Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=политический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
20
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
>
1.
Гугнина, Т. А.
(адъюнкт Политехнического университета; кандидат наук по государственному управлению; Польша; Жешув).
Политический маркетинг
в контексте цивилизационного процесса / Т. А. Гугнина> // Грані. - 2012. -
№ 4
. - С. 147-152. - (Гугнин). - Бібліографія : С.152 : 18 назв
УДК
321
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга
--
інструменти маркетингу
--
политические технологии
--
политический маркетинг
--
политический рынок
--
політичний маркетинг
--
політичний ринок
--
політичні технології
--
практическая политика
--
практична політика
Анотація:
Рассмотрены основные этапы развития теории и практики политического маркетинга, анализируются его основные категории, инструменты и технологии применения на политическом рынке.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Гугнин, Александр Михайлович
(доктор философских наук; профессор Жешувского Политехнического университета (Жешув, Польша)).
Политический маркетинг
и политическая коммуникация (международный аспект интердисциплинарных исследований) / А. М. Гугнин> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 11
. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст.
УДК
32.01
ББК
66.04
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
електоральний маркетинг
--
интердисциплинарные исследования
--
інтердисциплінарні дослідження
--
международный аспект
--
міжнародний аспект
--
политическая коммуникация
--
политический актор
--
политический маркетинг
--
политическое общение
--
політична комунікація
--
політичне спілкування
--
політичний актор
--
політичний маркетинг
--
современный социум
--
сучасний соціум
--
электоральный маркетинг
Анотація:
Рассматривается соотношение теории общественно-политической коммуникации и методологии политического маркетинга с точки зрения генезиса и онтологической сущности данных феноменов современного социума. Анализируются подходы, дефиниции и методы, разработанные учёными США, Великобритании, Германии и Польши.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Гугнина, Татьяна Алексеевна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Агарков, О. А.
(доцент Запорізького національного технічного університету; кандидат соціологічних наук).
Соціально-політичний маркетинг в умовах глобалізації / О. А. Агарков> // Грані. - 2011. -
№ 6
. - С. 108-112. - Література : С.112 : 10 назв
УДК
316.334.3
ББК
60.561.3
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
глобализация
--
глобалізація
--
политическая социология
--
политический маркетинг
--
політична соціологія
--
політичний маркетинг
--
социальная политика
--
социально-политические процессы
--
социально-
политический маркетинг
--
социальный маркетинг
--
соціальна політика
--
соціальний маркетинг
--
соціально-політичний маркетинг
--
соціально-політичні процеси
Анотація:
Розглянуто теоретичні аспекти глобалізації і її впливу на соціально-політичні процеси в Україні. Проаналізовано взаємозв'язок соціально-політичного маркетингу і глобалізаційних процесів. Наведено загальну модель функціонування соціально-політичного маркетингу в Україні в умовах глобалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Агарков, О. А.
(завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
УДК
32
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама
--
политический маркетинг
--
політична реклама
--
політичний маркетинг
--
социальная реклама
--
социальный маркетинг
--
соціальна реклама
--
соціальний маркетинг
Анотація:
Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Торяник, В. М.
(доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ).
Маркетингова орієнтація як системотвірний чинник сучасного політичного процесу / В. М. Торяник> // Грані. - 2011. -
№ 6
. - С. 121-125. - Література : С.125 : 11 назв
УДК
32.01
ББК
66.04
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
консумеризм
--
консьюмеризм
--
маркетингова орієнтація
--
маркетинговая ориентация
--
партийно-политическая деятельность
--
партійно-політична діяльність
--
политическая деятельность
--
политический консьюмеризм
--
политический маркетинг
--
политический процесс
--
політична діяльність
--
політичний консумеризм
--
політичний маркетинг
--
політичний процес
Анотація:
Розкривається сутність маркетингової орієнтації діяльності політичних акторів як системотвірний чинник сучасного політичного процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Шинкаренко, О. Є.
(кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету).
Електоральний маркетинг та проблеми виборчої інженерії / О. Є. Шинкаренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 1
. - С. 43-47. - Література : С.47 : 3 назви
УДК
316.334.2
ББК
60.561.3
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології
--
електоральна інженерія
--
електоральна соціологія
--
електоральний маркетинг
--
избирательные технологии
--
политическая социология
--
политический маркетинг
--
політична соціологія
--
політичний маркетинг
--
социальная инженерия
--
соціальна інженерія
--
электоральная инженерия
--
электоральная социология
--
электоральный маркетинг
Анотація:
Розглянуто проблему, пов'язану із важливими проблемами застосування електорального маркетингу, а саме: створення державою та через неї конкуруючими в процесі виборів політичними силами, політиками умов, завдяки яким вони набувають певних переваг у боротьбі за перемогу.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Петров, П. Г.
(Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара).
Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави / П. Г. Петров> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 3
. - С. 91-95. - Література : 8 назв
УДК
327.8
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
внешнеполитический имидж
--
зовнішньополітичний імідж
--
имидж государства
--
имидж страны
--
імідж держави
--
імідж країни
--
международный имидж государства
--
міжнародний імідж держави
--
политические технологии
--
политический маркетинг
--
політичний маркетинг
--
політичні технології
--
технологии создания имиджа
--
технології формування іміджу
Анотація:
Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Шинкаренко, О. Є.
(Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького).
Електоральний маркетинг та електоральний абсентеїзм / О. Є. Шинкаренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 10
. - С. 121-126. - Література : С.126 : 4 назви
УДК
316.334.3
ББК
60.561.3
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
абсентеизм
--
електоральна соціологія
--
електоральний абсентеїзм
--
електоральний ринок
--
политическая активность
--
политическая социология
--
политический маркетинг
--
политический рынок
--
політична активність
--
політична соціологія
--
політичний маркетинг
--
політичний ринок
--
электоральная социология
--
электоральный абсентеизм
--
электоральный рынок
Анотація:
Розглянута проблема використання електорального маркетингу в умовах значного рівня політичного та електорального абсентеїзму в Україні, що склався у наш час.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Шинкаренко, Олена Євгенівна
(кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького).
Електоральний маркетинг та сегментація електорального ринку / О. Є. Шинкаренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 6
. - С. 120-124. - Література : С.124 : 7 назв
УДК
316.334.3
ББК
60.561.3
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
политические выборы
--
електоральна поведінка
--
електоральна соціологія
--
електоральний маркетинг
--
електоральний ринок
--
електоральні настрої
--
политическая социология
--
политический маркетинг
--
політична соціологія
--
політичний маркетинг
--
сегментация рынка
--
сегментація ринку
--
целевые группы избирателей
--
цільові групи виборців
--
электоральная социология
--
электоральное поведение
--
электоральный маркетинг
--
электоральный рынок
Анотація:
Розглянута проблема використання електорального маркетингу при проведенні виборчих кампаній, а саме: підходи до сегментування електорального ринку та виділення цільових груп виборців.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Кривошеїн, В. В.
(Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 12
. - С. 6-12. - Література : С.10-12 : 25 назв
УДК
316.623
ББК
60.561.3
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
бренд государства
--
бренд держави
--
брендинг государства
--
брендінг держави
--
имидж государства
--
імідж держави
--
образ государства
--
образ держави
--
политический маркетинг
--
політичний маркетинг
Анотація:
Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)