Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=подготовка учителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Прокопенко, Іван Федорович (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; ректор Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
    Інноваційні технології підготовки вчителів в умовах євроінтеграції / І. Ф. Прокопенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 81-85. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.584.25
Рубрики: Инновационные технологии в обучении
   Інноваційні технології в навчанні

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології в освіті -- підготовка учителів -- майбутні вчителі -- инновационные технологии в образовании -- подготовка учителей -- будущие учителя -- вища освіта -- высшее образование -- євроінтеграція -- евроинтеграция
Анотація: Проаналізовано провідні тенденції розвитку інноваційних технологій підготовки майбутніх учителів у сучасний період.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

2.


    Мартинюк, М. Т.
    Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81. - Література : С.81 : 5 назв
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- вчителі-предметники -- учителя-предметники -- демократичність освіти -- демократичность образования -- естественнонаучные дисциплины -- интегративный подход -- інтегративний підхід -- мобильность образования -- мобільність освіти -- монопредметні концепції підготовки вчителів -- монопредметные концепции подготовки учителей -- нові прогностичні педагогічні моделі підготовки -- новые прогностические педагогические модели подготовки -- образование и рынок труда -- освіта і ринок праці -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- полипредметные концепции подготовки учителей -- поліпредметні концепції підготовки вчителів -- природничо-наукові дисципліни -- природоведение -- природознавство -- ринок праці -- рынок труда -- функционально-отралевой подход -- функціонально-галузевий підхід
Анотація: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- і поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової (фундаментальної, професійно-орієнтованої і практичної) підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.

Знайти схожі

3.


    Яшанов, С. (завідувач кафедри інформаційних систем і технологій Інституту гуманітарно-технічної освіти; директор Центру комп'ютеризації та інформаційного забезпечення Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук; професор).
    Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / С. Яшанов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 5/6. - С. 47-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інформаційні технології -- освітні технології -- інтернет-технології -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- вчителі -- портальні технології -- высшее образование -- информационные технологии -- образовательные технологии -- интернет-технологии -- педагогическое образование -- подготовка учителей -- учителя -- портальные технологии
Анотація: Розглянуті сучасні методи використання інтернет-ресурсів навчального майбутнього вчителя до практичної діяльності в умовах інформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Мартинюк, Михайло (ректор Уманського державного педагогічного універсітету ім. Павлв Тичини; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
    Актуальні питання підготовки майбутніх вчителів : до 80-річча УДПУ імені Павла Тичини / М. Мартинюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- універсітети -- педагогічна освіта -- педагогічні навчальні заклади -- організація навчання -- методична підготовка студентів -- науковий потенціал ВНЗ -- подготовка учителей -- университеты -- педагогическое образование -- педагогические учебные заведения -- организация обучения -- методическая подготовка студентов -- научный потенциал ВУЗ
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми підготовки майбуьніх вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор пропонує свої шляхи їх розв'язання.


Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Климова, Катерина (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри філології і лінгводідактики Житомирського держ. ун-ту).
    Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів / Катерина Климова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 4 назви. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качества речи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- педагогический мониторинг -- педагогічний моніторинг -- підготовка спеціалістів -- підготовка спеціалістів у вищій школі -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- тести з української мови -- тестовий контроль -- тестові завдання -- тестовые задания -- тестовый контроль -- тесты по украинскому языку -- якості мовлення
Анотація: Пропонуються результати дослідження використання тестового контролю у процесі проведення педагогічного моніторингу мовленнєвих якостей студентів (лексична мовнокомунікативна професійна компетенція).


Знайти схожі

6.


    Тарасенко, Г. С.
    Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- евристика -- методи еврістики -- методи навчання -- методы обучения -- методы эвристики -- начальная школа -- педагогическая эвристика -- педагогическое образование -- педагогічна евристика -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- початкова школа -- фахова підготовка -- эвристика
Анотація: Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.


Знайти схожі

7.


    Слюсаренко, В. О.
    Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки -- вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- емпатія -- майбутні учителі музики -- музична освіта -- музыкальное образование -- педагогическая психология -- педагогические способности -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- педагогічні здібності -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- психические факторы -- психічні чинники -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- эмпатия
Анотація: Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.


Знайти схожі

8.


    Гончаров, Володимир Іванович (професор; директор інституту іноземної філології Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / В. І. Гончаров // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв
ББК 74.584р3
Рубрики: Подготовка педагогических кадров
   Підготовка педагогічних кадрів

Кл.слова (ненормовані):
інновації в освіті -- підготовка вчителів -- вихований процес -- навчальний процес -- культура педагогічної дії -- традиції навчання -- професійна діяльність педагога -- инновации в образовании -- подготовка учителей -- воспитательный процесс -- учебный процесс -- культура педагогического действия -- традиции обучения -- профессиональная деятельность педагога
Анотація: Підкреслено необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Нос, Л. С.
    Дидактичні особливості підготовки вчителів початкової школи в Канаді / Л. С. Нос // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 134-143. - Бібліографія : С.142-143 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- Канада -- навчальні програми -- образование в Канаде -- освіта в Канаді -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- професійні курси -- профессиональные курсы -- учебные программы
Анотація: Викладені підходи в канадських вузах до підготовки учителів початкової школи. На прикладі програми відділення "Початкова освіта" Альбертського університету, яка складається з трьох частин: академічні, професійні курси і практика в школі - проаналізова н зміст такої підготовки. Характерною особливістю програм підготовки майбутніх учителів початкових класів є їхня варіативність, гнучкість і тісний зв'язок цих програм їх практичною діяльністю, творчий підхід до визначення педагогічних курсів.


Знайти схожі

10.


    Петрощук, Наталія (завідувач НМЦ профільного навчання інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Гринченка).
    До проблеми профільного навчання: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів : кінець ХІХ - початок ХХ ст. / Н. Петрощук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 52-55 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кінець-20 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. конец-20 ст. нач.

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- диференціація освіти -- дифференциация образования -- підвищення фахової кваліфікації -- повышение специальной подготовки -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- система навчання -- система обучения
Анотація: Проаналізовано основні тенденції, що вплинули на виникнення і розвиток профільного навчання в Російській імперії в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., та висвітлено особливості організації й проведення курсів для професійної підготовки вчителів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)