Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентностное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Луговий, В. І.
    Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- оценка знаний -- оцінювання знань -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- якість освіти
Анотація: Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Глузман, О. В.
    Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 51-60. - Бібліографія : С.60 : 6 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- жизненный успех -- життєвий успіх -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- международные организации -- міжнародні організації
Анотація: Автор досліджує, як різні міжнародні організації, зокрема Організація європейського співробітництва та розвитку, визначають поняття "компетентність" та "ключові компетентності", яку роль має компетентнісне навчання в системі вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Організація європейського співробітництва та розвитку, міжнародна організація \о ней\; Организация европейского сотрудничества и развития, международная организация \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Борисова, Любов (старший викладач кафедри української мови та методики навчання).
    Вивчення ділових паперів на основі компетентнісного підходу на уроках української мови в загальноосвітніх закладах / Любов Борисова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 2-5. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
автобиография как тип документа -- автобіографія як тип документа -- деловые бумаги -- ділова українська мова -- ділові папери -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- официально-деловой стиль -- офіційно-діловий стиль -- протокол -- протокол как документ -- протокол як документ -- расписка -- розписка -- типи документів -- типы документов
Анотація: В статті йдеться про навчання навичкам складання різних типів ділових паперів (протокол, розписка, автобіографія) під час вивчення курсу "Ділова українська мова" в різних класах школи.


Знайти схожі

4.


    Білокінь, Наталія (учитель української мови і літератури гімназії № 154 м. Києва).
    Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти / Н. Білокінь // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 50-52. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
7 клас -- 7 класс -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- лингводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання морфології -- обучение морфологии -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Пропонується спарений урок засвоєння нових знань у 7 класі в процесі вивчення української мови.


Знайти схожі

5.


    Биконь, Тетяна (учитель української мови і літератури гімназії "Столиця" м. Києва).
    Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти / Т. Биконь // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 45-49. - Література : С.49 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- лингводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання морфології -- обучение морфологии -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Пропонуються інтегровані уроки засвоєння нових знань у 6 класі в процесі вивчення української мови.


Знайти схожі

6.


    Дроздова, Ірина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Властивості українського правопису як основа формування правописної компетентності учнів / І. Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 12-15. - Література : С.15 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання орфографії -- обучение орфографии -- орфография -- орфографія української мови -- правила правопису -- правопис -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкриваються основні принципи сучаного українського правопису, обгрунтовується необхідність урахування методикою особливостей орфографії та пунктуації в роботі над грамотністю писемного мовлення учнів, даються практичні рекомендації щодо формування правописної компетенції учнів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Властивості українського правопису як основа формування правописної компетентності учнів / Н. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 12-15. - Література : С.15 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання орфографії -- обучение орфографии -- орфографія української мови -- правила правопису -- правопис -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкриваються основні принципи сучасного українського правопису, обгрунтовується необхідність урахування методикою особливостей орфографії та пунктуації в роботі над грамотністю писемного мовлення учнів, даються практичні рекомендації щодо формування правописної компетенції учнів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Скуратівський, Л. В.
    До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток" та інші близькі за змістом поняття / Л. В. Скуратівський // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 19-22. - Бібліографія : С.22 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовленнєвий розвиток учнів -- речевое развитие личности -- речевое развитие учащихся -- розвиток у процесі навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті вивчає проблему мовленнєвого розвитку учнів з погляду компетентнісного підходу до навчання.


Знайти схожі

9.


    Нежива, Людмила (доцент кафедри української літератури Луганського національного університету).
    Евристичні прийоми синергетичного підходу при вивченні української літератури / Людмила Нежива // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
евристичне навчання -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні технології навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическая эвристика -- педагогічна евристика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті -- творческие методы обучения -- творчі методи навчання -- эвристическое обучение
Анотація: У статті проаналізовано синергетичний підхід до вивчення української літератури, обгрунтовано важливість втілення його евристичних можливостей. Застосування рецептивно-аксіологічних задач сприятиме реалізації компетентнісного підходу до навчання, усві домленню учнями цілісної картини світу.


Знайти схожі

10.


    Нежива, Людмила (кандидат філологічних наук; доцент; Луганськ).
    Естетичні орієнтири сприйняття літератури: до проблеми компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті / Л. Нежива // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 34-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять в школі -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- литературная компетенция -- литературное образование -- литературные направления -- литературные стили -- літературна компетенція -- літературні напрямки -- літературні стилі -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- шкільна літературна освіта
Анотація: Характеризується сутність великостильової компетентності, результатом сформованості якої є створення естетичних орієнтирів у літературі, що забезпечують належне сприйняття різностильових художніх творів, збагаченню естетичного досвіду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.11.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)