Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=видатні педагоги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Шевченко, Ілля (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України; лауреат Кіровоградської обласної педагогічної премії імені В.О. Сухомлинського).
    Іван Гурович Ткаченко в колі своїх учителів і послідовників / І. Шевченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 6-10. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. педагогика
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- народний учитель -- народна освіта -- педагогична спадщина -- выдающиеся педагоги -- народный учитель -- народное образование -- педагогическое наследие
Анотація: Про педагогичну діяльність Івана Гуровича Ткаченко, якого В.О. Сухомлинський назвав "спаравжні народним вчителем"


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\; Ткаченко, Іван Гурович \о нем\; Сердце віддаю дітям \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Заліток, Людмила (кандидат педагогічних наук; заступник директора з наукової роботи Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського).
    Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров'я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 12-14. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- збереження здоров'я дітей -- розвиток освіти -- навчальний процес -- бібліографічні дослідження -- педагогічний досвід -- видатні педагоги -- здоровье детей -- сохранение здоровья детей -- развитие образования -- учебный процесс -- библиографические исследования -- педагогический опыт -- выдающиеся педагоги -- бібліографічні списки літератури -- библиографические списки литературы
Анотація: Надано список документів, що стосуються питань збереження здоров'я дітей.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Савченко, Олександра (академік НАПН України; голова Всеукраїнської асоціації Василя Сухомлинського).
    Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти / О. Савченко // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 1-3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- педагогические системы -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- історія педагогіки -- история педагогики -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- українська педагогічна наука -- украинская педагогическая наука -- початкова школа -- начальная школа -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- публіцисти -- публицисты -- дитячі письменники -- детские писатели -- увічнення пам’яті -- увековечивание памяти
Анотація: Розповідається про непересічний внесок доробку В. О. Сухомлинського в українську педагогічну науку, про увічнення пам’яті видатного педагога, публіциста та дитячого письменника. Йдеться про заплановані заходи, що передбачені для відзначення 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського протягом 2018 року.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\1.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог; публіцист; письменник; поет ; 1918-1970)

Знайти схожі

4.


    Хайруліна, Василина (доктор філософії; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
    Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / В. Хайруліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 17-20 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
музейна педагогіка -- музейная педагогика -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогіка добротворення -- педагогика благотворительности -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- музейне середовище -- музейная среда -- форми роботи -- формы работы -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов
Анотація: Йдеться про досвід створення музейного середовища в Українському коледжі імені В. О. Сухомлинського. Розглянуто сутність новітніх та традиційних форм роботи: музейні уроки, уроки філософствування, майстер-класи, круглі столи, спілкування допитливих, презентації проектної діяльності, конкурси знавців казок В. О. Сухомлинського та малюнків до казок Василя Олександровича. Обгрунтовано актуальність ідей В. О. Сухомлинського для розвитку музейної педагогіки.


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Чернишов, Олексій (кандидат педагогічних наук; доцент; ректор Донецького обласногоі інституту післядипломної освіти).
    Ідеї здоров'язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи / О. Чернишов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- здоров'язбереження -- здоров'яреформування -- здоров'язбережувальна педагогіка -- життєві навички -- складові здоров'я -- здоровий спосіб життя -- гуманістична педагогіка -- педагогічна спадщина -- педагогічний досвід -- видатні педагоги -- школа сприяння здоров'ю -- здоровье детей -- здоровьесбережение -- здоровьереформирование -- здоровьесберегательная педагогика -- жизненные навыки -- составляющие здоровья -- здоровый образ жизни -- гуманистическая педагогика -- педагогическое наследие -- педагогический опыт -- выдающиеся педагоги -- школа способствующая здоровью
Анотація: Здійснено аналіз ідей здоров'язбереження та здоров'яреформування у спадщині В. О. Сухомлинського. Розкрито досвід їх впровадження в практику роботи шкіл сприяння здоров'ю Донецької області.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Гаратик, Анна (доктор педагогічних наук; заступник директора інституту педагогіки Вроцлавського університету (Польща)).
    Ідеї педоцентризму в педагогічній спадщині Януша Корчака і Василя Сухомлинського / А. Гаратик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 22-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- педагогічна спадщина -- біографії педагогів -- педагогічна діяльність -- виховний процес -- ідеї педоцентризму -- выдающиеся педагоги -- педагогическое наследие -- биографии педагогов -- педагогическая деятельность -- воспитательный процесс -- идеи педоцентризма


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Корчак, Януш (1878-1942) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Олексенко, Роман (доктор філософських наук; доцент).
    Інноваційний досвід у дидактиці А. С. Макаренка / Р. Олексеенко, М. Окса // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 57-62. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний досвід -- инновационный опыт -- інтегровані курси -- интегрированные курсы -- провідництво -- проводничество -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- новаторство педагогів -- новаторство педагогов -- інноваційна педагогіка -- инновационная педагогика -- інноваційні педагогічні ідеї -- инновационные педпгогические идеи -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- дидактика
Анотація: Присвячено розгляду питань провідництва в дидактиці А. С. Макаренка, який вважав на- вчання і виховання як рівноправні складові цілісного педагогічного процесу і йшов у своєму творчому пошуку від навчання за комплексними програмами і планах до створення інтегрованих курсів і програм. Розробляючи вчення про цілі навчання, Макаренко виокремлює низку хибних традицій, що склалися в педагогічній науці, породженій страхом подвійного плану: по-перше, прагнення зрівняти всіх людей, утиснути людину в стандартний шаблон, виховати вузьку серію людських типів; по-друге, пасивне слідування за кожним індивідом, безнадійна спроба впоратися з мільйонною масою вихованців з допомогою роз- різненої мороки з кожною людиною зокрема. У першому випадку маємо справу з гіпертрофією стандартизації, у другому - з гіпертрофією індивідуалізації.


Дод.точки доступу:
Окса, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент); Макаренко, Антон Семенович (педагог; пісьменик ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; головний науковий співробітник).
    Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
ціннісний потенціал -- ценностный потенциал -- модернізація освіти -- модернизация образования -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- літературна спадщина -- литературное наследие -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- шкільна освіта -- школьное образование -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- методологія педагогічної діяльності -- методология педагогической деятельности -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- дитиноцентризм -- тема людини -- тема человека
Анотація: Розкрито ціннісний потенціал літературної спадщини Василя Сухомлинського. Обґрунтовано, що духовним осердям творів В. О. Сухомлинського є утвердження у почуттях, свідомості, вчинках дітей позачасових цінностей, які єднають педагогіку з філософією. Стверджується, що в умовах модернізації освіти варто переосмислювати твори педагогів-класиків, до яких належить Василь Сухомлинський.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Література : С. 9 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- антропоцентрическая концепция -- история педагогики -- история педагогики России -- история педагогической мысли -- історія педагогіки -- історія педагогіки Росії -- історія педагогічної думки -- наукова педагогіка -- научная педагогика -- педагогическая антропология -- педагогічна антропологія -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Аргументовано на тому, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обґрунтував у праці «Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології» (1867-1869).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\1.pdf

Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології, наукова праця \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
    В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- мислення учнів -- мышление учеников -- творчий розвиток -- творческое развитие -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- розумові здібності -- умственные способности
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)