Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (9)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дидактика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Бугрій, Олена (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри економічної і соціальної географії та методики викладання).
    Методологічне обгрунтування дидактичних проблем / О. Бугрій // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 20-23 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- розвиток інтелекту -- логіка -- соціокультурний досвід -- навчальний текст -- освітній процес -- логіко-методологічний підхід -- логіко-інформаційний підхід -- развитие интеллекта -- логика -- социокультурный опыт -- обучающий текст -- образовательный процесс -- логико-методологичный подход -- логико-информационный подход
Анотація: Розглядається мета дидактики з позицій логико-иетодологічного та логіко-інформаційного підходів, її специфіка та головні проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Шевченко, Олена (старший викладач Костянтинівського індустріального технікуму; аспірантка Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Педагогічні умови застосування кейс-методу під час вивчення гуманітарних дисціплін у ВТНЗ / О. Шевченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 28-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04(4/8)
Рубрики: Організація вищої педагогічної освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогічні умови -- класична педагогіка -- система принципів -- процесуальна педагогічна умова -- дидактика -- кейс-метод -- змістовна педагогічна умова -- гуманітарні дисципліни -- переконлива мотивація -- провідний мотив -- рекомендації -- принципи структурування -- учебно-методичний комплект -- робоча навчальна програма -- підсумковий контроль -- позиція суб'єктна -- классическая педагогика -- система принципов -- процессуальное педагогическое условие -- содержательные педагогические условия -- убеждающая мотивация -- рабочая обучающая программа -- подитоживающий контроль
Анотація: Розробка педагогічних умов, що сприятимуть ефективності застосування кейс-методу у викладанні гуманітарних дисциплін у ВГНЗ.


Дод.точки доступу:
Висоцький, С.В. (український дослідник) \о нем\; Монько, В.В. \о нем\; Рубінштейн, С.Л. \о нем\; Ледньов, В. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Буринська, Н. М.
    Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 5-14. - Бібліографія : С.13-14 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания химии -- навчальні завдання -- навчально-пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- процес навчання -- процесс обучения -- учебно-познавательная деятельность -- учебно-познавательная деятельность учеников -- учебные задания -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Обгрунтована наявність в педагогічній науці проблеми складання завдань в процесі навчання. На прикладі вивчення хімії розроблена структурно-логічна схема складання завдань, а також методичні підходи до її реалізації. Звертається увага на деякі застереження й побажання до методики складання завдань у процесі навчання.


Знайти схожі

4.


   
    Відділ освітніх технологій [Текст] // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 62-66 : фото. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.202
Рубрики: Дидактика (теорія і методика освіти та навчання)
   Дидактика (теория и методика образования и обучения)

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні методики -- українознавство -- етнографія України -- науково-дослідні інститути України -- педагогіка -- педагогика -- педагогические методики -- украиноведение -- этнография Украины -- научно-исследовательские институты Украины -- педагогические исследования -- педагогічні дослідження
Анотація: Діяльність відділу освітніх технологій Національного науково-дослідного інституту українознавства та всесвітньої історії, та його роль у розвитку української та світової педагогічної науки (зокрема у розробці нових методик патріотичного виховання).

Утримувачі документа:
ОБМ ім .М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (11.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Матяш, Н. Ю.
    Системотвірні підходи до розроблення методичної системи навчання біології / Н. Ю. Матяш // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 13-19. - Література : С.19 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- методика викладання біології -- методика преподавания биологии -- методическая система обучения -- методична система навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении
Анотація: У статті досліджено системотворчі підходи до розроблення методичної системи навчання біології, застосування яких спрямовано на впорядкування механізмів функціонування методичної системи.


Знайти схожі

6.


    Атаманчук, П. С.
    Якість освіти як проблема дидактики фізики / П. С. Атаманчук, І.О. Лященко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 8-12. - Література : С.12 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- менеджмент в образовании -- методика викладання фізики -- методика преподавания физики -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- управление образованием -- управління освітою -- якість освіти
Анотація: Розкрито особливості менеджменту якості освіти в контексті побудови теоретичного базису дидактики фізики. Запропоновано системний підхід до формування компетентності й світогляду учнів і студентів на основі бінарного принципу оцінювання результатів нав- чання фізики.


Дод.точки доступу:
Лященко, І.О.

Знайти схожі

7.


    Михайлишин, Галина Йосипівна (доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
    До питання про зміст понять "освіта", "філософія" та "філософія освіти" / Г. Й. Михайлишин // Грані. - 2012. - № 2. - С. 49-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- дидактика -- методология образования -- методология философии -- методологія освіти -- методологія філософії -- образование -- освіта -- социальная философия -- соціальна філософія -- философия образования -- философский анализ -- філософія освіти -- філософський аналіз
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок та співвідношення змістових характеристик освіти, філософії, методики, методології у сучасній науці та означено філософію освіти, як новий напрямок сучасної науки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Адаменко, Олена (доктор педагогічних наук; професор; декан факультету допрофесійної підготовки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Особливості і тенденції розвитку науки в Україні у другій половині ХХ століття / О. Адаменко, В. Курило // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 39-. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка, 20 ст. 2-га пол.

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика, 20 ст. 2-я пол.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- українська педагогічна наука -- украинская педагогическая наука -- педагогічні теорії -- педагогические теории -- дидактика -- теорія виховання -- теория воспитания -- етапи розвитку теорії виховання -- этапы развития теории воспитания -- педагогічні системи -- педагогические ситсемы -- теорія управління педагогічними системами -- теория управления педагогическими системами
Анотація: Представлено узагальнені результати аналізу процесів розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття, виокремлено і охарактеризовано якісно відмінні етапи в еволюції головних педагогічних теорій - дидактики, теорії виховання й теорії управління педагогічними системами. Виявлено загальні тенденції розвитку української педагогіки досліджуваного періоду та обгрунтовано умови подальшого прогресу вітчизняної педагогічної науки.


Дод.точки доступу:
Курило, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; народний депутат України; президент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
74.580.2
М 59


    Микитюк, С. О.
    Ресурсний підхід у професійному становленні вчителя / С. О. Микитюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2 + 74.584р
Рубрики: Дидактика профессионального образования
   Дидактика професійної освіти

   Подготовка педагогических кадров

   Підготовка педагогічних кадрів

Кл.слова (ненормовані):
ресурсний підхід -- вчителі -- професійні якості -- професійне становлення -- майбутні фахівці -- ресурсный подход -- учителя -- профессиональные качества -- будущие специалисты -- профессиональное становление
Анотація: Виділено групи професійних якостей професійного становлення особистості майбутнього фахівця. Конкретизовано принципи, які сприяють успішному професійному становленню учителів.


Знайти схожі

10.


    Ляшенко, О. І.
    Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач / О. І. Ляшенко, Р. І. Швай // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 5-10. - Література : С.10 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- алгоритмизированное обучение -- алгоритмізоване навчання -- алгоритмы в преподавании разных дисциплин -- дидактика -- методи навчання -- методы обучения -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- решение задач -- рішення задач -- розвиток мислення учнів -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- творческие задания -- творческие методы обучения -- творческий подход -- творчий підхід -- творчі завдання -- творчі методи навчання -- теория образования
Анотація: Розв'язування творчих задач - це вид творчого мислення, творчої діяльності людини (учня), що стимулює творчі процеси, сприяє подоланню стереотипності мислення та психологічного бар'єру стандартного підходу до явищ. Тож цей процес можна розглядати як формування вмінь долати перешкоди. Мета статті - розглянути методи творчого підходу до рішення задач та сутність стратегічних тенденцій у цьому процесі.


Дод.точки доступу:
Швай, Р. І.

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)