Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учбові предмети<.>
Загальна кількість знайдених документів : 180
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Семеренко, Ганна (кандидат філологічних наук ; професор кафедри мов та методики їх викладання ; НПУ імені М. П. Драгоманова ; м. Київ).
    Мовна норма як основний критерій культури мовлення / Г. Семеренко // Українська мова й література в сучасній школі : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Методика викладання мови та літератури
   Методика преподавания языка и литературы

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- українська мова -- украинский язык -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- культура мовлення -- культура речи -- українська літературна мова -- украинский литературный язык -- норми української літературної мови -- нормы украинского литературного языка -- мовні явища -- речевые явления -- трактування -- трактование -- аналіз трактування -- анализ трактования -- матеріали до уроку -- материалы к урокам
Анотація: Проаналізовано неоднозначні тлумачення різних мовних явищ видатними українськими мовознавцями, підкреслено важливість єдиної норми на всіх рівнях літературної мови.


Дод.точки доступу:
Ужевич, Іван (мовознавець) \о нем\; Погрібний, М. (мовознавець) \о нем\; Грінченко, Борис (письменник, мовознавець, педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи) / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 13-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- зміст навчання -- содержание обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- підручники з іноземних мов -- учебники иностранных языков -- 5 клас -- 6 клас -- 8 клас -- 7 клас -- 9 клас -- навчання іноземним мовам -- обучение иностранным языкам -- методи навчання -- методы обучения -- комунікативний метод -- коммуникативный метод -- мовленнєві навички -- языковые навыки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- характеристики педагогічних технологій -- характеристики педагогических технологий -- навчальний матеріал -- учебный материал -- принципи добору навчального матеріалу -- принципы подбора учебного материала -- принципи реалізації змісту навчання -- принципы реализации содержания обучения -- структура підручників -- структура учебников -- концепції підручників -- концепции учебников
Анотація: Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Поліщук, Ярослав (доктор філологічних наук ; професор науково-дослідної лабораторії літературознавства ; Київський університет імені Бориса Грінченка).
    Творчість Василя Стефаника в ідеологічному ракурсі / Я. Поліщук // Українська мова й література в сучасній школі : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 27-30. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Методика викладання мови та літератури, 19-20 стст.
   Методика преподавания языка и литературы, 19-20 стст.

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- українська література -- украинская литература -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- українські письменники -- украинские писатели -- класики української літератури -- классики украинской литературы -- творча спадщина -- творческое наследие -- новели -- новеллы -- ідеологічна позиція -- идеологическая позиция -- психологічні драми -- психологические драмы -- екзотична гуцульщина -- экзотическая гуцульщина -- матеріали до уроку -- материалы к урокам
Анотація: Матеріали до уроку української літератури, темою якого є творчість В. Стефаника в ідеологічному ракурсі.


Дод.точки доступу:
Стефаник, Василь (письменник ; 1871-1936) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Майорський, В'ячеслав (заступник директора з науково-методичної та експериментальної роботи Іллічівської ЗОШ №1 Одеської області; здобувач кафедри гендерної освіти та методики викладання суспільствознавчих дисциплін).
    Практичне застосування знань учнями профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства / В. Майорський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- профільні класи -- профильные классы -- учбові предмети -- учебные предметы -- правознавство -- правоведение -- практичне застосування знань -- практическое применение знаний -- методи практичного застосування знань -- методы практического применения знаний -- навчальні програми -- учебные программы -- аналіз правових ситуацій -- анализ правовых ситуаций -- конституционное право -- конституційне право
Анотація: Розглянуто особливості навчання правознавства учнів профільних класів, висвітлено практичне застосування знань старшокласниками на уроках правознавства як важливої методичної умови ефективного навчання цього предмета в профільних класах. Подається власне бачення специфіки викладання розділу "Конституційне право" в 10-му класі (профільний рівень), що грунтується на власному багаторічному досвіду та узагальненні досвіду вчителів правознавства України.


Знайти схожі

5.


    Ткаченко, Олександр (доцент кафедри філософії імені В. Г. Скотного Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка ; кандидат філософських наук).
    Дебати про збереження духовності / О. Ткаченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 7. - С. 102-105
Рец. на Мовчан В. С. Естетика : навчальний посібник / В. С. Мовчан. - К.: Знання, 2011. - 527 с.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- навчальні посібники -- учебные пособия -- рецензії на посібники -- рецензии на пособия -- естетика -- эстетика

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Цвих, Володимир (завідувач кафедри політології філософського факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка ; кандидат філософських наук ; доктор політичних наук ; професор).
    Політологія у системі підготовки сучасного фахівця / В. Цвих, Д. Черняк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 7. - С. 106-110
Рец. на Політологія: відповіді на питання екзаменаційних білетів : навчальний посібник / за ред. В. Ф. Цвиха. - К.: Знання, 2012. - 347 с.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- політологія -- политология -- методика викладання -- методика преподавания -- політичні знання -- политические знания -- політична освіта -- политическое образование -- навчальні посібники -- учебные пособия -- рецензії на навчальні посібники -- рецензии на учебные пособия

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Черняк, Дарина (доцент кафедри філософії, політології і українонавства Київського національного університету технологій та дизайну ; кандидат соціологічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Люшин, Микола (завідувач кабінету управління закладами середньої освіти; вчитель історії Рівненської спеціалізірованої школи І-ІІІ ст. "Центр надії").
    Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7 класах / М. Люшин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- всесвітня історія -- всемирная история -- релігієзнавство -- религиеведение -- уроки всесвітньої історії -- уроки всемирной истории -- релігієзнавчі матеріали -- религиеведческие материалы -- навчальні програми -- учебные программы -- методика викладання всесвітньої історії -- методика преподавания всемирной истории -- релігієзнавча складова змісту всесвітньої історії -- религиеведческая составная всемирной истории -- 6 клас -- 7 клас
Анотація: Проаналізовано методичні засади реалізації релігієзнавчого матеріалу на уроках всесвітньої історії в 6-7-класах. Встановлено перелік зазначених методичних засад на основі аналізу навчальних програм, засобів навчання та практики навчання історії. Визначено, що метою реалізації релігієзнавчої складової змісту освіти є формування особистості школяра, який буде готовий використовувати засвоєні релігієзнавчі знання, сформовані вміння та особистісні якості (доброзичливість, толерантність, адаптивність) у подальшому житті: під час спілкування з представниками релігійних, державних, громадських, освітніх та інших організацій у межах конфесійної тематики та у повсякденному спілкуванні.


Знайти схожі

8.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії дидактики).
    Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- учні старших класів -- ученики старших классов -- старшокласники -- старшеклассники -- педагогічні тести -- педагогические тесты -- тестові завдання -- тестовые задания -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- система знань про людину -- система знаний о человеке -- людинознавство -- человековедение -- учбові предмети -- учебные предметы -- навчальні досягнення -- учебные достижения -- технології педагогічних вимірювань -- технологии педагогических измерений -- виды тестов -- види тестів -- примеры тестов -- приклади тестів
Анотація: Розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться, що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвиваеться ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. Визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.


Знайти схожі

9.


    Орлова, Тетяна (доктор історичних наук; професор; професор кафедри історії для гуманітарних факультетів).
    Курс "Сучасна політична історія країн світу"-важлива складова підготовки майбутніх фахівців / Т. Орлова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 5. - С. 72-85. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
політична історія -- политическая история -- криза західної демократії -- кризис западной демократии -- західна демократія -- западная демократия -- авторитаризм -- пріоритети політики й економіки -- приоритеты политики и экономики -- суспільство споживання -- общество потребления -- банкрутство ідеологій -- банкротство идеологий -- політичні ідеології -- политические идеологии -- держави всезагального добробуту -- государства всеобщего благосостояния -- перехідний тип розвитку -- переходной тип развития -- учбові предмети -- учебные предметы -- учбові курси -- учебные курсы
Анотація: Висвітлено особливості політичної історії, основні тенденції розвитку політичної сфери на сучасному етапі розвитку світу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Кориневич, А. О. (кандидат юридичних наук; асистент кафедри міжнародного права Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка; м.Київ; Україна).
    Міжнародна науково-методична конференція "Проблеми викладання міжнародного права" / А. О. Кориневич // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 468-470 : портр. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412(4УКР) + 74.58(4УКР)
Рубрики: Право
   Международное право

   Міжнародне право

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшее образование -- вища освіта -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- международное публичное право -- міжнародне публічне право -- научные конференции -- наукові конференції -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- учбові предмети -- учебные предметы -- методика преподавания -- методика викладання -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- учебные программы -- учебные специализации -- учбові спеціалізації
Анотація: Інформація про міжнародну науково-методичну конференцію "Проблеми викладання міжнародного права", яка буде проведена 31 січня 2013 р. кафедрою міжнародного права Київського національного університету ім.Т.Шевченка (м.Київ).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Буткевич, Владимир Григорьевич (доктор юридических наук; профессор; судья Европейского суда по правам человека в отставке) \о нем\; Георгица, Аурел Зиновьевич (украинский правовед-конституционалист ; 1940-2012) \о нем\; Гнатовский, М. (кандидат юридических наук; доцент кафедры международного права Киевского национального университета им. Т.Шевченко) \о нем\; Задорожний, А.Н. (профессор; заведующий кафедрой международного права Института международных отношений Киевского национального университета им. Т.Шевченко; член-корреспондент НАПрН Украины) \о нем\; Проблемы преподавания международного права, международная научно-практическая конференция \о ней\; Проблеми викладання міжнародного права, міжнародна науково-методична конференція \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)