Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виховання старшокласників<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Кузьміна, О. В.
    Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання підлітків -- виховання старшокласників -- воспитание подростков -- воспитание старшеклассников -- выпускники интернатов -- емоційний розвиток -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- интернатное образование -- личность подростка -- моральне виховання -- моральное воспитание -- особистість підлітка -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка до самостійного життя -- підлітки -- подготовка к самостоятельной жизни -- психическое здоровье детей и подростков -- психология подростка -- психосексуальное развитие детей -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- старшеклассники -- старшокласники -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- школа-интернат -- школа-інтернат -- эмоциональное развитие
Анотація: На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан, ціннісні орієнтації та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до самостійного життя.


Знайти схожі

2.


    Мозгова, Людмила (кандидат педагогічних наук; завідувач міського методичного кабінету управління освіти і науки Бориспільської міської ради).
    Літературно-гендерна наочність як чинник формування гендерно-літературної компетентності старшокласників [Текст] / Л.Мозгова // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 11. - С. 10-14. - Библиогр.: с. 14 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- компетентнісне виховання -- гендерне виховання -- виховання старшокласників -- прочитання художнього твору -- засоби унаочнення -- украинская литература -- компетентностное воспитание -- гендерное воспитание -- воспитание старшеклассников -- прочтение художественного произведения -- средства наглядности
Анотація: Розглянуто педагогічний підхід до гендерного виховання старшокласників на уроках літератури.

Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Знання про людину як основа формування соціальної компетентності / Г. Васьківська // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 22-25. - Література : С.25 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання на уроках літератури -- виховання старшокласників -- воспитание на уроках литературы -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- социальная компетентность -- старшеклассники -- старшие классы -- старші класи -- старшокласники -- украинская литература -- українська література
Анотація: Стаття актуалізує проблему формування соціальної компетнтності старшокласників, зокрема на уроках літератури. Засвоєння знань про людину розглядається як основний компонент формування соціальної компетентності учнів.


Знайти схожі

4.


    Кравченко, Т. В.
    Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 11-16. - Література : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти -- батьки і школа -- батьківська компетентність -- вибір професії -- виховання старшокласників -- воспитание старшеклассников -- выбор профессии -- дети и родители -- детско-родительские отношения -- дитячо-батьківські стосунки -- діти і батьки -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопредление молодежи -- психологическое сопровождение -- психологічний супровід -- психолого-педагогическое сопровождение -- психолого-педагогічний супровід -- родительская компетентность -- родительское воспитание -- родительское поведение -- сотрудничество педагогов с родителями -- старшеклассники -- старшокласники -- формы работы с родителями
Анотація: Автор статті детально розглядає питання професійного самовизначення старшокласників, відмінність процесу самовизначення від більш вузького та конкретного процесу професійного вибору. Головна увага приділена ролі батьків та сім'ї у професійному самовиз наченні молодої людини (підлітка). Автор статті пропонує розроблену програму психолого-педагогічного супроводу формування батьківської компетентності з професійного самовизначення старшокласників.


Знайти схожі

5.


    Котова, І. С. (заступник директора Смілянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2; Черкаська область).
    Конспект тренінгового заняття з формування довіри : для батьків та учнів-старшокласників / І. С. Котова // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 61-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти -- батьки і школа -- виховання особистості -- виховання старшокласників -- воспитание личности -- воспитание старшеклассников -- межличностное доверие -- психолого-педагогическая грамотность родителей -- работа с родителями -- родители и школа -- социально-педагогические тренинги -- социально-психологические тренинги -- старшеклассники -- старшокласники -- тренинги для учителей -- тренінги для учителів
Анотація: Розглянуто довіру як соціально-психологічний феномен. Мета тренінгового заняття - усвідомлення дітьми та дорослими значення довіри у соціальній та психологічній сферах життя людини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\19.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)