Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.


   
    Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг і цифрові технології" [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 12 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- маркетингові комунікації -- маркетинг-освіта -- международные научно-практические конференции -- міжнародні науково-практичні конференції -- цифровой маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- маркетинг-образование
Анотація: Інформація про Міжнародну науково-практичну конференцію "Маркетинг і цифрові технології", яка відбулася 26-27 травня 2016 р. в Одеському національному політехнічному університеті.


Дод.точки доступу:
Харвей, Ендрю (Президент); Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг і цифрові технології" \о ней\Маркетинг і цифрові технології, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

2.


    Ромат, Евгений (доктор наук государственного управления, профессор, заведующий кафедрой маркетинга и рекламы).
    Продакт плейсмент: основные подходы к пониманию / Е. Ромат // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 4-16 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
размещение продуктов -- аудиовизуальные коммерческие коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- размещение товаров -- размещение информации о товарах -- визуальное представление бренда -- неявная реклама -- культурные аспекты -- розміщення продуктів -- аудіовізуальні комерційні комунікації -- маркетингові комунікації -- розміщення товарів -- розміщення інформації щодо товарів -- візуальне представлення бренду -- неявна реклама -- культурні аспекти -- продакт плейсмент -- трактування поняття продакт плейсмент -- трактование понятия продакт плейсмент -- засоби маркетингових комунікацій -- средства маркетинговых коммуникаций
Анотація: Посвящена анализу понятия "продакт плейсмент" и основным тенденциям его развития в рекламной теории и практике.


Знайти схожі

3.


    Никишкин, Валерий Викторович (доктор экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия).
    Интегральная оценка юзабилити сайтов [Текст] : на примере ИНТЕРНЕТ-магазинов ювелирных изделий / В. В. Никишкин, М. Дм. Твердохлебова, Т. А. Воронова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 415-420 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- web-сайты -- web-сайти -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- интегральное оценивание -- інтегральне оцінювання -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- качество web-дизайна -- якість web-дизайну -- контентное структурирование -- контентне структурування -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительские предпочтения -- споживчі вподобання -- решения о покупке -- рішення про покупку -- сервисные удобства -- сервісні вигоди -- формальная эргономика -- формальна ергономіка -- интернет-магазины -- інтернет-магазини -- электронная коммерция -- електронна комерція -- ювелирные изделия -- ювелірні вироби -- юзабилити -- юзабіліті
Анотація: Исследованы особенности контентной структуры сайтов ИНТЕРНЕТмагазинов, основным видом деятельности которых является торговля ювелирными изделиями. Предложена методика интегральной оценки их юзабилити на основе определения и анализа факторов, играющих существенную роль в процессе принятия решения о покупке представителями целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Твердохлебова, Мария Дмитриевна (кандидат экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Воронова, Татьяна Александровна (доктор экономических наук; профессор ; декан факультета гостиничной, ресторанной, туристической и спортивной индустрии Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Два Жирафа, росийская ювелирная компания \о ней\

Знайти схожі

4.


    Ковальчук, Світлана (завідувач кафедри маркетингу і товарознавства).
    Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку [Текст] / С. Ковальчук, М. Лазебник // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 18-33 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок -- обсяги рекламного ринку -- ТБ-реклама -- зовнішня реклама -- реклама в пресі -- радіореклама -- транспортна реклама -- Indoor-реклама -- рекламный рынок -- объемы рекламного рынка -- ТВ-реклама -- внешняя реклама -- реклама в прессе -- транспортная реклама -- радиореклама -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- масмедіа -- массмедиа
Анотація: Діагностика та аналіз основних тенденцій розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Окремо представлений аналіз ринку маркетингових комунікацій у розрізі основних масмедіа (ТБ-реклама, реклама в пресі, зовнішня реклама, транспортна і Indoor-реклама, радіореклама, ринок Інтернет реклами).


Дод.точки доступу:
Лазебник, Максим (виконавчий директор)

Знайти схожі

5.


    Шаповал, О. Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Інформаційні технології маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 98-100 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- web-сайты предприятий -- web-сайти підприємств -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- видовое классифицирование -- видове класифікування -- глобальные информациорнные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интернет-торговля -- интернет торгівля -- информационные технологии -- інформаційні технології -- каналы продаж -- канали продажів -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- коммуникационное влияние на потребителей -- комунікаційний вплив на споживачів -- пользовательская реклама -- користувацька реклама -- организационые модели -- організаційні моделі -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рыночная система -- ринкова система -- управление коммуникационным процессом -- управління комунікаційним процесом -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Досліджено шляхи використання інформаційних технологій ІНТЕРНЕТу в системі маркетингових комунікацій підприємства. Обгрунтовані напрями використання ІНТЕРНЕТ-технологій в якості ефективного інструменту здійснення успішної маркетингової комунікаційної політики підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Савкова, К.Г. (студентка Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

6.


    Дрок, П. В. (кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
    Перспективи розвитку сучасної комп'ютерної графіки [Текст] / П. В. Дрок // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 69-76 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(0)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- компьютерная графика -- комп'ютерна графіка -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- рыночный спрос -- ринковий попит -- технологическая специфика -- технологічна специфіка -- ценообразование -- ціноутворення -- экономическая структура -- економічна структура -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная коммерция -- електронна комерція
Анотація: Визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної політики у сфері освіти. Запропоновано пріоритетні напрями удосконалення інформаційного маркетингу на середньострокову перспективу. Інформаційний маркетинг встановлює і постійно підтримує не тільки товарний але й інформаційний обмін між потенційними учасниками ринкових відносин. Потреба в ньому тим вища, чим більше виробників однорідної продулціі протистоїть нужденним у ній суб'єктам. Як правило, ще до заключения угоди, підприємець намагається детально дослідити найменші нюанси споживчих переваг, а покупець, у свою чергу, експлуатаційні й економічні характеристики запропонованих товарів. За допомогою каналів комунікаційних мереж маркетингу відомості про стан попиту і пропозиції стають надбанням обох сторін. Акт купівлі-продажу відбувається лише в тому випадку, якщо продавець і покупець домовляються про взаємовигідні умови контракту. Результат досягнутої угоди - перехід від виробника до споживача права на використання товару в обмін на інший товар або гроші.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

7.


    Кулик, Вікторія Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку і аудиту ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі").
    Розвиток електронного бізнесу в Україні [Текст] / В. А. Кулик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 168-176 : граф., схем... - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2013-2018 гг.

   Економіка торгівлі, 2013-2018 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
барьеры развития -- бар'єри розвитку -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- интернет-бизнес -- інтернет-бізнес -- електронний бізнес -- электронный бизнес -- интернет-торговля -- інтернет-торгівля -- интернет-экономика -- інтернет-економіка -- информационные технологии в экономике -- інформаційні технології в економіці -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- специализированные предприятия -- спеціалізовані підприємства -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- тенденции развития -- тенденції розвитку -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Оцінено основні показники, що характеризують розвиток електронного бізнесу в Україні, Європі та світі, проведено їх порівняння. Встановлено сильні та слабкі сторони підприємств електронного бізнесу. Розглянуто тенденції розвитку електронного бізнесу в Україні. Визначено бар’єри розвитку електронного бізнесу в Україні та шляхи їх подолання.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

8.


    Говорушко, Т. А. (доктор економічних наук.; професор кафедри фінансів Національного університету харчових технологій; Україна).
    Розвиток електронної комерції в Україні [Текст] / Т. А. Говорушко, І. П. Ситник, К. В. Соловей // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 1. - С. 59-62 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2010-2015 гг.

   Економіка торгівлі, 2010-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕРНЕТ-бизнес -- ІНТЕРНЕТ-бізнес -- ИНТЕРНЕТ-торговля -- ІНТЕРНЕТ-торгівля -- ИНТЕРНЕТ-экономика -- ІНТЕРНЕТ-економіка -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- региональное структурирование -- регіональне структурування -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто основні сфери застосування електронної комерції та визначені основні учасники електронного ринку. Проаналізовано сучасний стан та виявлено подальші перспективи розвитку електронної комерції в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ситник, І.П. (кандидат технічних наук; доцент Національного університету харчових технологій; Україна); Соловей, К.В. (студентка; кафедра фінансів Національного університету харчових технологій; Україна)

Знайти схожі

9.


    Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 1. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- жизненные циклы -- життєві цикли -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- независимые партнеры -- незалежні партнери -- общественность -- громадськість -- потребительское доверие -- споживча довіра -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- е-доверие -- е-довіра -- модель формування е-довіри споживачів -- модель формирования е-доверия потребителей
Анотація: Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Жебровська, Олена (аспірант).
    Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" / О. Жебровська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 44-46 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетингові комунікації

   Экономика

   Маркетинговые коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегровані маркетингові комунікації -- товари класу люкс -- послуги класу Люкс -- преміум-клас -- просування товарів -- маркетингова політика -- зарубіжний досвід -- інновації в рекламі -- маркетинговые коммуникации -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- товары класса люкс -- услуги класса люкс -- преиум-класс -- продвижение товаров -- маркетинговая политика -- зарубежный опыт -- инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)