Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=активні методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

2.


    Солодюк, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського державного інституту культури і мистецтв).
    Особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах / Наталія Солодюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- групові методи навчання -- групові технології навчання -- групповые методы обучения -- групповые технологии обучения -- интерактивные методы -- інтерактивні методи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- работа в группах -- работа в парах -- робота в групах -- робота в парах -- старшие классы -- старші класи
Анотація: Стаття розкриває особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови. Увага приділяється таким методам, як ток-шоу, робота в групах, робота в парах тощо.


Знайти схожі

3.


    Набока, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент; декан факультету економіки й управління Слов'янського державного педагогічного університету).
    Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів / О. Набока // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- рефомування системи освіти -- реформирование системы образования -- професійно-орієнтовані технології -- профессионально-ориентированные технологии -- майбутні вчителі -- будущие учителя -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- вища неперервна освіта -- высшее непрерывное образование -- технологізація освітнього процесу -- технологизация образовательного процесса
Анотація: Визначено передумови, сутність, основні принципи та характеристики впровадження професійно орієнтованих технологій навчання у фахову підготовку майбутніх педагогів. Доведено, що професійно орієнтовані технології на сьогодні є домінантою у процесі модернізації вищої педагогічної школи. Їх використання сприяє реалізації на практиці сучасних систем навчання, що є ефективнішими порівняно з традиційними дидактичними системами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Корнійко, Василь (вчитель української мови і літератури Полтавської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3).
    Гра як один із методів активного навчання на уроках української мови та літератури / В. Корнійко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 32-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- украинская литература -- українська література -- урок украинского языка -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- урок української мови
Анотація: Вивчається значення, характер та сутність ігрових методів на уроках українскої мови та літератури.


Знайти схожі

5.


    Ляшенко, О. І.
    Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач / О. І. Ляшенко, Р. І. Швай // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 5-10. - Література : С.10 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- алгоритмизированное обучение -- алгоритмізоване навчання -- алгоритмы в преподавании разных дисциплин -- дидактика -- методи навчання -- методы обучения -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- решение задач -- рішення задач -- розвиток мислення учнів -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- творческие задания -- творческие методы обучения -- творческий подход -- творчий підхід -- творчі завдання -- творчі методи навчання -- теория образования
Анотація: Розв'язування творчих задач - це вид творчого мислення, творчої діяльності людини (учня), що стимулює творчі процеси, сприяє подоланню стереотипності мислення та психологічного бар'єру стандартного підходу до явищ. Тож цей процес можна розглядати як формування вмінь долати перешкоди. Мета статті - розглянути методи творчого підходу до рішення задач та сутність стратегічних тенденцій у цьому процесі.


Дод.точки доступу:
Швай, Р. І.

Знайти схожі

6.


    Олійник, Леонід Віталійович (кандидат педагогічних наук; Національний університет оборони України; м. Київ).
    Активні методи навчання та їхня роль у психологічній підготовці майбутніх магістрів військово-соціального управління / Л. В. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.253 + 88.40
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Педагогическая психология

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- підготовка магістрів військово-соціального управління -- психолого-педагогічна підготовка -- магістри -- якість навчання -- семінарські заняття -- практичні заняття -- активные методы обучения -- подготовка магистров военно-социального управления -- психолого-педагогическая подготовка -- магистры -- качество обучения -- семинарские занятия -- практические занятия
Анотація: Про проблему підвищення якості підготовки офіцерського складу, зокрема психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

7.


    Вороніна, Марина (старший викладачкафедри художнього моделювання одягу ).
    До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів / М. Вороніна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 7. - С. 95-104. - Библиогр. в сносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методы обучения -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- евристична діяльність -- эвристическая деятельность -- творче мислення -- творческое мышление -- метод проектів -- метод проектов -- креативність -- креативность -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- творчий потенціал особистості -- творческий потенциал личности -- майбутні фахівці дизайну -- будущие специалисты дизайна -- евристичні завдання -- эвристические задания -- дизайнери одягу -- дизайнеры одежды -- проекти актуальних знань -- проекты актуальных знаний -- задача-метод -- задача-софізм -- акцентований проект -- акцентированный проект -- альтернативний проект -- альтернативный проект
Анотація: Аналізуються активні методи навчання, що сприяють розкриттю творчих здібностей студентів. Визначені основні вимоги до педагогічних проектних технологій (методу проектів) як засобу розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Остапченко, Олена (старший викладач Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Проблемні завдання та дидактичні ігри у вивченні фразеологічних ресурсів української мови / О. Остапченко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 5. - С. 32-37. - Бібліографія : С.37 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- лингводидактические игры -- лінгводидактичні ігри -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальні завдання -- навчання фразеології -- обучение фразеологии -- украинский язык -- українська мова -- учебные задания -- фразеология украинского языка -- фразеологія української мови
Анотація: Автор пропонує розроблені завдання і лінгвістичні ігри, які мають допомогти викладачу і учням під час оволодіння фразеологічними ресурсами української мови.


Знайти схожі

9.


    Токарчук, Борис (перекладач; дослідник української фразеології; Київ).
    Віршований словничок фразеологізмів / Б. Токарчук // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 5. - С. 38-40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- лингводидактические игры -- лінгводидактичні ігри -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання фразеології -- обучение фразеологии -- украинский язык -- українська мова -- фразеология украинского языка -- фразеологія української мови
Анотація: Автор статті дійшов висновку, що найбільш результативним способом засвоєння усталених словосполучень є читання дидактичних творів з великою кількістю фразеологізмів Автор пропонує власний віршований словничок фразеологізмів.


Знайти схожі

10.


    Борисенко, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент ).
    Активні методи як основа творчої взаємодії в навчанні [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - 2. - С. 27-30, Катерина (Сова). - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- взаимодействие учителя и ученика -- дидактическая игра -- дидактична гра -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическое взаимодействие -- педагогічна взаємодія -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Авторами розкрито поняття "дидактична гра", обгрунтовано доцільність використання ігрових методів на уроках української літератури.


Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)