Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 83
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Лазебник, Максим (исполнительный директор).
    Интервью з Максимом Лазебником / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 14-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- тендеры -- тендери -- правила проведения тендеров -- правила проведення тендерів -- конкуренция -- конкуренція -- интервью -- інтерв’ю
Анотація: Рассматривается вопрос о негласных правилах проведения тендеров и поведения заказчиков.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

2.


    Дмитриев, Валерий Юрьевич (проректор ГВУЗ "Приазовского государственного технического университета"; г. Мариуполь).
    Качество обучения в вузе в концепции образовательного маркетинга / В. Ю. Дмитриев // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 105-111. - Библиогр. в конце ст. 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.584к94
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг образовательных услуг -- качество обучения -- рынок образовательных услуг -- конкурентоспособность вуза -- маркетинговая деятельность -- маркетинг освітніх послуг -- якість навчання -- ринок освітніх послуг -- конкурентоздатність ВНЗ -- образовательные услуги -- осітні послуги
Анотація: Рассмотрены вопросы применения образовательного маркетинга в системе высшего образования. Анализируются понятия "качество образования" и "качество обучения", предлагается и обосновывается их различие в концепции маркетинга, даются общие определения.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

3.


    Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту).
    Маркетинг як система управління виробничо-збутовою діяльністю аграрних підприємств / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 3. - С. 61-65 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- молочні підприємства -- молочные предприятия -- молокопереробні підприємства -- молокоперерабатывающие предприятия -- маркетинг -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- финансово-економічна діяльність підприємств -- финансово-экономическая деятельность предприятий -- виробнича діяльність підприємств -- производственная деятельность предприятий -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Розглядається роль маркетингу в підвищенні ефективності підприємства і засоби для цього. Акцентовано увагу в основному на маркетинг як один із найважливіших факторів та ін­струментів для підвищення ефективності, який відіграє важливу роль у під­приємстві. Висвітлено як негативні аспекти, що викликають повільну реаліза­цію маркетингової стратегії, так і позитивні. Підкреслюється, що розвиток переробно­го підприємства неможливий без докорінної перебудови організаційної структу­ри на основі концепції маркетингу. Запропоновані шляхи поліпшення вироб­ничо-збутової діяльності за рахунок ефективного використання маркетингового бюджету та дистрибуційної стратегії.


Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук); Галичина, ТОВ \о нем\ТОВ "Галичина" \о нем\

Знайти схожі

4.


   
    Зміст журналу Маркетинг в Україні за 2013 рік // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 87 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2013 р.

Кл.слова (ненормовані):
періодичні видання -- периодические издания -- журнали -- журналы -- зміст журналів -- содержание журналов -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Описано зміст журналу "Маркетинг в Україні" за 2013 рік.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, журнал \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   П 75


    Надвиничний, О. А.
    Розробка програмного забезпечення аналізу маркетингової діяльності підприємств / О. А. Надвиничний // Економічний простір : збірник наукових праць / Придніпр. держ. акад. буд. та архіт. - Д., 2013. - № 71. - С. 214-221. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Організація підприємств
   Програмне забезпечення

   Организация предприятий

   Программное обеспечение

Кл.слова (ненормовані):
організація підприємств -- маркетингова діяльність -- економічний аналіз -- програмне забезпечення -- организация предприятий -- маркетинговая деятельность -- экономический анализ -- программное обеспечение

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Захожай, Валерій Борисович (доктор економічних наук; професор; директор Інституту міжнародної економіки і фінансів Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу на засадах прикладної статистики [Текст] / В.Б. Захожай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.051в6 + 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая статистика

   Економічна статистика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- исследоватиельская методлология -- дослідницька методологія -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- поддержка управленческих решений -- підтримка управлінських рішень -- прикладные статистические данные -- прикладні статистичні дані -- системный подход -- системний підхід -- статистические исследования -- статистичні дослідження -- управленческие функции -- управлінські функції
Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні засади побудови і використання системи статистичного забезпечення маркетингової діяльності – СЗМ. Описано принципи маркетингу, його місія, цілі та способи їх досягнення. Висвітлено роль методології статистичного дослідження в інформаційно-аналітичному забезпеченні досягнення поставлених задач. Дана характеристика сутності, змісту, етапів побудови та використання СЗМ за принципами системного аналізу, ролі останнього у використанні окремих функцій управління.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


   
    Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»: історичний огляд [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 4-9 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- історія конференцій -- история конференций -- події конференцій -- события конференций -- секції конференцій -- секции конференций -- хронологія конференцій -- хронология конференций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Відбулася 15 Конференція «Маркетинг в Україні» - щорічне зібрання членів асоціації та фахівців з маркетингу і реклами. На конференції обговорюються програмні питання діяльності УАМ на наступні роки, нові тенденції у галузі маркетингу та саморегулювання ринку; генеральний директор презентує звіт про роботу асоціації, обираються та затверджуються керівні органи УАМ.


Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

8.


    Романова, Л. (доктро економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу IMEIT ).
    Про маркетинг з любов'ю [Текст] / Л. Романова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 6. - С. 51 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
рецензії на підручники -- рецензии на учебники -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- економічна природа маркетингу -- экономическая природа маркетинга


Дод.точки доступу:
Парсяк, Володимир Никифорович (декан інженерно-економічного факультету; завідувач кафедри фінансів Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова; м.Миколаїв; доктор економічних наук; професор) \о нем\; Маркетинг: сучасна концепція та технології, підручник \о произв.\

Знайти схожі

9.
   656.2
   П 78


    Покотілов, А. А.
    Маркетингова діяльність у постіндустріальний період розвитку [Текст] / А. А. Покотілов, Н. В. Радіонова // Проблеми економіки транспорту (24.04-25.04.2014) : тези доповідей ХII Міжнародної наукової конференції / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2014. - С. 9
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КЕМ -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность


Дод.точки доступу:
Радіонова, Н. В.; Радионова, Н. В.; Покотилов, А. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Решетнікова, Ірина (професор; доктор економічних наук).
    Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції [Текст] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 46-52 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління логістичними процесами -- логістичні послуги -- канали розподілу -- організація маркетингової діяльності -- індивідуальний маркетинг -- споживання товарів -- якість логістичних послуг -- поведінка споживачів -- управление логистическими процессами -- логистические услуги -- каналы распределения -- организация маркетинговой деятельности -- индивидуальный маркетинг -- потребление товаров -- качество логистических услуг -- поведение потребителей -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: У статті логістична діяльність розглядається як специфічна промислова послуга з точки зору процесу виробництва і споживання товарів в суспільстві.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)