Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=галузеві ринки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


    Янушка, Мартіні (PhD (управління технологічними процесами); Ing.; викладач; лаборант економічного факультету Університету Західної Богемії; м.Пльзень; Чехія).
    Інновації передових користувачів та платні інновації [Текст] : на прикладі компанії "Grinding Gear Games" / М. Янушка, Р. Шпіцар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 11. - С. 476-485 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(8НОЗ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы информатики

   Фінанси інформатики

   Новая Зеландия
    Нова Зеландія

Кл.слова (ненормовані):
доходность -- прибутковість -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- мобильные игры -- мобільні ігри -- неформальный обмен информацией -- неформальний обмін інформацією -- онлайн-игры -- онлайн-ігри -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- передовые пользователи -- передові користувачі -- платные инновации -- платні інновації -- идеи пользователей онлайн-игр -- ідеї користувачів онлайн-ігр -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- сбыт ІТ-продукции -- збут ІТ-продукції -- социальные сети -- соціальні мережі -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Зроблено спробу описати нове джерело доходів від інновацій передових користувачів у межах авторської моделі «платних інновацій». Проведено опитування 5659 користувачів серед клієнтів "Grinding Gear Games", розробника ігор з Нової Зеландії. Центральні питання опитування стосувались того, чи є в гравців свої інноваційні ідеї щодо ігри, чи готові вони ділитися ними з розробниками, а також чи готові платити за впровадження власної інновації в гру. Показано, що передові користувачі мають значно більше ідей щодо гри, ніж середньостатистичні, вони також частіше діляться ними та частіше підтримують інновації інших користувачів. Також доведено, що як передові, так і середньостатистичні гравці готові платити за впровадження власних ідей у фінальний продукт.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шпіцар, Радім (Ing.; викладач; лаборант кафедри бізнес-адміністрування та менеджменту економічного факультету Університету Західної Богемії; м.Пльзень; Чехія); Grinding Gear Games, новозеландский производитель онлайн-игр \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Мікаелян, С. Г. (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету ім.Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Інтероперабельність і пропрієтарність стратегічних альянсів ТНК на ринку високотехнологічної продукції / С. Г. Мікаелян // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 25-29 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.298в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Внешнеэкономическая деятельность предприятий, 1997-2008 гг.

   Зовнішньоекономічна діяльність підприємств, 1997-2008 рр.

Кл.слова (ненормовані):
высокотехнологическая продукция -- вісокотехнологічна продукція -- високі технології -- высокие технологии -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- интероперабельность -- інтероперабельність -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- проприетарность -- пропрієтарність -- стратегические альянсы -- стратегічні альянси -- ТНК -- транснациональные корпорации -- транснаціональні корпорації -- фінансування інновацій -- финансирование инноваций -- наукові дослідження -- научные исследования -- финансирование научных исследований -- финансування наукових досліджень -- инвестиции в инновации -- інвестиції в інновації
Анотація: Проаналізовано тенденції та детермінанти розвитку стратегічних альянсів ТНК на ринку високотехнологічної продукції. Визначено особливості інтероперабельних і пропрієтарних стратегічних альянсів. Охарактеризовано специфіку стратегічних альянсів у високотехнологічних галузях.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\6.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Іванюта, Т. М. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Аналіз стану кондитерської галузі та виявлення чинників економічної безпеки / Т. М. Іванюта // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 99-103 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности, 2003-2014 гг.

   Економіка харчової промисловості, 2003-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
кондитерская отрасль -- кондитерська галузь -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- економічна безпека підприємств -- экономическая безопасность предприятий -- рыночные угрозы -- ринкові загрози
Анотація: Із розвитком інтеграційних процесів, а також наявністю кризових тенденцій все актуальнішими стають питання, пов'язані зі станом економічної безпеки підприємств, що передбачає здатність протистояти небезпекам та загрозам, а також використовувати наявні та потенційні можливості. Виявлення небезпек та можливостей, а також їх врахування дозволить підвищити ефективність управління бізнесом сьогодні та гарантувати розвиток у майбутньому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Стоянович, Мілан (аспірант кафедри післядипломної освіти та міжнародних зв'язків Університету Сингедунум; м.Бєлград; Сербія).
    Багатокритеріальне прогнозування попиту як сучасний підхід до управління товарними запасами [Текст] / М. Стоянович, Д. Регодич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 447-461 : іл., табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика химической промышленности

   Економіка хімічної промисловості

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
актуальные тренды -- актуальні тренди -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- гранулированный пластик -- гранульований пластик -- метод аналитической иерархии -- метод аналітичної ієрархії -- многокритериальное прогнозирование -- багатокритеріальне прогнозування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- пластмассы -- пластмаси -- прогностические методы -- прогностичні методи -- продажи -- продажі -- рыночный спрос -- ринковий попит -- товарные запасы -- товарні запаси -- управление запасами -- управління запасами -- управление товарніми запасами -- управління товарними запасами -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання
Анотація: Описано застосування методу аналітичної ієрархії в моделюванні та аналізі різних факторів впливу, особливо в ситуації раптових та непередбачуваних змін середовища бізнесу. Застосування моделі продемонстровано на прикладі прогнозування попиту та продажів сербського підприємства з метою збалансування широти асортименту та розміру товарних запасів. Модель спирається на оцінки експертів, що добре знають ринок пластмас у цілому та гранульованого пластику зокрема. Проведено суб’єктивне оцінювання актуальних та прогнозованих трендів продажів гранульованого пластику з урахуванням фактору світової кризи, яка суттєво вплинула на обсяги продажів на глобальних ринках пластмас.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Регодич, Душан (аспірант; викладач кафедри інформаційних та комп'ютерних наук Університету Сингедунум; м.Бєлград; Сербія)

Знайти схожі

5.


    Кузьменко, Л. Г. (кандидат економічних наук; доцент; старший науковий співробітник Центру комплексних досліджень з питань антимонопольної політики Антимонопольного комітету України; заслужений економіст України).
    Вдосконалення державоного регулювання захисту економічної конкуренції [Текст] / Л. Г. Кузьменко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 102-105. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Конкуренція

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
антимонопольная деятельность -- антимонопольна діяльність -- конкуренция -- конкуренція -- государственная экономическая политика -- державна економічна політика -- лекарственные средства -- лікарські засоби -- медицинская промышленность -- медична промисловість -- неурегулированные вопросы -- неврегульовані питання -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- регуляторные механизмы -- регуляторні механізми -- фармацевтическая промышленность -- фармацевтична промисловість -- экономическое регулирование конкуренции -- економічне регулювання конкуренції
Анотація: Розкрито проблемні та неврегульовані питання щодо захисту економічної конкуренції на ринках лікарських засобів. Доводиться необхідність запровадження більш прозорого та ефективного механізму здійснення державого регулювання захисту економічної конкуренції на цих ринках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

6.


    Співаковська, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі уподобання -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- стратегические конкурентные группы -- стратегічні конкурентні групи -- цільові групи -- целевые группы -- карти стратегічних груп -- карты стратегических групп -- ціна продукції-частка ринку -- цена продукции-часть рынка -- ціна продукції-імідж марки авто -- цена продукции-имидж марки авто
Анотація: Проаналізовано ситуацію на українському автомобільному ринку та фактори, що впливають на тенденції на цьому ринку. Запропоновано сегментацію автомобільного ринку України, а також класифіковано фактори впливу на конкурентоспроможність учасників автомобільного ринку України. На основі отриманої класифікації здійснено ступеневий аналіз конкуренції на ринку автомобілів. Використано карти стратегічних груп конкурентів для оцінювання конкурентної ситуації на ринку легкових автомобілів України. На прикладі автомобілів марки Hyundai запропоновано стратегічні підходи до оцінювання конкурентних позицій підприємств, що здійснюють свою діяльність на території України. Проведено аналіз сприйняття цільовими споживачами вигід, які створюються завдяки використанню підприємствами маркетингових інструментів, а також надано рекомендації стосовно використання маркетингових інструментів для посилення конкурентних позицій учасників ринку в нових ринкових умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Співаковський, С.В. (кандидат економічних наук; доцент Унверситету еономіки та права "КРОК")

Знайти схожі

7.
   65.292(4УКР)г-4
   Н 11


    Ніфатова, О. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри підприємництва та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну).
    Виявлення протиріч у розвитку інтеграційних утворень на ринку М&А за допомогою багатомірної класифікації даних [Текст] / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 9-16 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.292(4УКР)г-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Объединения предприятий, 2000-2015 гг.

   Об'єднання підприємств, 2000-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
индикативные критерии -- індикативні критерії -- интегрированные структуры -- інтегровані структури -- экономическая концентрация -- економічна концентрація -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- мониторинг положения -- моніторинг становища -- мониторинг состояния -- моніторинг стану -- мониторинг среды -- моніторинг середовища -- многомерные классификации данных -- багатовимірні класифікації даних -- объединеннные корпорации -- об'єднані корпорації -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- рынок М&А -- ринок М&А -- рыночные поглощения -- ринкові поглинання -- рыночные слияния -- ринковыі злиття -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика
Анотація: Виявлено протиріччя у розвитку інтеграційних утворень на ринку М&А за допомогою багатомірної класифікації даних. Проведено порівняльний аналіз світового, американського, європейського, азіатсько-тихоокеанського та українського ринку зливань та поглинань. Систематизовано та обгрунтовано існуючі шляхи поглинання та об'єднання підприємств в Україні. На основі кластерного аналізу класифіковано всі країни, які функціонують на ринку зливань та поглинань на п'ять груп за показниками: кількість угод, вартість угод, середня вартість однієї угоди.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

8.


    Кім, Рене (PhD; віце-президент міжнародноговідділу Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив досвіду покупки на довіру до бренду, задоволеність ним та лояльність [Текст] : за даними брендів з власними лініями одягу (Південна Корея) / Р. Кім, Юн Донг Гюн, Я. Чао // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 182-189 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КОР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Южная Корея
    Півженна Корея

Кл.слова (ненормовані):
отраслевые рынки -- галузеві ринки -- доверие бренду -- довіра бренду -- конкретные покупки -- конкретні купівлі -- лояльность бренду -- лояльність боенду -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- обувь -- взуття -- одежда -- одяг -- опыт покупки с конкретным брендом -- досвід покупки з конкретним брендом -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- прогнозные алгоритмы -- прогнозні алгоритми -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рыночный спрос -- ринковий попит
Анотація: Проаналізовано різні варіанти досвіду покупок одягу конкретного бренду на формування клієнтської довіри, задоволеність брендом та лояльність йому. Розуміння залежностей між даними параметрами може допомогти маркетологам у роботі з брендами, які мають власні лінії одягу, при розробці та диференціації маркетингових стратегій в умовах значної конкуренції. Результати аналізу даних щодо південнокорейського ринку одягу та взуття демонструють, що різні елементи досвіду покупок з конкретним брендом можуть мати доволі різний вплив на формування довіри та задоволеності, саме тому маркетингові стратегії і мають бути диференційовані. Довіра ж, своєю чергою, має суттєвий вплив на формування лояльності, набагато більший, ніж задоволеність від конкретної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Юн Донг Гюн (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея); Чао, Ян (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

9.


    Кім, Чі Юнь (MSc; кафедра культури і мистецтва менеджменту Вищої шкоди університету Хонгук; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив комунікаційних стратегій для соціальних мереж на показники продажів [Текст] : за даними південнокорейського ринку мобільних ігор на андроїді / Ч. Ю. Кім, Х. -Д. Шін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 338-345 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(5КОР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
андроиды -- андроїди -- бинарный логит-анализ -- бінарний логіт-аналіз -- информационные релизы -- інформаціні релізи -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові досдлідження -- мобильные игры -- мобільні ігри -- неформальные обмены информацией -- неформальні обміни інформацією -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- продажи -- продлажі -- сбыт продукции -- збут продукції -- социальные сети -- соціальні мережі -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Досліджено вплив різноманітних комунікаційних стратегій, що використовуються в соціальних мережах, на показники продажів продукту. Типи комунікацій для аналізу поділено на: інформаційний реліз компанії та неформальний обмін інформацією. Протестовано, яким чином ці два головні типи стратегій впливають на продажі мобільних ігор. Бінарний логіт-аналіз застосовано до даних рейтингу топ-150 ігор на андроїді, що розміщено на сайті "App Annie". Результати доводять, що і інформаційні релізи, і неформальний обмін інформацією суттєво та позитивно впливають на обсяги продажів, однак неформальні комунікації, зокрема між користувачами, мають значно більший вплив.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея); App Annie, web-сайт мобильных игр \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Тропіна, Валентина (кандидат економічних наук; доцент).
    Грунтовне дослідження закономірностей функціонування та напрямів регулювання галузевих ринків / В. Тропіна // Банківська справа. - 2010. - № 4. - С. 90-94. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Ігнатюк А.І. Галузеві ринки: теорія, практика, напрями регулювання : монографія / А. І. Ігнатюк. - К.: ННЦ ІАЕ, 2010.-465 с.
. - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.261
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

Кл.слова (ненормовані):
регулювання галузевих ринків -- галузеві ринки -- державне управління -- інновації -- регулирование отраслевых рынков -- отраслевые рынки -- государственное управление -- инновации -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии
Анотація: Досліджені напрями регулювання структури галузевих ринків з боку держави.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)