Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=викладання риторики<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
21
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-21
21-21
>
1.
Голуб, Ніна
(канд. пед. наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
Робота з текстами на заняттях з
риторики
/ Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 44-51. - Бібліографія : С.51 : 2 назви. - В обл. библиотеке
УДК
^A808.5
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
методика
викладання
української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
преподавание
риторики
--
работа с текстом
--
риторика
--
робота з текстом
Анотація:
Пропонуються зразки завдань, що сприяють формуванню навичок створення первинних і вторинних текстів і їх аналізу на заняттях та у процесі самостійної роботи студентів з
риторики
.
Знайти схожі
>
2.
Косянчук, Сергій
(науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
зв'язне мовлення
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
культура мови
--
культура речи
--
методика
викладання
української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
преподавание
риторики
--
речевое развитие учащихся
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
старшеклассники
--
старшокласники
Анотація:
Роль
риторики
у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до
риторики
як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.
Знайти схожі
>
3.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання
--
активное обучение
--
взаємодія в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
викладання
риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный потенциал
--
групові технології навчання
--
групповые технологии обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное обучение
--
інтерактивне навчання
--
коммуникативно-деловое обучение
--
комунікативно-ділове навчання
--
методи навчання
--
методика
викладання
української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
підлітки
--
пізнавальна діяльність учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание
риторики
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
форми навчання
--
формы обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
4.
Кузнецова, Галина
(кандидат педагогічних наук; м. Глухів).
Формування готовності студентів-словесників до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики / Галина Кузнецова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 46-50. - Бібліографія : С.64 : 5 назв. - В библиотеке ДНУ
на прикладі навчально-виховного заходу "Ораторами стають!"
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
виховна позакласна робота
--
внеклассная работа по украинскому языку
--
внеклассные мероприятия
--
воспитательная внеклассная работа
--
методика
викладання
української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
навчально-виховна заходи
--
педагогическая практика
--
педагогічна практика
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
позакласна робота з української мови
--
позакласні заходи
--
преподавание
риторики
--
професійна готовність
--
профессиональная готовность
--
учебно-воспитательные мероприятия
--
шкільні конкурси
--
школьные конкурсы
Анотація:
Педагогічна практика в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника. Засоби та етапи формування готовності студента-практиканта до позакласної виховної роботи.
Знайти схожі
>
5.
Голуб, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
Інтерактивні методи навчання
риторики
майбутніх вчителів / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
деловые игры
--
дидактические игры
--
дидактичні ігри
--
дискусія як форма навчання
--
дискуссия как форма обучения
--
ділові ігри
--
игровые методы обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивні методи
--
кейс-метод
--
метод анализа ситуаций
--
метод аналізу ситуацій
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика
викладання
української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методы обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
педагогическая рефлексия
--
педагогические игры
--
педагогические технологии
--
педагогічна рефлексія
--
педагогічні ігри
--
педагогічні технології
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
преподавание
риторики
Анотація:
Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання
риторики
у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.
Знайти схожі
>
6.
Косянчук, Сергій
(науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 34-39. - Бібліографія посторінкова : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
коммуникативные упражнения
--
методика
викладання
української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєві вправи
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
преподавание
риторики
--
психология учебной деятельности
--
психологія навчальної діяльності
--
регуляция поведения
--
регуляція поведінки
--
риторическая деятельность
--
риторические умения и навыки
--
риторична діяльність
--
риторичні вміння і навички
--
самооценка
--
самооцінка
--
старшеклассники
--
старшокласники
Анотація:
Аналізуються дані дослідження, проведеного задля розроблення методики формування риторичних умінь старшокласників з урахуванням психологічних особливостей цієї категорії учнів та їх самооцінки.
Знайти схожі
>
7.
Федорчук, Тетяна
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Тетяна Федорчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 18-23. - Бібліографія : С.23 : 4 назви. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
коммуникативные упражнения
--
методика
викладання
української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєві вправи
--
ораторское выступление
--
ораторська промова
--
преподавание
риторики
--
публичное выступление
--
публічна промова
--
риторические умения и навыки
--
риторичні вміння і навички
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
стилистические упражнения
--
стилістичні вправи
Анотація:
Пропонуються завдання формування вмінь і навичок виголошення публічної промови (риторичні вміння та навички).
Знайти схожі
>
8.
Федорчук, Тетяна
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Організаційні форми, методи і прийоми навчання
риторики
в старшій школі / Тетяна Федорчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання
--
активные методы обучения
--
викладання
риторики
--
групові методи навчання
--
групповые методы обучения
--
диалогический метод обучения
--
діалогічний метод навчання
--
игровые методы обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
методи навчання
--
методика
викладання
української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
преподавание
риторики
--
приемы обучения
--
прийоми навчання
--
риторика
--
риторические умения и навыки
--
риторичні вміння і навички
--
старшие классы
--
старші класи
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
форми навчання
--
формы обучения
Анотація:
Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання
риторики
, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.
Знайти схожі
>
9.
Русалкіна, Любов
(учитель вищої категорії Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства).
Засоби
риторики
як основа особистісного зростання учнів / Любов Русалкіна, Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 28-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання
журналістики
--
викладання
риторики
--
групові методи навчання
--
групповые методы обучения
--
интерактивные методы
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
методи навчання
--
методика
викладання
української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
преподавание журналистики
--
преподавание
риторики
--
профильное обучение
--
профільне навчання
--
риторика
--
риторические умения и навыки
--
риторичні вміння і навички
--
система формування особистості учня
--
украинский язык
--
українська мова
--
формирование личности учащихся
Анотація:
Автори викладають свій педагогічний досвід у сфері профільного навчання риториці на уроках з основ журналістики в ліцеї, зокрема висвітлюють особливості використання інтерактивних технологій на таких заняттях.
Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій
Знайти схожі
>
10.
Голуб, Ніна
(доктор педагогічних наук; професор Національного педпгогічного університету ім. Михайла Драгоманова).
Становлення
риторики
як науки і навчальної дисципліни / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 45-51. - Бібліографія : С.51 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
история
риторики
--
історія
риторики
--
методика
викладання
української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
преподавание
риторики
--
риторика
--
риторическая школа
--
риторична школа
Анотація:
Розглянуто основні етапи становлення
риторики
як науки і навчальної дисципліни, проаналізовано внесок дослідників на кожному етапі, аргументовано доцільність вивчення
риторики
у ВНЗ.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-21
21-21
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)