Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
89
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Пашков, В. В.
(кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков> // Грані. - 2012. -
№ 4
. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта
--
вища освіта
--
высшее непрерывное образование
--
высшее образование
--
метабразование
--
метаосвіта
--
методология образования
--
методологія освіти
--
непрерывное образование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Прудченко, Інна
(кандидат педагогічних наук; доцент Інститут філософської освіти і науки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
Індивідуальний сенс педагогічної освіти / І. Прудченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 1
. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв.
ББК
74.58р3 + 74.580.25
Рубрики:
Высшее педагогическое образование
Вища
педагогічна освіта
Личностно-ориентированное обучение
Особистісно-орієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта
--
індивідуальність освіти
--
спадкова гетерогенність
--
індивідуально-диференційований підхід
--
педагогическое образование
--
индивидуальность образования
--
наследственная гетерогенность
--
индивидуально-дефференцированный подход
Анотація:
Здійснено спробу пошуку індивідуального сенсу педагогічної освіти.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Шабанова, Юлія
(завідувач кафедри філософії Національного гірничого університету; директор Міжнародного центру інженерної педагогіки; доктор філософських наук; професор).
Інженерна педагогіка в Національному гірничому університеті: світовий виклик сучасній вищій освіті / Ю. Шабанова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 10
. - С. 117-120. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Дніпропетровськ
Днепропетровск
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высште учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
технічні університети
--
технические университеты
--
вища освіта
--
высшее образование
--
інженерна педагогіка
--
инженерная педагогика
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
--
педагогічні кадри
--
педагогические кадры
Анотація:
Про роботу Центру інженерної педагогіки НГУ.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.13.pdf
Дод.точки доступу:
Центр інженерної педагогіки НГУ \о нем\; Національний гірничий університет \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Шпак, Валентина
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри початкової освіти навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва).
Інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва: історія і сьогодення [Текст] / В. Шпак, Г. Майборода> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 4
. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
навчально-наукові інститути
--
учебно-научные институты
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
--
соціальна робота
--
социальная работа
--
реформування системи вищої освіти
--
університетська освіта
--
университетское образование
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
національні університети
--
национальные университеты
--
інститути педагогічної освіти
--
институты педагогического образования
--
кафедри інститутів
--
кафедры институтов
--
структура інститутів
--
структура институтов
Анотація:
Репрезентовано сторінки історії навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва з нагоди світкування 95-річного ювілею Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Проаналізовано сучасні проблеми і перспективи подальшого розвитку педагогічної освіти і науки в інституті, здобутками якого нині є мовні стратегії, оптимізація академічної мобільності викладачів і студентів. Наголошено, що прикметною рисою інституту є активне включення в дослідницько-експериментальну діяльність студентів, які формують у собі навички науковця. Увагу акцептовано на підготовці вчителя, вихователя, соціального працівника, митця нового покоління, адаптованого до світових глобалізаційних змін, інформаційної революції, внутрішніх соціально-політичних трансформацій.
Дод.точки доступу:
Майборода, Галина (кандидат педагоігчних наук; професор; заступник директора навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Дем'яненко, Н.
(доктор педагогічних наук; професор; заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту вищої освіти АПН України).
Інституту вищої освіти АПН України - 10 років: витоки, сьогодення, майбуття / Н. Дем'яненко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіти
--
наукові заклади
--
педагогічна освіта
--
статут Інституту вищої освіти
--
наукові дослідження
--
видавничі проекти інституту
--
наукові розробки інституту
--
структура Інституту вищої освіти
--
высшее образование
--
методология образования
--
методологія освіти
--
научные учреждения
--
педагогическое образование
--
устав Института высшего образования
--
научные исследования
--
издательские проекты институтов
--
научные разрабртки институтов
--
структура Института высшего образования
Анотація:
Про основні напрямки діяльності Інституту вищої освіти АПН України.
Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти АПН України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Мартинюк, М. Т.
Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 74-81. - Література : С.81 : 5 назв
УДК
^A371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища
педагогічна освіта
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
вчителі-предметники
--
учителя-предметники
--
демократичність освіти
--
демократичность образования
--
естественнонаучные дисциплины
--
интегративный подход
--
інтегративний підхід
--
мобильность образования
--
мобільність освіти
--
монопредметні концепції підготовки вчителів
--
монопредметные концепции подготовки учителей
--
нові прогностичні педагогічні моделі підготовки
--
новые прогностические педагогические модели подготовки
--
образование и рынок труда
--
освіта і ринок праці
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
полипредметные концепции подготовки учителей
--
поліпредметні концепції підготовки вчителів
--
природничо-наукові дисципліни
--
природоведение
--
природознавство
--
ринок праці
--
рынок труда
--
функционально-отралевой подход
--
функціонально-галузевий підхід
Анотація:
Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- і поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової (фундаментальної, професійно-орієнтованої і практичної) підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.
Знайти схожі
>
7.
Яшанов, С.
(завідувач кафедри інформаційних систем і технологій Інституту гуманітарно-технічної освіти; директор Центру комп'ютеризації та інформаційного забезпечення Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук; професор).
Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / С. Яшанов> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 5/6
. - С. 47-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
інформаційні технології
--
освітні технології
--
інтернет-технології
--
педагогічна освіта
--
підготовка вчителів
--
вчителі
--
портальні технології
--
высшее образование
--
информационные технологии
--
образовательные технологии
--
интернет-технологии
--
педагогическое образование
--
подготовка учителей
--
учителя
--
портальные технологии
Анотація:
Розглянуті сучасні методи використання інтернет-ресурсів навчального майбутнього вчителя до практичної діяльності в умовах інформаційного суспільства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Сулима, О. В.
Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 112-120. - Бібліографія : С.120 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Німеччина
Германия
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта зарубіжних країн
--
вища
педагогічна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование в зарубежных странах
--
высшее педагогическое образование
--
европейское образование
--
європейська освіта
--
зарубежное образование
--
зарубежные системы образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжні системи освіти
--
интернационализация образования
--
інтернаціоналізація освіти
--
образование в Германии
--
освіта в Німеччині
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
реформирование высшего образования
--
реформування вищої освіти
Анотація:
Розглянуто реалізацію процесу інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти у Федеративній Республіці Німеччина, яка разом із іншими європейськими країнами ставить за мету провести структурне реформування вищої освіти і консолідувати зусилля наукової та освітянської громадськості, уряду для істотного підвищення конкурентоспроможності європейської системи вищої освіти у світі.
Знайти схожі
>
9.
Огнев'юк, Віктор
(доктор філософських наук; дійсний член НАПН України; ректор).
"Аватари" поступу / В. Огнев'юк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 9/10
. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
аватари
--
вік цифрових технологій
--
век цифровых технологий
--
українська освіта
--
украинское образование
--
заробітна плата вчителів
--
заработная плата учителей
--
професійна підготовка вчителів
--
профессиональная подготовка учителей
--
людський капітал
--
человеческий капитал
--
додаткова цивілізаційна вартість
--
дополнительная цивилизационная стоимость
--
негативний образ вчителя
--
негативный образ учителя
--
емоційна самосвідомість педагога
--
эмоциональное самосознание педагога
--
Нова українська школа
--
Новая украинская школа
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
--
особистісні якості вчителя
--
личные качества учителя
Анотація:
Проаналізовано можливі шляхи подолання цифрового розриву між учителями й учнями, відсутності мотивації педагогів старшого покоління до подолання такого розриву, невмотивованості молодих педагогів працювати у сфері освіти. Запропоновано підходи до розв'язання означених проблем шляхом зміни освітніх програм, відмови від уніфікації педагогічної освіти, забезпечення практико-орієнтованого підходу у підготовці вчителя, посилення людинознавчого змісту педагогічної освіти, розвитку лідерських якостей педагогів, уміння поєднувати знання вікової психології із застосуван¬ням інноваційних технологій навчання. Значну увагу приділено питанням зміни соціального становища педагогів в Україні як необхідної умови переходу до пріоритету людського розвитку.
Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Мартинюк, Михайло
(ректор Уманського державного педагогічного універсітету ім. Павлв Тичини; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
Актуальні питання підготовки майбутніх вчителів : до 80-річча УДПУ імені Павла Тичини / М. Мартинюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів
--
універсітети
--
педагогічна освіта
--
педагогічні навчальні заклади
--
організація навчання
--
методична підготовка студентів
--
науковий потенціал ВНЗ
--
подготовка учителей
--
университеты
--
педагогическое образование
--
педагогические учебные заведения
--
организация обучения
--
методическая подготовка студентов
--
научный потенциал ВУЗ
Анотація:
Розглядаються актуальні проблеми підготовки майбуьніх вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор пропонує свої шляхи їх розв'язання.
Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)