Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії оцінювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 59-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
історичний розвиток -- историческое развитие -- періоди розвитку -- периоды развития -- професійна діяльність викладачів -- профессиональная деятельность преподавателей -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рівні якості знань -- уровни качества знаний -- оцінювання професійної діяльності викладачів -- оценивание профессиональной деятельности преподавателей -- моніторинг вищої освіти -- мониторинг высшего образования -- освітні послуги -- образовательные услуги -- якість освітніх послуг -- качество образовательных услуг -- вища освіта -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади
Анотація: Проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. З'ясовано історичні періоди розвитку оцінювання, запропоновано назви цих періодів, висвітлено критерії визначення історичних періодів розвитку оцінювання.


Знайти схожі

2.


    Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Terra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій).
    Візуальна грамотність як протидія "Слайдовому мотлоху" / Т. -Л. Дєордіца // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 11-20 : табл.; 4-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
візуальна грамотність -- визуальная граммотность -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- мультимодальна грамотність -- мультимодальная граммотность -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- класифікація понять у логіці -- классификация понятий в логике -- цифрові презентації -- цифровые презентации -- критерії якості -- критерии качества -- критерії оцінювання усної доповіді -- критерии оценивания устного доклада -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Репрезентовано досвід щодо формування у студентів візуальної грамотності. Нагадено, щоб візуально грамотно спроектувати цифрову презентацію, розуміти та застосовувати: технології візуального структурування текстів; базові правила колористики та типографіки, композиційні ефекти; технології побудови інформативних діаграм; механізм створення візуальних метафор. До арсеналу візуальної грамотності також належить уміння критично сприймати презентації. Для цього пропонується застосовувати дві системи критеріїв. Перша — для презентацій, які слугують для поширення інформації та читаються з екрана; друга — для показу презентацій, які слугують засобом переконання і переглядаються "вживу". Запропоновані інструменти формування візуальної грамотності апробовано у процесі викладання дисципліни "Інформаційні технології в дослідницькій діяльності".


Знайти схожі

3.


   
    Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури [Текст] // Дивослово : Щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - № 3. - С. 2-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- ЗНО -- ВНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- внешнее независимое оценивание -- навчальні завдання -- учебные задания -- власні висловлення -- собственные высказывания -- екзаменаційні завдання -- экзаменационные задания -- структура власного висловлення -- структура собственного высказывания -- рекомендації абітурієнтам -- рекомендации абитуриентам -- вступні кампанії -- вступительные кампании -- критерії оцінювання власного висловлення -- критерии оценивания собственного высказывания -- критерії оцінювання -- критерии оценивания
Анотація: Поради абітурієнтам щодо написання власного висловлення при складанні тестування ЗНО з української мови та літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.03.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Панченков, Андрій (начальник відділу змісту суспільно-гуманітарних предметів).
    Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови та літератури (За матеріалами Українського центру оцінювання якості освіти) / А. Панченков // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 3. - С. 46-49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
власне висловлювання -- внешнее независимое оценивание -- внешнее независимое оценивание -- ВНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- качество образования -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- оценка качества образования -- оцінка якості освіти -- собственное высказывание -- украинский язык -- українська мова -- якість освіти
Анотація: Йдеться про критерії оцінювання змісту та мовного оформлення такого специфічного тексту, як власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні.


Знайти схожі

5.


    Хриков, Є. М. (завідувач кафедри державної служби та управління навчальними й соціальними закладами Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук; професор).
    До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Педагогическое образование

   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні школи -- НПШ -- оцінювання рівня розвитку НПШ -- критерії оцінювання -- рівні розвитку НПШ -- діяльність НПШ -- наукові дослідження -- спрямованість наукових досліджень -- організаційне оформлення НПШ -- научно-педагогические школы -- оценивание развития НПШ -- критерии оценивания -- уровни развития НПШ -- деятельность НПШ -- научные исследования -- направленность научных исследований -- организационное оформление НПШ
Анотація: Розглядаються критерії оцінювання рівня розвитку науково-педагогічних шкіл (НПШ), а саме: наявність значущих результатів діяльності, наявність узагальнюючих досліджень, наявність авторитетного лідера, розробленість оригінальної методології дослідження, організаційне оформлення наукової школи, розвинуті форми комунікативної взаємодії, громадське визнання, тривалість існування наукової школи. Проаналізовано спрямованість досліджень 29 НПШ, тематику докторських дисертацій, паспорти науково-педагогічних спеціальностей, навено результати опитування експертів із досліджуваної проблеми.


Знайти схожі

6.


    Письменний, Валерій (директор; НВО № 136; Дніпропетровськ; заслужений діяч України).
    Експериментальна модель "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України": зміст і напрями реалізації / В. Письменний // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 3-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
школи культури здоров'я -- школы культуры здоровья -- навчально-виховні об'єднання -- учебно-воспитательные объединения -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- взаємодія школи з сім'єю -- взаимодействие школы с семьей -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчальні програми -- учебные программы -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- громадсько-педагогічна експертиза навчально-виховного об'єднання -- общественно-педагогическая экспертиза учебно-воспитательного объеденения -- модель школи сприянню здоров'я -- модель школы содействия здоровью -- європейська інтеграція -- европейская интеграция -- шкільна практика -- школьная практика -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Представлено аналіз і самооцінку відпрацьованої експериментальної моделі "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України". Окреслюються шляхи впровадження цієї моделі в шкільну практику сучасних інноваційних навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\

Знайти схожі

7.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Компетентннісне навчання- це актуально / Н .Голуб // Дивослово. - 2012. - № 6. - С. 60-62 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання мови
   Методика преподавания языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетенція -- комунікативна компетеність -- мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- соціокультурна компетентність -- діяльнісна компетентність -- предметна компетентність -- прагматичная компетентность -- прагматична компетентність -- критерії оцінювання -- компетентное обучения -- компетенция -- языковая компетентность -- речева компетентность -- социокультурна компетентность -- деятельная компетентность -- предметная компетентность -- критерии оценивания
Анотація: Про засідення круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови , що відбулося в Інституті педагогіки НАПН України.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Засідання круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


   
    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної освіти [Текст] // Дивослово. - 2011. - № 10 . - С. 2-3 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- загальна середня освіта -- портфоліо -- навчальні досягнення учнів -- рівні навчальних досягнень -- критерии оценивания -- общее среднее образование -- портфолио -- учебные достижения учеников -- уровни учебных достижений
Анотація: Критерії оцінювання визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- портфоліо викладача -- портфолио преподавателя -- відеоматеріали -- видеоматериалы -- якість навчального процесу -- качество учебного процесса -- оцінювання педагогічної компетентності викладачів -- оценивание педагогической компетентности преподавателей -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- обізнаність педагога із контингентом групи -- ознакомление педагога с контингентом группы -- планування навчального процесу -- планирование учебного процесса -- логічність викладання навчального матеріалу -- логичность преподавания учебного материала -- викладання навчального матеріалу на належному рівні -- преподавание учебного материала на надлежащем уровне -- зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом -- понытность и доступность в изучении учебных материалов -- науковість викладання -- научность преподавания -- використання новітніх технологій -- использование новейших технологий -- прозорість висловлення думки педагога -- прозорость висказывания мысли педагога -- створення теплої атмосфери у процесі навчання -- создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація: Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Фотинюк, В. Г.
    Критерії, показники та рівні сформованості професійно-прикладної фізичної підготовленості інженерів-механіків авіаційної галузі / В. Г. Фотинюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р
Рубрики: Подготовка инженеров-механиков
   Підготовка інженерів-механиків

   Физическое воспитание в вузе

   Фізичне виховання у вищій школі

Кл.слова (ненормовані):
критерии оценки -- критерії оцінювання -- мотиваційні критерії -- мотивационные критерии -- теоретичні критерії -- теоретические критерии -- практичні критерії -- практические критерии -- рефлексивні критерії -- рефлексивные критерии -- рівні готовності студентів -- уровни готовности студентов -- инженеры авиационной отрасли -- інженери авіаційної галузі -- физическая подготовка -- фізична підготовка -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- категоріїї контролю -- категории контроля -- психолого-педагогічні дослідження -- психолого-педагогические исследования
Анотація: Приділено увагу аналізу критеріїв і показників, за допомогою яких можна діагностувати рівні професійно-прикладної фізичної готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі. Визначено зміст високого, середнього та низького рівнів цієї готовності.


Дод.точки доступу:
Бойко, А. \о нем\; Маркова, А. \о ней\; Мойсеюк, Н. \о нем\; Вітвицька, С. \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)