Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (38)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (6)Періодичні видання (друковані) (1)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 242
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Діргова, Ева (PhD (соціологічні дослідження); магістр; доцент кафедри менеджменту навчального факультету Католицького університету; м.Рузомберок; Словаччина).
    Етичний вимір економічного мислення [Текст] / Е. Діргова, А. Данькова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 7. - С. 16-28 : табл., граф. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.010в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общая экономическая теория

   Загальна економічна теорія

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-этика -- бізнес-етика -- мыслительная культура -- культура думки -- непотизм -- новая экономика -- нова економіка -- организационно-экономические отношения -- організаційно-економічні відносини -- реформирование экономических систем -- реформування економычних систем -- социологические опросы -- соціологичні опитування -- стратегическая эффективность -- стратегічна ефективність -- трансформационные стратегии -- трансформаційні стратегії -- умное общество -- розумне суспільство -- хозяйственные стратегии -- господарські стратегії -- церковное влияние -- церковний вплив -- экономическое мышление -- економічне мислення -- этическая реклама -- етична реклама -- этические ценности -- етичні цінності -- этический маркетинг -- етичний маркетинг
Анотація: Представлено результати авторських роздумів, а також опитування стосовно питань етики в застосуванні до економіки та бізнесу. Використовуючи результати студентського опитування, доведено значний вплив етики на університетських студентів як споживачів, клієнтів, отримувачів рекламних повідомлень, а також майбутніх працівників. Окрему увагу приділено питанням втручання Церкви в бізнес-етику.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Данькова, Альона (кандидат економічнихнаук; професор кафедри менеджменту навчального факультету Католицького університету; м.Рузомберок; Словаччина)

Знайти схожі

2.


    Чумаченко, А.
    Важливість правильного бренду в соціальних мережах / А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 46-50 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-реклама -- бренди -- соціальні мережі -- просування бренду -- интернет-реклама -- бренды -- социальные сети -- продвижение бренда -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетнг
Анотація: Запропоновані основні правила реклами в соціальних мережах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Дупляк, Т.
    Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової діяльності / Т. Дупляк // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 29-34 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
виставкова діяльність -- методичні підходи -- управління підприємствами -- виставкова індустрія -- організатори виставок -- реклама -- выставочная деятельность -- методические подходы -- управление предприятиями -- выставочная индустрия -- организация выставок -- предприятия выставочной деятельности -- підприємства виставкової діяльності -- ефективность виставкової діяльності -- эффективность выставочной деятельности -- оцінка ефективності -- оценка эффективности
Анотація: Досліджено сутність підприємств виставкової діяльності, розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління ними.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Гречко, Галина (заступник директора з бібліотечної роботи Центральної міської бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменка м. Миколаєва; заслужений працівник культури).
    Мас-медіа та бібліотеки як важливі складові системи соціальних "ліфтів" у суспільстві [Текст] / Г. Гречко // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. - № 2. - С. 29-31. - В електронній формі (к. 263)
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

    Миколаїв

    Николаев

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- библиотечное дело -- публічні бібліотеки -- публичные библиотеки -- засоби масових комунікацій -- средства массовых коммуникаций -- ЗМІ -- СМИ -- творче партнерство -- творческое партнерство -- спільні проекти -- совместные проекты -- бібліотеки для дітей -- библиотеки для детей -- репортажі -- репортажи -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- телебачення -- телевиление -- телепередачі -- телепередачи -- майстерні юного актора -- мастерские юного актера -- літературні театри -- литературные театры -- інтернет-видання -- интернет-издания -- друковані видання -- печатные издания -- періодичні видання -- периодические издания -- професійні видання -- профессиональные издания -- реклама -- конференції -- конференции
Анотація: У статті розглядаються сучасні засади в роботі бібліотек із засобами масових комунікацій, які є важливими складовими системи соціальних "ліфтів" у суспільстві, необхідною умовою популяризації бібліотек та їх послуг, просування своїх креативних ідей, запровадження репутаційного менеджменту.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Центральна міська бібліотеки для дітей імені Ш. Кобера і В. Хоменка \про неї\; Миколаївська державна облтелерадіокомпанія \про неї\; Концепція спільних дій засобів масових комунікацій та бібліотечних закладів на найближчу перспективу \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

5.


    Хоменко, Ірина (головний бібліотекар відділу інноваційно-методичної роботи; керівник бібліотечного піар-офісу Кіровоградської міської централізованої бібліотечної системи).
    Тонке мистецтво бібліотечної журналістики [Текст] / І. Хоменко // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. - № 2. - С. 38-40. - В електронній формі (к. 263)
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

    Кіровоград

    Кировоград

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- библиотечное дело -- ЦБС -- централизованные библиотечные системы -- централізовані бібліотечні системи -- піар-офіси -- пиар-офисы -- бібліотечна журналістика -- библиотечная журналистика -- бібліотечний піар -- библиотечный пиар -- реклама бібліотек -- реклама библиотек -- ЗМІ -- СМИ -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- прес-реліз -- пресс-релиз -- тренінги -- тренинги -- семінари -- семинары
Анотація: Автор статті розповідає, як зробити так, щоб ЗМІ говорили про вашу бібліотеку, щоб журналісти самі вас шукали і просили бібліотекарів про інтерв'ю. У статті надано поради щодо співпраці бібліотек зі ЗМІ та досвід роботи Кіровоградської міської ЦБС.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Кіровоградська міська централізована бібліотечна система \про неї\; Бібліоміст, програма \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

6.


   
    Робоча сесія «Регіональні Представництва Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: моніторинг гендерної політики» [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 55 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- гендер та реклама -- гендер и реклама -- реклама -- мониторинг -- норматино-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- ринок реклами -- рынок рекламы -- робочі сесії -- рабочие сессии
Анотація: 29-31 липня 2015 року представники Індустріального Гендерного Комітету з Реклами провели в м. Одесі зустріч на тему щодо моніторингу гендерної політики.


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\; Регіональні Представництва Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: моніторинг гендерної політики \о нем\

Знайти схожі

7.


    Решетілова, Тетяна.
    Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Текст] / Тетяна Решетілова, Сергій Довгань, Катерина Пілова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 59-70 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- поведение потребителя -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- сприйняття реклами -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- восприятие рекламы -- фактори сприйняття реклами -- факторы восприятия рекламы -- гендерне сприйняття -- гендерное восприятие -- гендер в рекламі -- гендер в рекламе -- переваги статі в рекламі -- преимущества пола в рекламе
Анотація: На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.


Дод.точки доступу:
Довгань, Сергій; Пілова, Катерина; Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

8.


   
    Кампанія «До та Зараз» [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 56-58 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- споживачі -- потребители -- гендерна дискримінація -- гендерная дискриминация -- маркетингові кампанії -- маркетинговые кампании -- половая дискриминация в рекламе -- статева дискримінація в рекламі -- сексизм в рекламі -- сексизм в рекламе
Анотація: Наведено приклади результатів компанії "До та зараз".


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

9.


    Шишов, Василий.
    Рассылай и властвуй. Как сделать письма в вашей рассылке максимально эффективными и продающими [Текст] / Василий Шишов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 50-54 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- интернет-инструменты -- інтернет-інструменти -- email-рассылки -- email-розсилки -- интернет-рассылки -- інтернет-розсилки -- письма -- листи
Анотація: Предложены варианты, как сделать письма в вашей рассылке максимально эффективными и продающими.


Знайти схожі

10.


    Златова, Ирина (секретарь).
    Маркетинговые исследования рекламы в Одессе на предмет наличия гендерной дискриминации [Текст] / Ирина Златова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 31-38 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Одеса

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- дискримінація в рекламі -- дискриминация в рекламе -- реклама наружная -- реклама зовнішня -- гендерная дискриминация -- гендерна дискримінація -- мотивационный анализ -- мотиваційний аналіз
Анотація: Проанализированы маркетинговые исследования рекламы в Одессе на предмет наличия гендерной дискриминации.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)