Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диалогический метод обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

2.


    Гаврилюк, Оксана (учитель української мови та літератури; Рівненська українська гімназія).
    Підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом / Оксана Гаврилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 19-21. - Бібліографія : С.21 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української літератури -- учебники украинской литературы -- читательские умения -- читацькі вміння -- шкільні підручники -- школьные учебники
Анотація: Розглянуто можливості шкільних підручників для організації діалогічної взаємодії учня з текстом. Звернуто увагу на способи репрезентації в підручниках навчального матеріалу, проаналізовано запитання до тестів, наведено приклади завдань для формування ч итацьких вмінь.


Знайти схожі

3.


    Уліщенко, Віолетта (кандидат педагогічних наук; доцент НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Емоційно-ціннісний діалог під час вивчення ліричних творів / В. Уліщенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-19. - Література : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення поезії в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- изучение поэзии в школе -- интерсубъектное обучение -- інтерсуб'єктне навчання -- лирика -- Литературоведение -- лірика -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті йдеться про особливості інтерсуб'єктного вивчення ліричних творів. Автор зосереджується на проблемах духовного збагачення особистості, розкриття її внутрішнього потенціалу під час сприйняття літературного твору, діалогу з його автором та персонажами.


Знайти схожі

4.


    Бурко, Ольга (молодший науковий співробітник НДЛ грінченкознаства Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації / О. Бурко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 20-23. - Література : С.23 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- диалогизм как принцип обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- етновідповідність -- изучение творчества писателей -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- кордоцентризм -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- принципи навчання -- принципы обучения -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- украинская литература -- українська література -- этносоответствие
Анотація: Сфокусовано увагу на методиці вивчення оповідання Бориса Грінченка "Каторжна" в старшій школі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник; громадський діяч ; 1863-1910) \о нем\; Гринченко, Борис Дмитриевич (писатель; общественный деятель ; 1863-1910) \о нем\; Каторжна, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Сергієнко, Антоніна (кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО).
    Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 20-24. - Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
групові методи навчання -- групповые методы обучения -- деятельностный подход в обучении -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- инновационные методы обучения -- интерактивное обучение -- інноваційні методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативно-деятельностный подход -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються методи організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Борисенко, Валентина (доцент Чернігівського національного технологічного університету; кандидат педагогічних наук).
    Олександр Довженко. Життя таке коротке. Поспішайте творити добро! (Діалогові форми навчання як засіб реалізації комунікативної взаємодії. Українська література. 8 клас) / В. Борисенко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 4. - С. 47-50. - Бібліографія : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Пропонується розробка уроку літератури рідного краю, на якому засобами критичного мислення, іншими методами реалізується діалогічний принцип навчання. Урок присвячений вивченню життя і творчості Олександра Довженка.


Дод.точки доступу:
Довженко, Александр Петрович (писатель; кинорежиссер ; 1894-1956) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)