Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=выставочная деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Дупляк, Т.
Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової діяльності / Т. Дупляк> // Маркетинг в Україні. - 2011. -
№ 2
. - С. 29-34 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
виставкова діяльність
--
методичні підходи
--
управління підприємствами
--
виставкова індустрія
--
організатори виставок
--
реклама
--
выставочная
деятельность
--
методические подходы
--
управление предприятиями
--
выставочная
индустрия
--
организация выставок
--
предприятия выставочной деятельности
--
підприємства виставкової діяльності
--
ефективность виставкової діяльності
--
эффективность выставочной деятельности
--
оцінка ефективності
--
оценка эффективности
Анотація:
Досліджено сутність підприємств виставкової діяльності, розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління ними.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Васильев, Игорь
(заведующий сектором научно-методического отдела Одесской национальной ордена Дружбы народов научной библиотеки имени М. Горького; член Национального союза журналистов Украины).
Выставочная
работа - важная составляющая маркетинговой деятельности библиотек / И. Васильев> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.
УДК
021.6
Рубрики:
Библиотечное дело
Бібліотечна справа
Украина
Одесса
Україна
Одеса
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело
--
маркетинг в библиотеках
--
маркетинговая
деятельность
--
выставочная
работа
--
публичные библиотеки
--
культурно-просветительские мероприятия
--
выставки
--
форумы
--
выставочная
деятельность
--
областные библиотеки
--
история выставочной деятельности
--
конкурс рецензий
--
бібліотечна справа
--
маркетинг в бібліотеках
--
маркетингова діяльність
--
виставкова робота
--
публічні бібліотеки
--
культурно-просвітницькі заходи
--
виставки
--
форуми
--
виставкова діяльність
--
обласні бібліотеки
--
історія виставкової діяльності
--
конкурс рецензій
Анотація:
В статье отражены основные аспекты подготовки проведения оригинального для публичных библиотек культурно-просветительского мероприятия - всеукраинской выставки-форума "Українська книга на Одещині", которую на протяжении 12 лет ежегодно организовыввает и проводит Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького с целью привлечения внимания к современной книге как важному источнику информации.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького \о ней\; Українська книга на Одещині, всеукраинская выставка-форум \о ней\; Всеукраинская ассациация книгоиздателей и книгораспостранителей \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
>
3.
Родрігез, Аінхоа
(PhD (менеджмент і маркетингові дослідження); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія).
Аналіз чинників, що визначають ефективнсть торговельних виставок : за даними Іспанії / А. Родрігез, М. Д. Рейна, К. Севілья> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 52-263 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42(4ІСП)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Испания
Іспанія
Кл.слова (ненормовані):
выставочная
деятельность
--
виставкова діяльність
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
продажи
--
продажі
--
продвижение товаров
--
просування товарів
--
торговые выставки
--
торговельні виставки
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
экспоненты
--
експоненти
Анотація:
Проаналізовано вплив різних чинників (зокрема, розміру стенду та цілей участі) на показники ефективності торговельних виставок для експонентів. Дані чинники часто визначають рішення щодо участі у виставці. Вплив різноманітних чинників оцінено як окремо, так і у комплексі. У цілому, торговельні виставки є важливим та ефективним інструментом продажів та просування, при цьому витрати на розмір стенду не демонструють суттєвого впливу на загальну ефективність від участі у виставці. Деякі з досліджених чинників часто стають причиною відмови від участі у виставці, однак здебільшого такі заходи можна вважати доволі ефективним інструментом розвитку бізнесу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Рейна, Марія Долорес (PhD (бізнес); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія); Севілья, Клауліа (викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія)
Знайти схожі
>
4.
Круподера, А. С.
(аспірантка; Національна академія підготовки керівних каждрів культури і мистецтв).
Бенчмаркінг у виставковій діяльності підприємств як засіб підвищення конкурентоспроможності / А. С. Круподера> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 12
. - С. 183-186 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Методология маркетинга
Методологія маркетингу
Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг
--
виды бенчмаркинга
--
види бенчмаркингу
--
фазы бенчмаркинга
--
фази бенчмаркингу
--
выставочная
деятельность
--
виставкова діяльність
--
конкурентные стратегии
--
конкурентні стратегії
--
маркетинговые технологии
--
маркетингнові технології
Анотація:
Проаналізовано сутність технології бенчмаркингу та її характеристики: розглянуто види та фази бенчмаркингу. Досліджено ефективність використання бенчмаркингу у виставковій діяльності підприємства для підвищення його конкурентоспроможності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)