Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ареф'єв, Сергій Олегович (доктор економічних наук; професор кафедри фінансів, обліку та аудиту Національного авіаційного університету).
    Бізнес-процеси підприємства : сутність та класифікація / С.О. Ареф'єв, В. А. Поцелуйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 89-93 : табл., схем. - \\Х=\=-П . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы предприятий -- бізнес-процеси підприємств -- классификация бизнес-процессов -- класифікація бізнес-процесів -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- научные подходы -- наукові підходи -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- терминология -- термінологія -- управление бизнесом -- управління бізнесом -- экономическая теория -- економічна теорія
Анотація: Розглянуто підходи до визначення бізнес-процесів підприємства, наведено визначення вітчизняних та закордонних науковців та систематизовано їх за різними підходами. Проаналізовано підходи до класифікації бізнес-процесів підприємства та наведено авторську класифікацію, яка достатньо широко розкриває можливі види бізнес-процесів на підприємстві.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Поцелуйко, В.А. (магістр гр. М.МБАєс Національного авіаційного університету)

Знайти схожі

2.


    Аронова, В. В.
    Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку / В. В. Аронова, А. С. Харченко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- ринкове середовище -- рыночная среда -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Харченко, А. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Артюх, Т. О. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на овочевому ринку в структурі кластерних формувань / Т. О. Артюх // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 3(173). - С. 144-148. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-45 + 65.32-82
Рубрики: Економіка АПК
   Економічне районування

   Сільськогосподарська продукція

   Экономика АПК

   Сельскохозяйственная продукция
--Экономическое районирование
Кл.слова (ненормовані):
продукція овочева -- кластерізація -- маркетингова діяльність -- продукция овощная -- кластеризация -- маркетинговая деятельность -- сільське господарство -- сільськогосподарська продукція -- продукція сільського господарства -- овочева продукція -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственная продукция -- продукция сельского хозяйства
Анотація: Мета статті - дослідити маркетингове забезпечення діяльності підприємств-виробників <овочевої продукції> завдяки кластерним формуванням.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Банщиков, П.
    Можливості використання інтернет-технологій у маркетинговій діяльності компаній / П. Банщиков, В. Паздрій, І. Ващенко // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 20-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інтернет-технології -- интернет-технологии -- цінова політика -- ценовая политика -- оцінка рівня конкуренції -- оценка уровня конкуренции


Дод.точки доступу:
Паздрій, В.; Ващенко, І.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


    Бухалова, Наталия (заместитель генерального директора).
    Конгресс ESOMAR 2015: картинки с выставки [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 16-18 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
конгреси -- програми конгресів -- программы конгрессов -- выступления на конференциях -- виступи на конференциях -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Впечатления автора о 68-ом ежегодном конгрессе ESOMAR, который прошел в Дублине.


Дод.точки доступу:
ESOMAR, конгрес \о нем\; Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

6.


    Васильев, Игорь (заведующий сектором научно-методического отдела Одесской национальной ордена Дружбы народов научной библиотеки имени М. Горького; член Национального союза журналистов Украины).
    Выставочная работа - важная составляющая маркетинговой деятельности библиотек / И. Васильев // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 3. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Одесса

    Україна

    Одеса

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- маркетинг в библиотеках -- маркетинговая деятельность -- выставочная работа -- публичные библиотеки -- культурно-просветительские мероприятия -- выставки -- форумы -- выставочная деятельность -- областные библиотеки -- история выставочной деятельности -- конкурс рецензий -- бібліотечна справа -- маркетинг в бібліотеках -- маркетингова діяльність -- виставкова робота -- публічні бібліотеки -- культурно-просвітницькі заходи -- виставки -- форуми -- виставкова діяльність -- обласні бібліотеки -- історія виставкової діяльності -- конкурс рецензій
Анотація: В статье отражены основные аспекты подготовки проведения оригинального для публичных библиотек культурно-просветительского мероприятия - всеукраинской выставки-форума "Українська книга на Одещині", которую на протяжении 12 лет ежегодно организовыввает и проводит Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького с целью привлечения внимания к современной книге как важному источнику информации.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького \о ней\; Українська книга на Одещині, всеукраинская выставка-форум \о ней\; Всеукраинская ассациация книгоиздателей и книгораспостранителей \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

7.


    Гавура, А. (директор).
    Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR / А. Гавура // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 34-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- фахівці PR -- профессионалы PR -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- цифровой маркетинг -- цифровий маркетинг
Анотація: Розглядаються перспективи цифрового маркетингу та нові технології злиття маркетингових комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Гліненко, Лариса (кандидат технічних наук).
    Актуальні тренди ІТ-маркетингу / Л. Гліненко, Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 32-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інформаційні технології -- информационные технологии -- маркетингові проекти -- маркетинговые проекты -- ІТ-маркетинг -- ИТ-маркетинг
Анотація: Медіавибух останніх десятиріч, який грунтується на все ширшому впровадженні сучасних інформаційних технологій, фактично зумовлює основний напрямок розвитку багатьох сфер суспільного і економічного буття, до яких належить і сфера маркетингової діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Дайновський, Юрій (доктор економічних наук; профессор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Гладунов, Олександр (віце-президент Української Асоціації Маркетингу).
    Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів : розділи з книги / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 49-55 : ил. - Продовження у наступному номері . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
гранти -- гранты -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- інвестиції -- инвестиции -- корпоративний сектор -- корпоративный сектор -- піар -- пиар -- грантове фінансування -- грантовое финансирование -- маркетингові концепції -- маркетинговые концепции
Анотація: Описаний процес отримання грантів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.
   65.304.15(4УКР)-5
   Г 55


    Глущенко, О. М. (аспірант; Європейський університет; Україна).
    Дослідження кон'юнктури ринку автомобілебудування в Україні / О. М. Глущенко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 131-137 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Автомобилестроение

   Автомобілебудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобилестороение -- автомобілебудування -- автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- потребительский спрос -- споживацький попит -- производство автомобильной техники -- виробництво автомобільної техніки -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Розглянуто сучасний стан автомобільного ринку України, та автомобілебудування зокрема. Детально досліджено динаміку розвитку автомобільного ринку та автомобілебудування країни, встановлено фактори, що впливають на попит споживачів ринку. На базі дослідження автовиробників дано характеристику ринку автомобілебудування країни.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)