Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=политический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Гугнина, Т. А. (адъюнкт Политехнического университета; кандидат наук по государственному управлению; Польша; Жешув).
    Политический маркетинг в контексте цивилизационного процесса / Т. А. Гугнина // Грані. - 2012. - № 4. - С. 147-152. - (Гугнин). - Бібліографія : С.152 : 18 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- политические технологии -- политический маркетинг -- политический рынок -- політичний маркетинг -- політичний ринок -- політичні технології -- практическая политика -- практична політика
Анотація: Рассмотрены основные этапы развития теории и практики политического маркетинга, анализируются его основные категории, инструменты и технологии применения на политическом рынке.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Гугнин, Александр Михайлович (доктор философских наук; профессор Жешувского Политехнического университета (Жешув, Польша)).
    Политический маркетинг и политическая коммуникация (международный аспект интердисциплинарных исследований) / А. М. Гугнин // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
електоральний маркетинг -- интердисциплинарные исследования -- інтердисциплінарні дослідження -- международный аспект -- міжнародний аспект -- политическая коммуникация -- политический актор -- политический маркетинг -- политическое общение -- політична комунікація -- політичне спілкування -- політичний актор -- політичний маркетинг -- современный социум -- сучасний соціум -- электоральный маркетинг
Анотація: Рассматривается соотношение теории общественно-политической коммуникации и методологии политического маркетинга с точки зрения генезиса и онтологической сущности данных феноменов современного социума. Анализируются подходы, дефиниции и методы, разработанные учёными США, Великобритании, Германии и Польши.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Гугнина, Татьяна Алексеевна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Агарков, О. А. (доцент Запорізького національного технічного університету; кандидат соціологічних наук).
    Соціально-політичний маркетинг в умовах глобалізації / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 6. - С. 108-112. - Література : С.112 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная политика -- социально-политические процессы -- социально-политический маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальна політика -- соціальний маркетинг -- соціально-політичний маркетинг -- соціально-політичні процеси
Анотація: Розглянуто теоретичні аспекти глобалізації і її впливу на соціально-політичні процеси в Україні. Проаналізовано взаємозв'язок соціально-політичного маркетингу і глобалізаційних процесів. Наведено загальну модель функціонування соціально-політичного маркетингу в Україні в умовах глобалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Агарков, О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
    Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 5. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама -- политический маркетинг -- політична реклама -- політичний маркетинг -- социальная реклама -- социальный маркетинг -- соціальна реклама -- соціальний маркетинг
Анотація: Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Торяник, В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ).
    Маркетингова орієнтація як системотвірний чинник сучасного політичного процесу / В. М. Торяник // Грані. - 2011. - № 6. - С. 121-125. - Література : С.125 : 11 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
консумеризм -- консьюмеризм -- маркетингова орієнтація -- маркетинговая ориентация -- партийно-политическая деятельность -- партійно-політична діяльність -- политическая деятельность -- политический консьюмеризм -- политический маркетинг -- политический процесс -- політична діяльність -- політичний консумеризм -- політичний маркетинг -- політичний процес
Анотація: Розкривається сутність маркетингової орієнтації діяльності політичних акторів як системотвірний чинник сучасного політичного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Шинкаренко, О. Є. (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету).
    Електоральний маркетинг та проблеми виборчої інженерії / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 43-47. - Література : С.47 : 3 назви
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології -- електоральна інженерія -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- избирательные технологии -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная инженерия -- соціальна інженерія -- электоральная инженерия -- электоральная социология -- электоральный маркетинг
Анотація: Розглянуто проблему, пов'язану із важливими проблемами застосування електорального маркетингу, а саме: створення державою та через неї конкуруючими в процесі виборів політичними силами, політиками умов, завдяки яким вони набувають певних переваг у боротьбі за перемогу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Петров, П. Г. (Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара).
    Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави / П. Г. Петров // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 3. - С. 91-95. - Література : 8 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
внешнеполитический имидж -- зовнішньополітичний імідж -- имидж государства -- имидж страны -- імідж держави -- імідж країни -- международный имидж государства -- міжнародний імідж держави -- политические технологии -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- політичні технології -- технологии создания имиджа -- технології формування іміджу
Анотація: Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Шинкаренко, О. Є. (Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького).
    Електоральний маркетинг та електоральний абсентеїзм / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 121-126. - Література : С.126 : 4 назви
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
абсентеизм -- електоральна соціологія -- електоральний абсентеїзм -- електоральний ринок -- политическая активность -- политическая социология -- политический маркетинг -- политический рынок -- політична активність -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- політичний ринок -- электоральная социология -- электоральный абсентеизм -- электоральный рынок
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу в умовах значного рівня політичного та електорального абсентеїзму в Україні, що склався у наш час.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Шинкаренко, Олена Євгенівна (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького).
    Електоральний маркетинг та сегментація електорального ринку / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 120-124. - Література : С.124 : 7 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политические выборы -- електоральна поведінка -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- електоральний ринок -- електоральні настрої -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- целевые группы избирателей -- цільові групи виборців -- электоральная социология -- электоральное поведение -- электоральный маркетинг -- электоральный рынок
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу при проведенні виборчих кампаній, а саме: підходи до сегментування електорального ринку та виділення цільових груп виборців.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 6-12. - Література : С.10-12 : 25 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд государства -- бренд держави -- брендинг государства -- брендінг держави -- имидж государства -- імідж держави -- образ государства -- образ держави -- политический маркетинг -- політичний маркетинг
Анотація: Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)