Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=анализ ошибок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кириченко, Марія (учитель української мови і літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Формування мовних умінь і навичок учнів у підготовці до зовнішнього незалежного тестування / М. Кириченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 44-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
тематичні блоки -- зовнішнє незалежне тестування -- алгоритм дій -- узагальнення знань -- мовні уміння учнів -- навичкі учнів -- самоперевірка -- самопідготовка учнів -- самоконтроль учнів -- засвоєння матеріалу -- аналіз помилок -- тематические блоки -- внешнее независимое тестирование -- алгоритм действий -- обобщение знаний -- языковые умения учеников -- навыки учеников -- самопроверка -- самоподготовка учеников -- самоконтроль учеников -- усвоение материала -- анализ ошибок -- педагогічний досвід -- педагогический опыт
Анотація: Висвітлено особистості використання методу укрупнених тематичних блоків, здійснено аналіз педагогічного досвіду в аспекті формування мовних умінь і навичок учнів у підготовці до зовнішнього незалежного тестування.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Підгурська, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського державного університету імені Івана Франка).
    Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 39-43. - Література : С.42-43 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
анализ ошибок -- аналіз помилок -- коммуникативная деятельность -- комунікативна діяльність -- культура мовлення -- культура речи учителя -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва культура -- мовленнєві помилки -- мовлення вчителя -- мовні помилки -- підготовка вчителів початкових класів -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- речевые ошибки -- речь учителя -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Проаналізовано типові помилки в мовленні майбутніх вчителів початкових класів, виявлені автором під час проведення моніторингу якостей мовлення у чотирьох ВНЗ різних регіонів України

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їх / Н. Бондаренко, Н. Скрипець, О. Василюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 2-7. - Література : С.7 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
анализ ошибок -- аналіз помилок -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовні помилки -- навчання орфографії -- обучение орфографии -- ошибки при письме -- середня школа -- синтаксические ошибки -- украинский язык -- українська мова -- языковые ошибки
Анотація: Розкрито суть, природу і характер орфографічних і пунктуаційних помилок, досліджено причини і частотність їх виникнення, подано методичні рекомендації щодо попередження й подолання правописних помилок в учнів 5-7 класів.


Дод.точки доступу:
Скрипець, Наталія; Василюк, Ольга

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)