Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=аналіз літературних творів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
26
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-26
>
1.
Кутова, Тетяна
(учитель української мови та літератури; вчитель вищої категорії).
Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля" / Т. Кутова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 8/9
. - С. 47-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
українська література
--
украинская литература
--
творчість українських письменників
--
творчество украинских писателей
--
українська проза
--
украинская проза
--
повісті
--
повести
--
осмислення повісті
--
осмысление повести
--
роль кольору
--
роль цвета
--
мовно-виражальний засіб
--
средство словестной характеристики
--
психологічна характеристика
--
психологическая характеристика
--
внутрішній світ героїв
--
внутренний мир героев
--
колірна ознака
--
цветовой признак
--
читацька компетентність
--
читательская компетентность
--
контекстуальний аналіз
--
контектсуальный анализ
--
аналіз літературних творів
--
анализ литературных произведений
--
поведение литературных персонажей
--
поведінка літературних персонажів
--
учебные предметы
--
учбові предмети
--
методика преподавания
--
методика викладання
Анотація:
Обгрунтовано важливість ролі кольору в осмисленні повісті О. Кобилянської "Земля". Наголошується, що колір є мовно-виражальним засобом психологічної характеристики, оскільки забезпечує розкриття внутрішнього світу героїв. їх поведінки, психічного стану, внутрішніх переживань, душевних хвилювань. Використання різних барв дає змогу зрозуміти силу людських переживань, свідоме і несвідоме в характерах людей. Зважаючи на це, обстоюється, що означений аспект аналізу твору забезпечує формування читацьких компетентностей.
Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга (письменниця ; 1863-1942) \о ней\; Земля, повість \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Мовчан, Раїса
(доктор філологічних наук).
Літературна освіта в українській загальноосвітній школі: сучасний стан, виклики реальності, реформування [Текст] / Р. Мовчан> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. -
№ 1
. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 2, 3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.3(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури
--
преподавание украинской литературы
--
освіта України
--
образование Украины
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
реформування системи освіти
--
реформирование системы образования
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
соціальні компетентності
--
социальные компетентности
--
мотиваційні компетентності
--
мотивационные компетентности
--
функціональні компетентності
--
функциональные компетентности
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
програми з української літератури
--
программы по украинской литературе
--
програмні твори
--
программные произведения
--
інтерпретація літературних творів
--
интерпретация литературных произведений
--
аналіз літературних творів
--
анализ литературных произведений
--
державні стандарти освіти
--
государственные стандарты образования
--
громадянське виховання
--
гражданское воспитание
--
патріотичне виховання
--
патриотичекое воспитание
--
інтеграція навчальних предметів
--
интеграция учебных предметов
--
литературное образование
--
літературна освіта
Анотація:
Про відповідність навчальних програм та пропонованих реформ літературної освіти її цілям (зокрема громадянському та національному вихованню дітей).
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Усаченко, Олена
(студентка ІІІ курсу факультету управління та адміністрування; Міжрегіональна академія управління персоналом).
"Майстер і Маргарита" - М. О. Булгаков: аксіологія свободи, права, політики та відповідальності [Текст] / О. Усаченко, Я. Мельник, М. Мельник> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2016. -
№ 8
. - С. 206-214. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a340.1
ББК
67.0
Рубрики:
Право
Загальна теорія права
Общая теория права
Кл.слова (ненормовані):
філософія права
--
философияправа
--
авторські права
--
авторские права
--
сімейне право
--
семейное право
--
аксіологія права
--
аксиология права
--
романи
--
романы
--
релігійний аспект буття права
--
религиозный аспект бытия права
--
аналіз літературних творів
--
анализ литературных произведений
Анотація:
Присвячено аналізу творчості М.О. Булгакова в аспекті виявлення аксіологічного зрізу у романі «Майстер і Маргарита» таких філософсько-правових категорій, як «свобода», «право», «політика» та «відповідальність». Розкриваються питання ідейно точного розуміння письменником змісту та суті права як феномену, напрямів його розвитку, які сьогодні все більше віднаходять відповідний розвиток у поколіннях права та своє відображення як у національних, так і в міжнародних документах із захисту та охорони прав людини і її основоположних свобод, зокрема, в контексті авторських прав та сімейного права.
Дод.точки доступу:
Мельник, Ярослав (студент ІІІ юридичного факультету; ПВНЗ «Фінансово-правовий коледж»); Мельник, Марія (аспірант; Інститут законодавства Верховної Ради України; юрист І категорії кафедри трудового права та права соціального забезпечення; юрист І категорії Центру проблем імплементації європейського та соціального права юридичного факультету; Київський національний університет імені Тараса Шевченка); Мельник, Ярослав (кандидат юридичних наук; докторант; Інститут законодавства Верховної Ради України); Булгаков, М. О. (російський письменник ; 1891-1940) \о нем\; Майстер і Маргарита, роман \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Дічек, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України).
Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 7
. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
казки
--
дитяча література
--
моральне виховання
--
збірки творів для дітей
--
морально-етичний розвиток дітей
--
аналіз літературних творів
--
анализ литературных произведений
--
українські педагогі
--
украинские педагоги
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
Анотація:
Розкрито морально-етичний потенціал книжки "Я розповім вам казку... Філософія для дітей", створеної за спадщиною видатного українського педагога і дитячого письменника Василя Олександровича Сухомлинського (1918-1970). Обгрунтовано актуальність прийомів повчальності на основі казок і коротких оповідань, використаних ним для формування морально-ціннісних уявлень і переконань дитини. Доведено, що вони є продовженням української культурної традиції повчальності, дієвим засобом розвитку мислення і моральної свідомості.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Я розповім вам казку... Філософія для дітей, книга \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Саєнко, Валентина
.
Іван Франко і скандинавські літератури / Валентина Саєнко> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 43-53. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
литературные связи
--
літературні зв'язки
--
генетично-контактні зв'язки
--
генетично-контактные связи
--
скандинавские литературы
--
скандинавські літератури
--
скандинавістика
--
творчі надбання
--
творчість письменників
--
украинская литература
--
типологические связи
--
типологічні зв'язки
--
украинско-норвежские литературные связи
--
українська література
--
українсько-норвезькі літературні зв'язки
--
аналіз літературних творів
--
анализ литературных произведений
Анотація:
Досліджується скандинавський спадок І. Франка: генетично-контактні ти типологічні зв'язки, наявні в літературознавчих працях митця й у творчих перегуках "Сойчиного крила" І. Франка і повісті Кнута Гамсуна "Пан".
Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович ( український письменник; учений; громадський діяч ; 1856—1916) \о нем\; Гамсун, К. (норвежский писатель; лауреат Нобелевской премии ; 1859-1952) \о нем\; Сойчине крило, новела \о произв.\; Пан, повість \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Корбич, Галина
.
"Siciliana" - невідомий твір Ярослава Івашкевича в антропологічному вимірі / Галина Корбич> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 105-112. - Література : 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
антропологическое литературоведение
--
антропология литературы
--
антропологічне літературознавство
--
антропологія літератури
--
литературная антропология
--
літературна антропологія
--
польская литература
--
польська література
--
аналіз літературних творів
--
анализ литературных произведений
Анотація:
Крізь призму антропологічної категорії досвіду розглядається оповідання Я. Івашкевича, написане в 1914 р. у Києві і опубліковане 2011 р. у Польщі.
Дод.точки доступу:
Івашкевич, Ярослав (польський письменник; перекладач; громадський діяч ; 1894-1980) \о нем\; Ивашкевич, Я. (польский писатель; переводчик; общественный деятель ; 1894-1980) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Митринська , Галина
(викладач Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка; викладач-методист; м. Київ).
Драма-дискусія Бернарда Шоу "Пігмаліон" [Текст] / Г. Митринська > // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. -
№ 4
. - С. 33-36 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Велика Британія
Великобритания
Кл.слова (ненормовані):
викладання зарубіжної літератури
--
преподавание зарубежной литературы
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
10 клас
--
10 класс
--
письменники Великої Британії
--
писатели Великобритании
--
твори письменників
--
произведения писателей
--
драма-дискусія
--
драма-дискуссия
--
нова драма
--
драма идей
--
новая драма
--
драма ідей
--
навчальні запитання
--
учебные вопросы
--
навчальні завдання
--
учебные задания
--
навчальні тести
--
учебные тесты
--
образ Елізи
--
образ Элизы
--
жіноча тема в літературних творах
--
женская тема в литературных произведениях
--
тема місця жінки в суспільстві
--
тема места женщины в обществе
--
соціальна проблематика
--
социальная проблематика
--
анализ литературных произведений
--
аналіз літературних творів
Анотація:
Розробка уроку з вивчення п'єси Б. Шоу "Пігмаліон" у 10 класі.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_суч_шк_2017_4\10.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Шоу, Бернард (письменник ; 1856-1950) \про нього\; Пігмаліон, п'єса \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Бондаренко, Юрій
(доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя).
Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 12
. - С. 20-25. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ литературных произведений
--
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз літературних творів
--
аналіз художнього твору
--
аналіз художнього текста в школі
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Підкреслено, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів для забезпечення ефективності.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_12/5.pdf
Знайти схожі
>
9.
Жила, Світлана
(доктор педагогічних наук; професор Чернігівського національного педагогічного університету).
Урок позакласного читання за романом Мирослава Дочинця "Мафтей" / С. Жила> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 12
. - С. 27-31. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ литературных произведений
--
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз літературних творів
--
аналіз художнього твору
--
аналіз художнього текста в школі
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
--
урок внеклассного чтения
--
урок позакласного читання
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
модель романов
--
модель романів
--
философские поля
--
філософські поля
--
экзистенциальная наполненность
--
екзистенціальна наповненість
Анотація:
Досліджено оригінальний жанрово-структурний тип роману, проаналізовано заголовок і підзаголовок, які є концептуальними згустками твору. Запропоновано план читацької конференції, проблемну дискусійну бесіду, літературну вікторину за романом Мирослава Д очинця "Мафтей.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_12/6.pdf
Дод.точки доступу:
Дочинець, Мирослав (український письменник) \про нього\; Мафтей, роман \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Олійник, Алла
(учитель української та зарубіжної літератури ЗОШ № 9 м. Києва; учитель вищої категорії).
Порівняльний аналіз казки І. Франка "Лис Микита" та індійської народної казки "Фарбований шакал" (Бінарний урок з української та зарубіжної літератур, 5 клас) / А. Олійник> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 12
. - С. 35-36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ литературных произведений
--
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз літературних творів
--
аналіз художнього текста в школі
--
бинарные уроки
--
бінарні уроки
--
индийские сказки
--
індійські казки
--
казки народів світу
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
порівняльний
аналіз літературних творів
--
сказки народов мира
--
сравнительный анализ литературных произведенй
--
украинская литература
--
українська література
--
5 клас
Анотація:
Автор статті пропонує бінарний урок з української та зарубіжної літератур у 5 класі, на якому здійснюється порівняльний аналіз казки І. Франка "Лис Микита" та індійської народної казки "Фарбований шакал".
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_12/8.pdf
Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (український письменник; поет; публіцист; перекладач; вчений; громадський і політичний діяч; доктор філософії; дійсний член НТШ; почесний доктор Харківського університету ; 1856—1916) \про нього\; Лис Микита, поема-казка \о произв.\Фарбований шакал, індійська народна казка \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-26
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)