Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=групові методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

2.


    Русалкіна, Любов (учитель вищої категорії Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства).
    Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Любов Русалкіна, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 28-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання журналістики -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- интерактивные методы -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- преподавание журналистики -- преподавание риторики -- профильное обучение -- профільне навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- система формування особистості учня -- украинский язык -- українська мова -- формирование личности учащихся
Анотація: Автори викладають свій педагогічний досвід у сфері профільного навчання риториці на уроках з основ журналістики в ліцеї, зокрема висвітлюють особливості використання інтерактивних технологій на таких заняттях.


Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій

Знайти схожі

3.


    Шеховцова, Ольга (вчитель української мови та літератури; Автономна Республіка Крим).
    У чому сила народу? : урок за повістю Івана Франка "Захар Беркут" (7 клас) / Ольга Шеховцова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 21-24. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Пропонується урок української літератури з використанням методу групової роботи (вивчення повісті І. Франка "Захар Беркут").


Дод.точки доступу:
Франко, Іван (український письменник) \о нем\; Захар Беркут, повість \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
    Використання групових форм роботи у практиці поглибленого аналізу тексту малої художньої форми : на прикладі новели В. Винниченка "Момент" / Наталія Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- групові методи навчання -- групові технології навчання -- групповые методы обучения -- групповые технологии обучения -- изучение творчества писателя -- инновационные методы преподавания -- інноваційні методи навчання -- мала проза -- малая проза -- малі художні форми -- малые художественные формы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- новели -- новеллы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розглядаються інноваційні форми навчання літератури, а саме вивчаються групові форми роботи учнів під час аналізу художнього тексту малої форми - новели Володимира Винниченка "Момент".


Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник ; 1880-1951) \о нем\; Момент, новела \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Солодюк, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського державного інституту культури і мистецтв).
    Особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах / Наталія Солодюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- групові методи навчання -- групові технології навчання -- групповые методы обучения -- групповые технологии обучения -- интерактивные методы -- інтерактивні методи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- работа в группах -- работа в парах -- робота в групах -- робота в парах -- старшие классы -- старші класи
Анотація: Стаття розкриває особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови. Увага приділяється таким методам, як ток-шоу, робота в групах, робота в парах тощо.


Знайти схожі

6.


    Сергієнко, Антоніна (кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО).
    Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 20-24. - Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
групові методи навчання -- групповые методы обучения -- деятельностный подход в обучении -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- инновационные методы обучения -- интерактивное обучение -- інноваційні методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативно-деятельностный подход -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються методи організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)