Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Чумаченко, А.
    Важливість правильного бренду в соціальних мережах / А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 46-50 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-реклама -- бренди -- соціальні мережі -- просування бренду -- интернет-реклама -- бренды -- социальные сети -- продвижение бренда -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетнг
Анотація: Запропоновані основні правила реклами в соціальних мережах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


   
    Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу : ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 26-28 : ил. - Продовження в наступному номері. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
молодіжний маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальні тренди -- бренди -- комунікаційна модель -- молодежный маркетинг -- социальный маркетинг -- социальные тренды -- бренды -- коммуникационная модель
Анотація: Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners оприлюднила черговий звіт щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Овсяннікова, Ю.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Островерх, С.
    Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу / С. Островерх // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 55-59 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
фан-маркетинг -- спортивний маркетинг -- спорт -- спортивні продукти -- фанати -- спонсори -- конкуренти -- бренди -- спортивный маркетинг -- спортивные продукты -- фанаты -- спонсоры -- конкуренты -- бренды
Анотація: Розкрито сутність, проаналізовано елементи фан-маркетингу як можливого окремого напряму спортивного маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


   
    ФАС загрожує штрафом виробникам "Вія" за рекламу горілки // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 3. - С. 74-75. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- прихована реклама -- скрытая реклама -- реклама алкоголю -- реклама алкоголя -- продакт-плейемент -- алкогольні бренди -- алкогольные бренды
Анотація: Розглядається скарга на розміщення логотипу горілки "Хортиця" у фільмі "Вій"

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Федеральна антимонопольна служба РФ \про неї\; Вій, художній фільм \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Пошук брендів за допомогою зображення // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 5. - С. 73. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- товарні знаки -- товарные знаки -- бренди -- бренды -- бази даних -- базы данных -- охорона об'єктів інтелектуальної власності -- охрана объектов интеллектуальной собственности
Анотація: У даній роботі розповідається, як можна на основі зображення проводити пошук візуально схожих товарних знаків та інших відомостей про бренди серед мільйонів зображень, наявних в архівах баз даних.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Знайти схожі

8.


    Кирилов, Ю. Є. (кандидат економічних наук; доцент).
    Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність / Ю. Є. Кирилов // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 101-107 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
зернові культури -- зерновые культуры -- виробництво зерна -- производство зерна -- урожайнсть зернових культур -- урожайность зерновых культур -- торгівля зерном -- торговля зерном -- зовнішня торгівля -- внешняя торговля -- експорт зерна -- экспорт зерна -- експорт пшениці -- экспорт пшеницы -- бренди країн -- бренды стран -- житница Европы -- житниця Європи
Анотація: Визначено витоки та об’єктивні передумови використання висловлювання "Україна - житниця Європи", обґрунтовано доцільність просування бренду нашої країни в цій площині. Проаналізовано стан і виявлено тенденції розвитку зерновиробництва в європейських країнах, починаючи з XІV ст. Встановлено роль та місце України на європейському ринку зерна. За географічними, ресурсними (30% світового запасу чорноземів), кліматичними показниками Україна потенційно спроможна стати державою з пріоритетним розвитком аграрної сфери та одним з основних постачальників на світові ринки сільськогосподарської продукції. Тенденція до зростання обсягів виробництва в аграрній сфері простежується навіть за екстенсивних методів управління. Щоб весь аграрний потенціал України ефективно функціонував, необхідно працювати над підвищенням продуктивності культур, поліпшенням бізнес-клімату й спрощенням податкової системи. Доведено, що наша країна має всі шанси стати глобальним гравцем у сфері забезпечення багатьох регіонів світу протеїном та зерном і саме в цьому напрямі вбачається доцільним розробка та просування національного бренду.


Знайти схожі

9.


    Саніна, Ольга.
    Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста / О. Саніна, М. Пирч // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 29-37 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
стратегія бренду міста -- стратегия бренда города -- бренд міста -- бренд города -- брендінг міста -- брендинг города -- етапи стратегії бренду -- этапы стратегии бренда -- алгоритм розроблення стратегії бренду міст -- алгоритм разработки стратегии бренда городов -- алгоритм реалізації стратегії бренду міст -- алгоритм реализации стратегии бренда городов -- SWOT-аналіз -- PEST-аналіз -- інструменти дослідження міста -- инструменты исследования города -- позиціонування міст -- позицирование городов -- приклади позиціонування міст -- примеры позицирования городов -- бренды малых городов -- бренди малих міст
Анотація: Присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Проаналізовано поняття "бренд міста" та "брендинг міста".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Пирч, Мар’яна

Знайти схожі

10.


   
    За останній рік бренд Apple став дорожче від Google [Електронний ресурс] // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 5. - С. 70. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- бренди -- бренды -- торговельні марки -- торговые марки -- рекламні кампанії -- рекламные кампании -- рейтинги -- вартість брендів -- стоимость брендов
Анотація: Проаналізовано рейтинг найдорожчих брендів світу.


Дод.точки доступу:
Millward Brown, агенство \про нього\; Brandz Top 100, рейтинг \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)