Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аудирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Вікович, Р. І.
    Методика роботи з англомовними теленовинами на заняттях з англійської мови у вищому навчальному закладі / Р. І. Вікович // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Вища освіта

   Языкознание

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- англійська мова -- мовна освіта -- ВНЗ -- університети -- аудіювання -- высшее образование -- английский язык -- языковое образование -- ВУЗ -- университеты -- аудирование


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Квасова, О. Г.
    Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі / О. Г. Квасова // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 19-23
УДК
Рубрики: Освіта
   Університети

   Мовознавство

   Образование

   Университеты

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ВНЗ -- тестові завдання -- аудирование -- мовна освіта -- высшее образование -- ВУЗ -- тестовые задания -- аудіювання -- языковое образование


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Петрук, Оксана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу ЗНЗ із румунською/молдавською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери / О. Петрук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 33-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- навчання говорінню -- обучение говорению -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- связная речь -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- школи національних меншин -- школы национальних меньшинств
Анотація: У статті пропонуються розробки уроків усного українського мовлення, пов'язані з особистісною сферою мовленнєвої діяльності. Особлива увага звертається на формування мовленнєвих умінь учнів шкіл із національними мовами навчання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Таранік-Ткачук, Катерина (в. о. наальника відділу експериментальної педагогіки та управління освітою департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 2013-2014 навчальному році [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 7-8. - С. 2-12 : табл. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- методичні рекомендації -- методические рекомендаци -- мовленнєва змістова лінія навчання -- речевая содержательная линия обучения -- мовна змістова лінія навчання -- языковая содержательная линия обучения -- компетентісний підхід -- компетентностный подход -- підручники -- учебники -- аудіювання -- аудирование -- говоріння -- говорение -- критерії оцінювання навчальної діяльності учнів -- критерии оценивания учебной деятельности учеников -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- монологічне мовлення -- монологическая речь -- письмо -- перекази -- изложения -- твори -- сочинения -- читання -- чтение
Анотація: Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 5-11 класах.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т. (старший науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України; кандидат педагогічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (01.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Фідкевич, Олена (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; кандидат філологічних наук).
    Аудирование в школьном курсе русского языка [Текст] / О. Фідкевич // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 53-56. - Закінченя, початок у №2, 3 за 2015 рік. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.1(4Рос)
Рубрики: Методика викладання російської мови
   Методика преподавания русского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання російської мови -- аудіювання -- навчальні завдання -- навчальні вправи -- матеріали до уроків -- тексти для аудіювання -- преподаване русского языка -- аудирование -- учебные задания -- учебные упражнения -- материалы к урокам -- тексты для аудирования
Анотація: Тексты для аудирования на уроках русского языка.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (11.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості навчання учнів 5-7 класів сприймати мовлення на уроках української мови / Г. Шелехова, С. Цінько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 15-18. - Література : С.18 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание речи детьми -- восприятие и понимание текста -- восприятие речи -- коммуникативная деятельность детей -- комунікативна діяльність -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- розвиток мовлення учнів -- розуміння тексту -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття усного мовлення -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Висвітлено особливості сприймання учнями 5-7 класів усних і письмових висловлювань. Звертається увага на труднощі, з якими стикаються школяри в процесі аудіювання й читання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2014_3\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету)

Знайти схожі

7.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету).
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Література : С.11 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие речи -- интонация -- інтонація -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мимика -- міміка -- мовлення учнів -- мовна освіта -- писемне мовлення -- письменная речь -- сприйняття усного мовлення -- украинский язык -- українська мова -- усне мовлення -- устная речь -- языковое образование
Анотація: Окреслено основні труднощі, яки виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.


Знайти схожі

8.


   
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова. 5-9 класи [Текст] // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 5. - С. 2-14 : табл. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- навчальні плани -- учебные планы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- учебные программы -- украинский язык -- українська мова -- школьное образование -- шкільна освіта -- навчальні програми -- коммуникативная компетентность -- українська мова -- комунікативна компетентність -- змістові лінії навчальних курсів -- содержательные линии учебных курсов -- внутрішньопредметні зв'язки -- внутрипредметные связи -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- дидактичні принципи навчання -- дидактические принципы обучения -- принцип взаємозв'язку навчання -- принцип взаимосвязи и гуманизации -- принцип демократизації і гуманізації навчання -- принцип демократизации и гуманизации обучения -- принцип особистісної орієнтації навчання -- принцип личностной ориентации обучения -- принцип урахування життєвої перспективи у навчанні -- принцип учитывания жизненной перспективы в обучении -- принцип текстотворчості у навчанні -- принцип текстотворчества в обучении -- аудіювання -- аудирование -- читання мовчки -- чтение молча -- говоріння -- говорение -- письмо -- социокультурный принцип обучения -- соціокультурний принцип навчання -- принцип органического совмецения обучения и языка -- принцип органічного поєднання навчання й мови -- принцип практичної спрямованості в навчанні -- принцип практической направленности в обучении -- календарно-тематичне планування -- календарно-тематическое планирование -- календарні плани -- календарные планы
Анотація: Програма з української мови для 5-х класів середньої школи.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Сміліченко, Яніна (аспірантка Херсонського державного університету).
    Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Яніна Сміліченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 37-40. - Бібліографія : С.40 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин
Анотація: Розглянуто питання підготовки до аудіювання й розвитку аудіативних умінь учнів за допомогою спеціальних вправ, що виконуються учнями на уроках української мови в школах з російською мовою навчання.


Знайти схожі

10.


    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 37-42. - Бібліографія : С.42 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- усне діалогічне мовлення -- устная речь
Анотація: Розглянуто проблеми формування комунікативної компетенції та професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей: аудіювання, діалогічне мовлення, професійне мовлення тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: Формування професійного мовлення студентів

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)