієнтоване календарне плануваня уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 57-58. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
І-й семестр
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
календарне планування
--
календарное планирование
--
контроль знаний
--
контроль знань учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
оценка знаний
--
оцінювання знань
Анотація:
Подано орієнтоване календарне планування з української мови для 9 класу (І-й семестр).
Знайти схожі
>
7.
Сарабун, Зіновія
(учитель-методист Остап'ївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Тернопільської області).
Будова слова : Урок контролю, оцінки й корекції знань. 5 клас / Зіновія Сарабун> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
83.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
будова слова
--
контроль знаний
--
контроль знань учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
строение слова
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Розробка уроку української мови з вичення будови слова у 5 класі.
Знайти схожі
>
8.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки).
Орієнтоване календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови : перший семестр / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 48-50. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
календарне планування
--
календарное планирование
--
контроль знаний
--
контроль знань учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
рівень навчальних досягнень
--
украинский язык
--
українська мова
--
уровень учебных достижений
Анотація:
Календарне планування уроків української мови у 10 класі за рівнем навчальних досягнень.
Знайти схожі
>
9.
Таранік-Ткачук, К. В.
(кандидат педагогічних наук; гол. спеціаліст Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України).
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2012 навчальному році (Лист МОНмолодьспорт від 01.06.2012 року № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук, Г. Т. Шелехова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 5
. - С. 2-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
контрольні роботи
--
контрольные работы
--
листи МОН
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
оценивание знаний
--
оценка знаний
--
оцінювання знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
письма МОНУ
--
украинский язык
--
українська мова
--
читання мовчки
--
чтение молча
Анотація:
У листі МОНмолодьспорт подано методичні рекомендації щодо вивчення української мови в середній школі.
Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Шинкарук, Н. І.
Знайти схожі
>
10.
Асаул, Анатолій Миколайович
(доктор економічних наук; професор).
Интерактивное тестирование и
оценка знаний
студентов - составная часть компетентностного подхода при подготовке бакалавров / А. Н. Асаул> // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 4
. - С. 176-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
^a378
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
интерактивное тестирование
--
інтерактивне тестування
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
компетенции выпускников
--
компетенції випускників
--
инновационные технологии в образовании
--
інноваційні технології в освіті
Анотація:
Главной целью инновационных технологий в образовании являеться подготовка человека к жизни в постоянно меняющимся мире. С учётом перехрда к глобальному информативному обществу и повсеместного распространения сети Интернет создание системы интерактивного тестирования и оценки знаний обучающихся в глобальной сети является насущной и актуальной задачей. Создание системы интерактивного тестирования и оценки знаний формирует предметную компетенцию студента, что интегративно способствует формированию образовательной компетенции выпускника.
Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)