Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=групові методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Федорчук, Тетяна
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Організаційні форми,
методи
і прийоми
навчання
риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук> // Українська мова і література в школі : Науково-
методи
чний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активні
методи
навчання
--
активные методы обучения
--
викладання риторики
--
групові
методи
навчання
--
групповые методы обучения
--
диалогический метод обучения
--
діалогічний метод
навчання
--
игровые методы обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові
методи
навчання
--
інтерактивне
навчання
--
інтерактивні
методи
--
методи
навчання
--
методи
ка викладання української мови
--
методи
ка преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
преподавание риторики
--
приемы обучения
--
прийоми
навчання
--
риторика
--
риторические умения и навыки
--
риторичні вміння і навички
--
старшие классы
--
старші класи
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
форми
навчання
--
формы обучения
Анотація:
Автор статті розглядає такі форми,
методи
і прийоми
навчання
риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові
методи
, інтерактивні
методи
, прийоми роботи в групі тощо.
Знайти схожі
>
2.
Русалкіна, Любов
(учитель вищої категорії Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства).
Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Любов Русалкіна, Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-
методи
чний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 28-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання журналістики
--
викладання риторики
--
групові
методи
навчання
--
групповые методы обучения
--
интерактивные методы
--
інтерактивне
навчання
--
інтерактивні
методи
--
методи
навчання
--
методи
ка викладання української мови
--
методи
ка преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
преподавание журналистики
--
преподавание риторики
--
профильное обучение
--
профільне
навчання
--
риторика
--
риторические умения и навыки
--
риторичні вміння і навички
--
система формування особистості учня
--
украинский язык
--
українська мова
--
формирование личности учащихся
Анотація:
Автори викладають свій педагогічний досвід у сфері профільного
навчання
риториці на уроках з основ журналістики в ліцеї, зокрема висвітлюють особливості використання інтерактивних технологій на таких заняттях.
Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій
Знайти схожі
>
3.
Шеховцова, Ольга
(вчитель української мови та літератури; Автономна Республіка Крим).
У чому сила народу? : урок за повістю Івана Франка "Захар Беркут" (7 клас) / Ольга Шеховцова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-
методи
чний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 21-24. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"18"
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника
--
групові
методи
навчання
--
групповые методы обучения
--
изучение творчества писателя
--
методи
ка викладання української літератури
--
методи
ка преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Пропонується урок української літератури з використанням методу групової роботи (вивчення повісті І. Франка "Захар Беркут").
Дод.точки доступу:
Франко, Іван (український письменник) \о нем\; Захар Беркут, повість \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Романишина, Наталія
(кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
Використання групових форм роботи у практиці поглибленого аналізу тексту малої художньої форми : на прикладі новели В. Винниченка "Момент" / Наталія Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-
методи
чний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"19"
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення творчості письменника
--
групові
методи
навчання
--
групові
технології
навчання
--
групповые методы обучения
--
групповые технологии обучения
--
изучение творчества писателя
--
инновационные методы преподавания
--
інноваційні
методи
навчання
--
мала проза
--
малая проза
--
малі художні форми
--
малые художественные формы
--
методи
ка викладання української літератури
--
методи
ка преподавания украинской литературы
--
новели
--
новеллы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті розглядаються інноваційні форми
навчання
літератури, а саме вивчаються
групові
форми роботи учнів під час аналізу художнього тексту малої форми - новели Володимира Винниченка "Момент".
Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник ; 1880-1951) \о нем\; Момент, новела \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Солодюк, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент Луганського державного інституту культури і мистецтв).
Особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах / Наталія Солодюк> // Українська мова і література в школі : Науково-
методи
чний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активні
методи
навчання
--
активные методы обучения
--
групові
методи
навчання
--
групові
технології
навчання
--
групповые методы обучения
--
групповые технологии обучения
--
интерактивные методы
--
інтерактивні
методи
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методи
ка викладання української мови
--
методи
ка преподавания украинского языка
--
работа в группах
--
работа в парах
--
робота в групах
--
робота в парах
--
старшие классы
--
старші класи
Анотація:
Стаття розкриває особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови. Увага приділяється таким методам, як ток-шоу, робота в групах, робота в парах тощо.
Знайти схожі
>
6.
Сергієнко, Антоніна
(кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО).
Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до
навчання
на уроках української літератури / А. Сергієнко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-
методи
чний журнал. - 2014. -
№ 5
. - С. 20-24. - Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.121.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
групові
методи
навчання
--
групповые методы обучения
--
деятельностный подход в обучении
--
диалогический метод обучения
--
діалогічний метод
навчання
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
инновационные методы обучения
--
интерактивное обучение
--
інноваційні
методи
навчання
--
інтерактивне
навчання
--
інтерактивні
методи
--
коммуникативно-деятельностный подход
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод
навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
методи
навчання
--
методи
ка викладання української літератури
--
методи
ка преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються
методи
організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)