Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 89
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
    Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2012. - № 4. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- вища освіта -- высшее непрерывное образование -- высшее образование -- метабразование -- метаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Прудченко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент Інститут філософської освіти і науки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Індивідуальний сенс педагогічної освіти / І. Прудченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв.
ББК 74.58р3 + 74.580.25
Рубрики: Высшее педагогическое образование
   Вища педагогічна освіта

   Личностно-ориентированное обучение

   Особистісно-орієнтоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- індивідуальність освіти -- спадкова гетерогенність -- індивідуально-диференційований підхід -- педагогическое образование -- индивидуальность образования -- наследственная гетерогенность -- индивидуально-дефференцированный подход
Анотація: Здійснено спробу пошуку індивідуального сенсу педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Шабанова, Юлія (завідувач кафедри філософії Національного гірничого університету; директор Міжнародного центру інженерної педагогіки; доктор філософських наук; професор).
    Інженерна педагогіка в Національному гірничому університеті: світовий виклик сучасній вищій освіті / Ю. Шабанова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 10. - С. 117-120. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высште учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- технічні університети -- технические университеты -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна педагогіка -- инженерная педагогика -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- педагогічні кадри -- педагогические кадры
Анотація: Про роботу Центру інженерної педагогіки НГУ.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.13.pdf

Дод.точки доступу:
Центр інженерної педагогіки НГУ \о нем\; Національний гірничий університет \о нем\

Знайти схожі

4.


    Шпак, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри початкової освіти навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва).
    Інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва: історія і сьогодення [Текст] / В. Шпак, Г. Майборода // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
навчально-наукові інститути -- учебно-научные институты -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- соціальна робота -- социальная работа -- реформування системи вищої освіти -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты -- інститути педагогічної освіти -- институты педагогического образования -- кафедри інститутів -- кафедры институтов -- структура інститутів -- структура институтов
Анотація: Репрезентовано сторінки історії навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва з нагоди світкування 95-річного ювілею Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Проаналізовано сучасні проблеми і перспективи подальшого розвитку педагогічної освіти і науки в інституті, здобутками якого нині є мовні стратегії, оптимізація академічної мобільності викладачів і студентів. Наголошено, що прикметною рисою інституту є активне включення в дослідницько-експериментальну діяльність студентів, які формують у собі навички науковця. Увагу акцептовано на підготовці вчителя, вихователя, соціального працівника, митця нового покоління, адаптованого до світових глобалізаційних змін, інформаційної революції, внутрішніх соціально-політичних трансформацій.


Дод.точки доступу:
Майборода, Галина (кандидат педагоігчних наук; професор; заступник директора навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Дем'яненко, Н. (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту вищої освіти АПН України).
    Інституту вищої освіти АПН України - 10 років: витоки, сьогодення, майбуття / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіти -- наукові заклади -- педагогічна освіта -- статут Інституту вищої освіти -- наукові дослідження -- видавничі проекти інституту -- наукові розробки інституту -- структура Інституту вищої освіти -- высшее образование -- методология образования -- методологія освіти -- научные учреждения -- педагогическое образование -- устав Института высшего образования -- научные исследования -- издательские проекты институтов -- научные разрабртки институтов -- структура Института высшего образования
Анотація: Про основні напрямки діяльності Інституту вищої освіти АПН України.


Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти АПН України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Мартинюк, М. Т.
    Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81. - Література : С.81 : 5 назв
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- вчителі-предметники -- учителя-предметники -- демократичність освіти -- демократичность образования -- естественнонаучные дисциплины -- интегративный подход -- інтегративний підхід -- мобильность образования -- мобільність освіти -- монопредметні концепції підготовки вчителів -- монопредметные концепции подготовки учителей -- нові прогностичні педагогічні моделі підготовки -- новые прогностические педагогические модели подготовки -- образование и рынок труда -- освіта і ринок праці -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- полипредметные концепции подготовки учителей -- поліпредметні концепції підготовки вчителів -- природничо-наукові дисципліни -- природоведение -- природознавство -- ринок праці -- рынок труда -- функционально-отралевой подход -- функціонально-галузевий підхід
Анотація: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- і поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової (фундаментальної, професійно-орієнтованої і практичної) підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.

Знайти схожі

7.


    Яшанов, С. (завідувач кафедри інформаційних систем і технологій Інституту гуманітарно-технічної освіти; директор Центру комп'ютеризації та інформаційного забезпечення Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук; професор).
    Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / С. Яшанов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 5/6. - С. 47-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інформаційні технології -- освітні технології -- інтернет-технології -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- вчителі -- портальні технології -- высшее образование -- информационные технологии -- образовательные технологии -- интернет-технологии -- педагогическое образование -- подготовка учителей -- учителя -- портальные технологии
Анотація: Розглянуті сучасні методи використання інтернет-ресурсів навчального майбутнього вчителя до практичної діяльності в умовах інформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Сулима, О. В.
    Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 112-120. - Бібліографія : С.120 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта зарубіжних країн -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейское образование -- європейська освіта -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- интернационализация образования -- інтернаціоналізація освіти -- образование в Германии -- освіта в Німеччині -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти
Анотація: Розглянуто реалізацію процесу інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти у Федеративній Республіці Німеччина, яка разом із іншими європейськими країнами ставить за мету провести структурне реформування вищої освіти і консолідувати зусилля наукової та освітянської громадськості, уряду для істотного підвищення конкурентоспроможності європейської системи вищої освіти у світі.


Знайти схожі

9.


    Огнев'юк, Віктор (доктор філософських наук; дійсний член НАПН України; ректор).
    "Аватари" поступу / В. Огнев'юк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аватари -- вік цифрових технологій -- век цифровых технологий -- українська освіта -- украинское образование -- заробітна плата вчителів -- заработная плата учителей -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- людський капітал -- человеческий капитал -- додаткова цивілізаційна вартість -- дополнительная цивилизационная стоимость -- негативний образ вчителя -- негативный образ учителя -- емоційна самосвідомість педагога -- эмоциональное самосознание педагога -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- особистісні якості вчителя -- личные качества учителя
Анотація: Проаналізовано можливі шляхи подолання цифрового розриву між учителями й учнями, відсутності мотивації педагогів старшого покоління до подолання такого розриву, невмотивованості молодих педагогів працювати у сфері освіти. Запропоновано підходи до розв'язання означених проблем шляхом зміни освітніх програм, відмови від уніфікації педагогічної освіти, забезпечення практико-орієнтованого підходу у підготовці вчителя, посилення людинознавчого змісту педагогічної освіти, розвитку лідерських якостей педагогів, уміння поєднувати знання вікової психології із застосуван¬ням інноваційних технологій навчання. Значну увагу приділено питанням зміни соціального становища педагогів в Україні як необхідної умови переходу до пріоритету людського розвитку.


Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Мартинюк, Михайло (ректор Уманського державного педагогічного універсітету ім. Павлв Тичини; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
    Актуальні питання підготовки майбутніх вчителів : до 80-річча УДПУ імені Павла Тичини / М. Мартинюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- універсітети -- педагогічна освіта -- педагогічні навчальні заклади -- організація навчання -- методична підготовка студентів -- науковий потенціал ВНЗ -- подготовка учителей -- университеты -- педагогическое образование -- педагогические учебные заведения -- организация обучения -- методическая подготовка студентов -- научный потенциал ВУЗ
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми підготовки майбуьніх вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор пропонує свої шляхи їх розв'язання.


Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)