Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Экономика пищевой промышленности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Євсєєва, Ірина Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Ризики господарювання підприємств молокопереробної промисловості [Текст] / І. В. Євсєєва, В. О. Москаленко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 119-126 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР)г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
антикризисное управление -- антикризове управління -- качество продукции -- якість продукції -- конкурентоспособность продуктов питания -- конкурентоспроможність продуктів харчування -- микроуровень -- мікрорівень -- молокоперерабатывающие предприятия -- молокопереробні підприємства -- молочная отрасль -- молочна галузь -- эффективность молокоперерабатывающих предприятий -- ефективність молокопереробних підприємств -- производственные спады -- виробничі спади -- хозяйственные риски -- господарські ризики -- економічні ризики молокопереробних підприємств -- экономические риски молокоперерабатывающих предприятий
Анотація: Проаналіізовано умови господарювання підприємств молокопереробної промисловості, окреиено проблеми, що чинять негативний вплив на їх діяльність. Згруповано господарські ризики молокопереробних підприємств. Детально розглянуто ризики мікрорівпя та наслідки їх настання для підприємств галузі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Москаленко, Вікторія Олександрівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Національного університету харчових технологій; м.Київ)

Знайти схожі

2.


    Євсєєва, Ірина Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Роль системи управління молокопереробним підприємством для забезпечення конкурентоспроможності в умовах ринкових трансформацій [Текст] / І. В. Євсєєва // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 7/8, № 8. - С. 74-79 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.25(4УКР-4КИЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

    Киевская область

    Кїевська область

Кл.слова (ненормовані):
ABC- XYZ анализ -- ABC- XYZ аналіз -- АПК -- доходность предприятий -- прибутковість підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- молокоперерабатывающие предприятия -- молокопереробні підприємства -- нерегулируемые параметры -- нерегульовані параметри -- прибыльные ассортиментные позиции -- прибуткові асортиментні позиції -- регулируемые параметры -- регульовані параметри -- рыночные трансформации -- ринкові трансформації -- SWOT- анализ -- SWOT- аналіз -- сельскохозяйственное производство -- сільськогосподарське виробництво -- управленческие системы -- управлінські системи -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Висвітлено необхідність формування системи управління молокопереробним підприємством з врахуванням впливу регульованих та нерегульованих параметрів. Окреслено проблеми ПАТ «Яготинський маслозавод» та проаналізовано фактори, що чинять найбільший вплив на ефективність діяльності підприємства. Досліджено структуру собівартості підприємства, сильні та слабкі сторони у його діяльності, визначені асортиментні позиції товарів, що вносять найбільший вклад у прибутковість підприємства за допомогою ABC- XYZ аналізу. Запропоновані конкретні заходи для забезпечення та розвитку конкурентоспроможності ПАТ«Яготинський маслозавод».

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; Яготинский маслозавод, ПАО \о нем\

Знайти схожі

3.


    Єрмак, Світлана Олександрівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємництва Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського; м.Кривий Ріг).
    Реалізація стратегії інноваційного розвитку молокопереробного підприємства з урахуванням концепції "smart farm" [Текст] / С. О. Єрмак, О. В. Бугаєнко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 138-146 : табл., кол. іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.25(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции -- інвестиції -- организация производства -- організація виробництва -- инновационное развитие в сельском хозяйстве -- інноваційний розвиток -- интеллектуальные фермы -- інтелектуальні ферми -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- модульные мини-заводы -- модульні міні-заводи -- молокоперерабатывающие предприятия -- молокопереробні підприємства -- молочная промышленность -- молочна промисловість -- эффективность молокоперерабатывающих предприятий -- ефективність молокопереробних підприємств -- организационные стратегии -- організаційні стратегії -- переменная чистая прибыль -- змінний чистий прибуток -- рыночные тенденции -- ринкові тенденції -- smart farm -- технологические инновации -- технологічні інновації -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Проведено дослідження основних тенденцій молочного ринку, проаналізовано ключові напрямки технологічних інновацій в українській молочній промисловості, розкрито орієнтовний механізм реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств з урахуванням концепції "smart farm".

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Бугаєнко, Олександра Віталіївна (магістрант кафедри економіки підприємництва Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського; м.Кривий Ріг); Государственная целевая программа развития украинского села на период до 2015 года \о произв.\ЛАКТИС, украинское ЧАО \о нем\; Стратегия развития аграрного сектора на период до 2020 года, государственная программа Украины 2013 г. \о произв.\; Энергомаш, украинское машиностроительная компания \о ней\

Знайти схожі

4.
   65.304.25(4УКР)в7-2
   Z 99


    Ібрагімов, Ернест Енверович (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри "Фінансів та туризму"; Кримський факультет Запорізького національного університету; м. Сімферополь).
    Особливості формування стратегічного плану в корпораціях хлібопекарської галузі / Е. Е. Ібрагімов // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 134-138 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Корпоративне управління

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- корпоративное управление -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- производственные затраты -- виробничі витрати -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- хлебопекарные предприятия -- хлібопекарні підприємства -- рентабельність власного капіталу -- рентабельность собственного капитала -- управління персоналом -- управление персоналом
Анотація: Розглянуто проблему диверсифікації ринків збуту і збереження конкурентної переваги підприємства при формуванні плану стратегії на основі інтелектуальної підтримки на ПАТ "Кримхліб". Визначено, що істотним фактором конкурентної переваги підприємств є використання активів знань та формування ефективного стратегічного планування завдяки застосуванню сучасних виробничих технологій та обладнанню, а також високий рівень знань трудового персоналу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крымхлеб, ОАО \о нем\; Кримхліб \о нем\

Знайти схожі

5.
   65.304.25(4УКР-4ДОН)в-6
   Z 99


    Ібрагімов, Ернест Енверович (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри "Фінансів та туризму"; Кримський факультет Запорізького національного університету; м. Сімферополь).
    Оцінка ефективності людського капіталу в системі стратегічного планування підприємств / Е. Е. Ібрагімов // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 115-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

    Донецкая область

    Донецька область

Кл.слова (ненормовані):
качественное оценивание -- якісне оцінювання -- трудові ресурси підприємств -- количественное оценивание -- трудовые ресурсы предприятий -- кількісне оцінювання -- кондитерская отрасль -- кондитерська галузь -- продукты питания -- продукти харчування -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- управление персоналом -- управління персоналом -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Висвітлено проблеми оцінки (кількісної і якісної) людського капіталу в системі стратегічного планування підприємства на основі статистичних даних підприємств кондитерської галузі Донецької області. Отримані показники дозволили зробити висновки стосовно напрямів удосконалення управління персоналом як важливішої складової інтелектуального забезпечення стратегічного планування діяльності підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Ігнатенко, Микола Миколайович (кандидат економічних наук; докторант; Уманський національний університет садівництва).
    Соціальна відповідальність бізнесових структур у діяльності харчових підприємств [Текст] / М. М. Ігнатенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 3. - С. 65-69. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка харчової промисловості
   Экономика пищевой промышленности

Кл.слова (ненормовані):
харчові підприємства -- пищевые предприятия -- соціально орієнтована економіка -- социально ориентированная экономика -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- організаційно-економічний механізм -- организационно-экономический механизм
Анотація: Обгрунтовано необхідність запровадження соціальної відповідальності як самостійного напряму діяльності харчових підприємств; визначено аргументи, що засвідчують поліпшення соціального розвитку в результаті втілення соціальної відповідальності у діяльність харчових підприємств. Можна стверджувати, що, взявши на себе соціальну відповідальність, суб’єкти господарювання можуть одержати позитивні результати в економічному та іміджевому планах. А це означає формування надійного партнерства, одержання прибутку, прихильність нових партнерів, поліпшення іміджу підприємства й розвиток бізнесу у перспективі. Здійснено порівняльну характеристику різних тлумачень поняття “соціальна відповідальність”. Сформовано критерії, дотримання яких дає змогу визначити окреме підприємство та бізнес як соціально відповідальні.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи

Знайти схожі

7.


    Ісмаїл, Камаріа (декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD).
    Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані / К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- маркетинг -- брендовый имидж -- брендовий імідж -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительская культура -- споживацька культура -- потребительские предпочтения -- споживацькі переваги -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хуссейн, Джавад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Алі Шах, Файяз (здобувач Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Coca Cola, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\; Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

8.


    Бєлік, Вадим Данилович (старший викладач кафедри фінансів та кредиту РВНЗ "Кримський гуманітарний університет"; м.Ялта).
    Механізм стратегічного управління персоналом підпириємств харчової промисловості / В. Д. Бєлік // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 138-141. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

Кл.слова (ненормовані):
кадры -- кадри -- теория управления персоналом -- теорія управління персоналом -- конкурентные преимущества персонала -- конкурентні переваги персоналу -- производительность труда -- продуктивність праці -- производственные предприятия -- виробничі підприємства -- харчові підприємства -- пищевые предприятия -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- трудовые потенциалы -- трудові потенціали -- управленческие механизмы -- управлінські механізми
Анотація: Удосконалено теоретико-методичні підходи та розроблено практичні рекомендації щодо формування механізму стратегічного управління персоналом на підприємствах харчової промисловості, реалізація якого забезпечить підвищення рівня трудового потенціалу та посилення конкурентних переваг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.
   65.304.25(4УКР-4КИЇ)-2
   Б 11


    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук; доцент; Національний університет харчових технологій).
    Дослідження інтенсивності конкуренції на ринку / Т. Г. Бєлова, Т. В. Синебок // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 4. - С. 128-131. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР-4КИЇ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
доля рынка -- частка ринку -- интенсивность конкуренции -- інтенсивність конкуренції -- конкурентная среда -- конкурентне середовище -- отраслевая конкурентная ситуация -- галузева конкурентна ситуація -- показатели интенсивности конкуренции -- показники інтенсивності конкуренції -- предпринимательство -- підприємництво -- рыночная конкурентная ситуация -- ринкова конкурентна ситуація -- уровень монополизма -- рівень монополізму -- хлібопекарська продукція -- хлебопекарная продукция
Анотація: Розглянуто теоретичні підходи щодо визначення інтенсивності конкуренції на ринку, можливости її вимірювання. Наведено чинники, які визначають інтенсивність конкуренції в галузі і на ринку. Визначено показники, які застосовуються для характеристики інтенсивності конкуренції. Зроблено оцінку інтенсивності конкуренції і рівня монополізму на ринку хлібопекарської галузі м. Київа і області.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Синебок, Т.В. (магістрант; Національний інститут стратегічних досліджень); Киевхлеб, ПАТ \о нем\ПАТ "Киевхлеб"

Знайти схожі

10.


    Бєлозерцев, Василь (Дніпропетровський національний університет).
    Концептуальна модель формування кредитної політики підприємств молокопереробної галузі України / В. Бєлозерцев // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 79-82 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка харчової промисловості

   Экономика

   Экономика пищевой промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка харчової промисловості -- галузі економіки -- харчова промисловість -- молокопереробна галузь -- державне управління -- кредитна політика -- кредитна політика підприємств -- товарне кредитування -- экономика пищевой промышленности -- отрасли экономики -- пищевая промышленность -- молокоперерабатывающая отрасль -- государственное управление -- кредитная политика -- кредитная политика предприятий -- товарное кредитование
Анотація: Статтю присвячено дослідженню проблем формування кредитної політики підприємств молокопереробної галузі України. Визначено актуальні проблеми товарного кредитування, що потребують їх практичного розв'язання. Обгрунтовано об'єктивну необхідність державного управління процесами товарного кредитування та розроблено концептуальну модель формування кредитної політики підприємств молокопереробної галузі України.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)