Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
83
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Лазебник, Максим
(исполнительный директор).
Интервью з Максимом Лазебником / М. Лазебник> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 4
. - С. 14-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность
--
маркетингова діяльність
--
тендеры
--
тендери
--
правила проведения тендеров
--
правила проведення тендерів
--
конкуренция
--
конкуренція
--
интервью
--
інтерв’ю
Анотація:
Рассматривается вопрос о негласных правилах проведения тендеров и поведения заказчиков.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Знайти схожі
>
2.
Дмитриев, Валерий Юрьевич
(проректор ГВУЗ "Приазовского государственного технического университета"; г. Мариуполь).
Качество обучения в вузе в концепции образовательного маркетинга / В. Ю. Дмитриев> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 105-111. - Библиогр. в конце ст. 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.584к94
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг образовательных услуг
--
качество обучения
--
рынок образовательных услуг
--
конкурентоспособность вуза
--
маркетинговая деятельность
--
маркетинг освітніх послуг
--
якість навчання
--
ринок освітніх послуг
--
конкурентоздатність ВНЗ
--
образовательные услуги
--
осітні послуги
Анотація:
Рассмотрены вопросы применения образовательного маркетинга в системе высшего образования. Анализируются понятия "качество образования" и "качество обучения", предлагается и обосновывается их различие в концепции маркетинга, даются общие определения.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Знайти схожі
>
3.
Янишин, Я. С.
(кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту).
Маркетинг як система управління виробничо-збутовою діяльністю аграрних підприємств / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. -
№ 3
. - С. 61-65 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Львівська область
Кл.слова (ненормовані):
аграрні підприємства
--
аграрные предприятия
--
молочні підприємства
--
молочные предприятия
--
молокопереробні підприємства
--
молокоперерабатывающие предприятия
--
маркетинг
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
финансово-економічна діяльність підприємств
--
финансово-экономическая деятельность предприятий
--
виробнича діяльність підприємств
--
производственная деятельность предприятий
--
маркетингові стратегії
--
маркетинговые стратегии
Анотація:
Розглядається роль маркетингу в підвищенні ефективності підприємства і засоби для цього. Акцентовано увагу в основному на маркетинг як один із найважливіших факторів та інструментів для підвищення ефективності, який відіграє важливу роль у підприємстві. Висвітлено як негативні аспекти, що викликають повільну реалізацію маркетингової стратегії, так і позитивні. Підкреслюється, що розвиток переробного підприємства неможливий без докорінної перебудови організаційної структури на основі концепції маркетингу. Запропоновані шляхи поліпшення виробничо-збутової діяльності за рахунок ефективного використання маркетингового бюджету та дистрибуційної стратегії.
Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук); Галичина, ТОВ \о нем\ТОВ "Галичина" \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Зміст журналу Маркетинг
в Україні за 2013 рік> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 1-2
. - С. 87 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
У21
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг, 2013 р.
Кл.слова (ненормовані):
періодичні видання
--
периодические издания
--
журнали
--
журналы
--
зміст журналів
--
содержание журналов
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
Анотація:
Описано зміст журналу "Маркетинг в Україні" за 2013 рік.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, журнал \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
06
П 75
Надвиничний, О. А.
Розробка програмного забезпечення аналізу маркетингової діяльності підприємств / О. А. Надвиничний> // Економічний простір : збірник наукових праць / Придніпр. держ. акад. буд. та архіт. - Д., 2013. -
№ 71
. - С. 214-221. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658:004.4
Рубрики:
Організація підприємств
Програмне забезпечення
Организация предприятий
Программное обеспечение
Кл.слова (ненормовані):
організація підприємств
--
маркетингова діяльність
--
економічний аналіз
--
програмне забезпечення
--
организация предприятий
--
маркетинговая деятельность
--
экономический анализ
--
программное обеспечение
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Захожай, Валерій Борисович
(доктор економічних наук; професор; директор Інституту міжнародної економіки і фінансів Міжрегіональної академії управління персоналом).
Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу на засадах прикладної статистики [Текст] / В.Б. Захожай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 7
. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.051в6 + 65.290с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономическая статистика
Економічна статистика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация
--
аналітична інформація
--
информационное обеспечение
--
інформаційне забезпечення
--
исследоватиельская методлология
--
дослідницька методологія
--
маркетинговая деятельность
--
маркетингова діяльність
--
поддержка управленческих решений
--
підтримка управлінських рішень
--
прикладные статистические данные
--
прикладні статистичні дані
--
системный подход
--
системний підхід
--
статистические исследования
--
статистичні дослідження
--
управленческие функции
--
управлінські функції
Анотація:
Висвітлено теоретико-методологічні засади побудови і використання системи статистичного забезпечення маркетингової діяльності – СЗМ. Описано принципи маркетингу, його місія, цілі та способи їх досягнення. Висвітлено роль методології статистичного дослідження в інформаційно-аналітичному забезпеченні досягнення поставлених задач. Дана характеристика сутності, змісту, етапів побудови та використання СЗМ за принципами системного аналізу, ролі останнього у використанні окремих функцій управління.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
7.
Міжнародна науково-практична конференція
«Маркетинг в Україні»: історичний огляд [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 6
. - С. 4-9 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції
--
научно-практические конференции
--
історія конференцій
--
история конференций
--
події конференцій
--
события конференций
--
секції конференцій
--
секции конференций
--
хронологія конференцій
--
хронология конференций
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
Анотація:
Відбулася 15 Конференція «Маркетинг в Україні» - щорічне зібрання членів асоціації та фахівців з маркетингу і реклами. На конференції обговорюються програмні питання діяльності УАМ на наступні роки, нові тенденції у галузі маркетингу та саморегулювання ринку; генеральний директор презентує звіт про роботу асоціації, обираються та затверджуються керівні органи УАМ.
Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\
Знайти схожі
>
8.
Романова, Л.
(доктро економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу IMEIT ).
Про маркетинг з любов'ю [Текст] / Л. Романова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 6
. - С. 51 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
рецензії на підручники
--
рецензии на учебники
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
економічна природа маркетингу
--
экономическая природа маркетинга
Дод.точки доступу:
Парсяк, Володимир Никифорович (декан інженерно-економічного факультету; завідувач кафедри фінансів Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова; м.Миколаїв; доктор економічних наук; професор) \о нем\; Маркетинг: сучасна концепція та технології, підручник \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
656.2
П 78
Покотілов, А. А.
Маркетингова діяльність у постіндустріальний період розвитку [Текст] / А. А. Покотілов, Н. В. Радіонова> // Проблеми економіки транспорту (24.04-25.04.2014) : тези доповідей ХII Міжнародної наукової конференції / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2014. - С. 9
УДК
339.138
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа
--
праці ДІІТу
--
КЕМ
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
Дод.точки доступу:
Радіонова, Н. В.; Радионова, Н. В.; Покотилов, А. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Решетнікова, Ірина
(професор; доктор економічних наук).
Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції [Текст] / І. Решетнікова> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 1
. - С. 46-52 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління логістичними процесами
--
логістичні послуги
--
канали розподілу
--
організація маркетингової діяльності
--
індивідуальний маркетинг
--
споживання товарів
--
якість логістичних послуг
--
поведінка споживачів
--
управление логистическими процессами
--
логистические услуги
--
каналы распределения
--
организация маркетинговой деятельности
--
индивидуальный маркетинг
--
потребление товаров
--
качество логистических услуг
--
поведение потребителей
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
Анотація:
У статті логістична діяльність розглядається як специфічна промислова послуга з точки зору процесу виробництва і споживання товарів в суспільстві.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)