Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичні послуги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
1.


    Іє, Шань-Пао (доцент; Університет Ай-Шоу; м.Коахсюнг; Тайвань).
    Інноваційний менеджмент у сфері туризму : аналіз середи фунціонування / Ш. -П. Ие // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 381-387 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2008-2010 гг.

   Економіка туризму, 2008-2010 рр.

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ среды функционирования -- аналіз середовища функціонування -- туристичні послуги -- туристические услуги -- аналіз продуктивності -- анализ продуктивности -- аналіз за Малмквістом -- анализ по Малмквісту -- инновации в туризме -- інновації в туризме -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент
Анотація: Показано, що туристичний бізнес, крім безпосередньої мандрівки, пропонує такоє такі послуги, як візова пдтримка, бронювання житла тощо. Після відміни контролю виїзду за кордон у 1988 р. туристичний бізнес на Тайвані став стрімко розвиватися. Однак, оскільки акцент бізнесмени роблять переважно на прибутку, агресивна цінова конкуренція за низької якості послуг стали постійним явищем. В умовах конкуренції на ринку підвищення якості послуг та посилення позиції інноваційного менеджменту стали ключовими завданнями. Використовуючи звітні дані туристичних фірм Тайваню за 2008-2010 рр., проаналізовано середовище функціонування та аналіз продуктивності за Малмквістом. Проведено оцінювання загальної ефективності, технічної ефективності та ефективності від масштабу для 10 ключових гравців на туристичному ринку Тайуваню. За результатами аналізу розроблено рекомендації для турфірми щодо інноваційного менеджменту та підвищення ефективності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Іванова, Валентина Василівна (доктор економічних наук; професор кафедри економіки підприємництва Полтавського університету економіки і торгівлі; м.Полтава).
    Концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст] / В. І. Іванова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 151-156 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы туризма

   Фінанси туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
затраты туристических предпрятий -- витрати туристичних підприємств -- ценообразования туристичних услуг -- ціноутворення туристичних послуг -- доходность туристических предпрятий -- прибутковість туристичних підприємств -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- корректировочная системность -- коригувальна системність -- надбавки в ценообразовании туристических услуг -- оганизационная сегментация -- організаційна сегментація -- распределение расходов -- розподіл витрат -- себестоимость туристических услуг -- собівартість туристичних послуг -- скидки на туристические услуги -- знижки на туристичні послуги -- туристические предпрятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичні прдукти -- туристические услуги -- туристичні послуги -- унифицированные алгоритмы -- унфіковані алгоритми -- функциональные особенности -- функцональні особливості
Анотація: Обгрунтовано концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах. Запропоновано використовувати комплексний підхід до розробки уніфікованого алгоритму формування ціни на основі відомих методів ціноутворення з орієнтацією на кінцевий результат, бажаний для підприємства. Туристичним підприємствам запропоновано задіяти системний підхід до корегування цін, розробляючи та використовуючи систему знижок і надбавок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

3.


    Ілляшенко, С. М. (завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; доктор економічних наук; професор).
    "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону / С. Ілляшенко, Н. Ілляшенко, В. Щербаченко // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 8. - С. 33-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Экономика туризма

   Економіка

   Економіка туризму

   Україна
    Украина

    Сумська область

    Сумская область

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- зелений туризм -- зеленый туризм -- регіони України -- регионы Украины -- туристичний потенціал регіонів -- туристический потенциал регионов -- малобюджетний туризм -- малобюджетный туризм -- споживчі уподобання -- потребительские предпочтения -- маркетинг територій -- маркетинг территорий -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- споживання туристичних послуг -- потребление туристических услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.


Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Н. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету); Щербаченко, В. О. (магістрант кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Абдулхаіров, Абжемиль Закерьянович (кандидат педагогічних наук).
    Соціальні мережі як інструмент просування кримського туристського продукту та готельно-ресторанних послуг / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

    Крим

    Крым

Кл.слова (ненормовані):
інтернет -- Интернет -- соціальні мережі -- социальные сети -- туризм -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристична індустрія -- туритстическая индустрия -- туристичні послуги -- туристические услуги -- індустрія гостинності -- индустрия гостеприимства -- готельно-ресторанні послуги -- гостинично-ресторанный бизнес -- SWOT-аналіз -- каналы продвижения услуг -- канали просування послуг
Анотація: Присвячено використанню соціальних мереж у туризмі, готельному та ресторанному бізнесі Криму, також дано оцінку позитивного і негативного впливу цього каналу просування комерційного продукту в індустрії гостинності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Абдулхаіров, Аджеміль Закер'янович (к. п. н.; доцент кафедри економіки та менеджменту; декан факультету мистецтв РВУЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет").
    Роль міністерства курортів і туризму АР Крим у рекламно-інформаційному просуванні Кримського туристського продукту / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 7-9. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    АР Крим

    Украина

    АР Крым

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- туристичні продукти -- туристичні послуги -- рекреаційні послуги -- просування туристичних продуктів -- рекламно-інформаційна діяльність -- рекламно-інформаційна політика -- туристські інформаційні центри -- туристські сайти -- міжнародні туристські виставки -- туристські виставки -- рекламна діяльність -- державне регулювання -- экономика туризма -- туристические продукты -- туристические услуги -- рекреационные услуги -- продвижение туристических продуктов -- рекламно-информационная деятельность -- рекламно-информационная политика -- туристические информационные центры -- туристические сайты -- международные туристические выставки -- туристические выставки
Анотація: Охарактеризовано використання Міністерством курортів і туризму Автономної Республіки Крим таких ключових інструментів просування туристського продукту як участь у міжнародних туристських виставках, створення туристичних інформаційних центрів, розміщення рекламних матеріалів.


Дод.точки доступу:
Міністерство курортів і туризму АР Крим \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Аверіхіна, Т. В.
    Аналіз ринку туристичних послуг України. Проблеми і перспективи розвитку / Т. В. Аверіхіна, А. Ю. Влаєва // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 5. - С. 6-12 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормовані):
туристична сфера -- туристическая сфера -- туристичні послуги -- туристические услуги -- Індустрія туризму -- индустрия туризма -- туристична безпека в Україні -- туристическая безопасность в Украине


Дод.точки доступу:
Влаєва, А. Ю.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

7.
   65.433(4УКР)-2
   Б 20


    Балашова, Р. І. (кандидат економічних наук; Донецький інститут туристичного бізнесу; Україна).
    Концептуальні підходи до економічного розвитку туристичних підприємств / Р. І. Балашова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 110-117 : рис., табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегическое управление -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- развитие туризма -- розвиток туризму -- экономическое развитие -- економічний розвиток
Анотація: Надано характеристику аналітичних показників і методичних заходів щодо діяльності підприємств туризму, визначено їхній вплив на ефективність результату. Обгрунтовано і запропоновано методологічні та методичні засади і концептуальні положення економічного розвитку туристичних підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Краун, туристическая фирма \о ней\; ООО"Краун" \о нем\

Знайти схожі

8.


    Бараш, Юрій Савелійович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою "Облік, аудит та інтелектуальна власність" Дніпропетровського Національного університету залізничного транспорту ім. академіка В.Лазаряна; м.Дніпропетровськ).
    Теоретико-методичний підхід до визначення економічної ефективності туристичних подорожей з використанням вузькоколійної залізниці / Ю. С. Бараш // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 127-133 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/4690/1/Barash.pdf. - Повний текст (977,99 kB)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Транспортні комунікації

   Украина
    Україна

    Закарпатская область

    Закарпатська область

Кл.слова (ненормовані):
КОА -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- железнодорожный туризм -- залізничний туризм -- транспорные коммуникации -- транспортні комунікації -- комбинированные многодневные туристические путешествия -- комбіновані багатоденні туристичні подорожі -- краткосрочные обзорные железнодорожные экскурсии -- короткострокові оглядові залізничні екскурсії -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- оценочные методы -- оціночні методи -- себестоимость туристических услуг -- собівартість туристичних послуг -- туристические услуги -- туристичні послуги -- туристический транспорт -- туристичний транспорт -- тяжелодоступные регионы -- важкодоступні регіони -- узкоколейные железные дороги -- вузькоколійні залізниці -- экономическая эффективность железнодорожного туризма -- економічна ефективність залізничного туризму
Анотація: Розглянуто сутність теоретико-методичного підходу до визначення економічної ефективності короткострокових оглядових залізничних екскурсій, самостійних та комбінованих багатоденних туристичних подорожей з використанням вузькоколійної залізниці у важкодоступних районах західного регіону України.

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (977,99 kB)
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

9.


    Бобкова, Антоніна (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент НАПрН України; завідувач кафедри господарського права Донецького національного університету).
    Щодо відміни ліцензування турагентської діяльності / А. Бобкова, В. Манзюк // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 7. - С. 59-62. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401.11
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- ліцензування турагентської діяльності -- лицензирование турагентской деятельности -- турагентська діяльність -- турагентская деятельность -- туристичні послуги -- туристические услуги
Анотація: Розглядаються питання відміни ліцензування турагентської діяльності та обгрунтовуються пропозиції щодо усунення негативних наслідків таких змін до законодавства.


Дод.точки доступу:
Манзюк, Василь (старший викладач Ужгородського національного університету)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Бобрицька, Наталія (асистент кафедри маркетингу).
    Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями / Н. Бобрицька // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 39-47 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
туристичні дестинації -- туристические дестинации -- маркетинг дестинацій -- маркетинговые дестинаций -- управління туристичними дестинаціями -- управление туристическими дестинациями -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристичні послуги -- туристические услуги
Анотація: Розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)