Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аналіз літературних творів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


    Кутова, Тетяна (учитель української мови та літератури; вчитель вищої категорії).
    Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля" / Т. Кутова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 47-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- украинская литература -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- українська проза -- украинская проза -- повісті -- повести -- осмислення повісті -- осмысление повести -- роль кольору -- роль цвета -- мовно-виражальний засіб -- средство словестной характеристики -- психологічна характеристика -- психологическая характеристика -- внутрішній світ героїв -- внутренний мир героев -- колірна ознака -- цветовой признак -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- контекстуальний аналіз -- контектсуальный анализ -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений -- поведение литературных персонажей -- поведінка літературних персонажів -- учебные предметы -- учбові предмети -- методика преподавания -- методика викладання
Анотація: Обгрунтовано важливість ролі кольору в осмисленні повісті О. Кобилянської "Земля". Наголошується, що колір є мовно-виражальним засобом психологічної характеристики, оскільки забезпечує розкриття внутрішнього світу героїв. їх поведінки, психічного стану, внутрішніх переживань, душевних хвилювань. Використання різних барв дає змогу зрозуміти силу людських переживань, свідоме і несвідоме в характерах людей. Зважаючи на це, обстоюється, що означений аспект аналізу твору забезпечує формування читацьких компетентностей.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга (письменниця ; 1863-1942) \о ней\; Земля, повість \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Мовчан, Раїса (доктор філологічних наук).
    Літературна освіта в українській загальноосвітній школі: сучасний стан, виклики реальності, реформування [Текст] / Р. Мовчан // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 1. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 2, 3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта України -- образование Украины -- шкільна освіта -- школьное образование -- реформування системи освіти -- реформирование системы образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- соціальні компетентності -- социальные компетентности -- мотиваційні компетентності -- мотивационные компетентности -- функціональні компетентності -- функциональные компетентности -- навчальні програми -- учебные программы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- програмні твори -- программные произведения -- інтерпретація літературних творів -- интерпретация литературных произведений -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- громадянське виховання -- гражданское воспитание -- патріотичне виховання -- патриотичекое воспитание -- інтеграція навчальних предметів -- интеграция учебных предметов -- литературное образование -- літературна освіта
Анотація: Про відповідність навчальних програм та пропонованих реформ літературної освіти її цілям (зокрема громадянському та національному вихованню дітей).

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Усаченко, Олена (студентка ІІІ курсу факультету управління та адміністрування; Міжрегіональна академія управління персоналом).
    "Майстер і Маргарита" - М. О. Булгаков: аксіологія свободи, права, політики та відповідальності [Текст] / О. Усаченко, Я. Мельник, М. Мельник // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2016. - № 8. - С. 206-214. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.0
Рубрики: Право
   Загальна теорія права

   Общая теория права

Кл.слова (ненормовані):
філософія права -- философияправа -- авторські права -- авторские права -- сімейне право -- семейное право -- аксіологія права -- аксиология права -- романи -- романы -- релігійний аспект буття права -- религиозный аспект бытия права -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений
Анотація: Присвячено аналізу творчості М.О. Булгакова в аспекті виявлення аксіологічного зрізу у романі «Майстер і Маргарита» таких філософсько-правових категорій, як «свобода», «право», «політика» та «відповідальність». Розкриваються питання ідейно точного розуміння письменником змісту та суті права як феномену, напрямів його розвитку, які сьогодні все більше віднаходять відповідний розвиток у поколіннях права та своє відображення як у національних, так і в міжнародних документах із захисту та охорони прав людини і її основоположних свобод, зокрема, в контексті авторських прав та сімейного права.


Дод.точки доступу:
Мельник, Ярослав (студент ІІІ юридичного факультету; ПВНЗ «Фінансово-правовий коледж»); Мельник, Марія (аспірант; Інститут законодавства Верховної Ради України; юрист І категорії кафедри трудового права та права соціального забезпечення; юрист І категорії Центру проблем імплементації європейського та соціального права юридичного факультету; Київський національний університет імені Тараса Шевченка); Мельник, Ярослав (кандидат юридичних наук; докторант; Інститут законодавства Верховної Ради України); Булгаков, М. О. (російський письменник ; 1891-1940) \о нем\; Майстер і Маргарита, роман \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України).
    Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
казки -- дитяча література -- моральне виховання -- збірки творів для дітей -- морально-етичний розвиток дітей -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений -- українські педагогі -- украинские педагоги -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: Розкрито морально-етичний потенціал книжки "Я розповім вам казку... Філософія для дітей", створеної за спадщиною видатного українського педагога і дитячого письменника Василя Олександровича Сухомлинського (1918-1970). Обгрунтовано актуальність прийомів повчальності на основі казок і коротких оповідань, використаних ним для формування морально-ціннісних уявлень і переконань дитини. Доведено, що вони є продовженням української культурної традиції повчальності, дієвим засобом розвитку мислення і моральної свідомості.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Я розповім вам казку... Філософія для дітей, книга \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Саєнко, Валентина.
    Іван Франко і скандинавські літератури / Валентина Саєнко // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2016. - № 8. - С. 43-53. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературные связи -- літературні зв'язки -- генетично-контактні зв'язки -- генетично-контактные связи -- скандинавские литературы -- скандинавські літератури -- скандинавістика -- творчі надбання -- творчість письменників -- украинская литература -- типологические связи -- типологічні зв'язки -- украинско-норвежские литературные связи -- українська література -- українсько-норвезькі літературні зв'язки -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений
Анотація: Досліджується скандинавський спадок І. Франка: генетично-контактні ти типологічні зв'язки, наявні в літературознавчих працях митця й у творчих перегуках "Сойчиного крила" І. Франка і повісті Кнута Гамсуна "Пан".


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович ( український письменник; учений; громадський діяч ; 1856—1916) \о нем\; Гамсун, К. (норвежский писатель; лауреат Нобелевской премии ; 1859-1952) \о нем\; Сойчине крило, новела \о произв.\; Пан, повість \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Корбич, Галина.
    "Siciliana" - невідомий твір Ярослава Івашкевича в антропологічному вимірі / Галина Корбич // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2016. - № 8. - С. 105-112. - Література : 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
антропологическое литературоведение -- антропология литературы -- антропологічне літературознавство -- антропологія літератури -- литературная антропология -- літературна антропологія -- польская литература -- польська література -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений
Анотація: Крізь призму антропологічної категорії досвіду розглядається оповідання Я. Івашкевича, написане в 1914 р. у Києві і опубліковане 2011 р. у Польщі.


Дод.точки доступу:
Івашкевич, Ярослав (польський письменник; перекладач; громадський діяч ; 1894-1980) \о нем\; Ивашкевич, Я. (польский писатель; переводчик; общественный деятель ; 1894-1980) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Митринська , Галина (викладач Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка; викладач-методист; м. Київ).
    Драма-дискусія Бернарда Шоу "Пігмаліон" [Текст] / Г. Митринська // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 4. - С. 33-36 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

   Велика Британія
    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- розробки уроків -- разработки уроков -- 10 клас -- 10 класс -- письменники Великої Британії -- писатели Великобритании -- твори письменників -- произведения писателей -- драма-дискусія -- драма-дискуссия -- нова драма -- драма идей -- новая драма -- драма ідей -- навчальні запитання -- учебные вопросы -- навчальні завдання -- учебные задания -- навчальні тести -- учебные тесты -- образ Елізи -- образ Элизы -- жіноча тема в літературних творах -- женская тема в литературных произведениях -- тема місця жінки в суспільстві -- тема места женщины в обществе -- соціальна проблематика -- социальная проблематика -- анализ литературных произведений -- аналіз літературних творів
Анотація: Розробка уроку з вивчення п'єси Б. Шоу "Пігмаліон" у 10 класі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_4\10.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шоу, Бернард (письменник ; 1856-1950) \про нього\; Пігмаліон, п'єса \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя).
    Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 20-25. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ литературных произведений -- анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз літературних творів -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього текста в школі -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Підкреслено, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів для забезпечення ефективності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_12/5.pdf

Знайти схожі

9.


    Жила, Світлана (доктор педагогічних наук; професор Чернігівського національного педагогічного університету).
    Урок позакласного читання за романом Мирослава Дочинця "Мафтей" / С. Жила // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 27-31. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ литературных произведений -- анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз літературних творів -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього текста в школі -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок внеклассного чтения -- урок позакласного читання -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- модель романов -- модель романів -- философские поля -- філософські поля -- экзистенциальная наполненность -- екзистенціальна наповненість
Анотація: Досліджено оригінальний жанрово-структурний тип роману, проаналізовано заголовок і підзаголовок, які є концептуальними згустками твору. Запропоновано план читацької конференції, проблемну дискусійну бесіду, літературну вікторину за романом Мирослава Д очинця "Мафтей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_12/6.pdf

Дод.точки доступу:
Дочинець, Мирослав (український письменник) \про нього\; Мафтей, роман \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Олійник, Алла (учитель української та зарубіжної літератури ЗОШ № 9 м. Києва; учитель вищої категорії).
    Порівняльний аналіз казки І. Франка "Лис Микита" та індійської народної казки "Фарбований шакал" (Бінарний урок з української та зарубіжної літератур, 5 клас) / А. Олійник // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 35-36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ литературных произведений -- анализ художественного произведения -- анализ художественного текста в школе -- аналіз літературних творів -- аналіз художнього текста в школі -- бинарные уроки -- бінарні уроки -- индийские сказки -- індійські казки -- казки народів світу -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- порівняльний аналіз літературних творів -- сказки народов мира -- сравнительный анализ литературных произведенй -- украинская литература -- українська література -- 5 клас
Анотація: Автор статті пропонує бінарний урок з української та зарубіжної літератур у 5 класі, на якому здійснюється порівняльний аналіз казки І. Франка "Лис Микита" та індійської народної казки "Фарбований шакал".

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_12/8.pdf

Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (український письменник; поет; публіцист; перекладач; вчений; громадський і політичний діяч; доктор філософії; дійсний член НТШ; почесний доктор Харківського університету ; 1856—1916) \про нього\; Лис Микита, поема-казка \о произв.\Фарбований шакал, індійська народна казка \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)