Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=духовность в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Скуратівський, Л. В.
    Питання духовності як філософська та методична проблема / Л. В. Скуратівський // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 16-19. - Бібліографія : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток -- духовність особистості -- духовное развитие -- духовность в образовании -- духовность личности -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті вивчає духовність як філософську та методичну проблему в аспекті лінгводидактики.


Знайти схожі

2.


    Рогова, О. Г. (Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України).
    Сучасна освіта в проблемному полі екзистенціалізму / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 9. - С. 23-28. - Література : С.27-28 : 7 назв.
УДК
ББК 74.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистическая педагогика -- гуманистическая стратегия образования -- гуманістична педагогіка -- духовність в освіті -- духовність особистості -- духовность в образовании -- духовность личности -- екзистенціалізм -- екзистенція -- философия образования -- философия экзистенциализма -- філософія екзистенціалізму -- філософія освіти -- экзистенциализм -- экзистенция
Анотація: Перспективи розвитку гуманістичної освіти в проблемному просторі екзистенціалізму розглянуті в контексті їх глибинного зв'язку, який до сьогодення слабо рефлексується у філософії освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Рєзніков, С. І. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Ціннісний аспект формування духовності в освітній діяльності / С. І. Рєзніков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 101-105. - Література : С.105 : 5 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності -- духовність -- духовность в образовании -- духовные ценности -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образования -- цінності освіти
Анотація: Мета даної статті - визначити ціннійсний аспект формування духовності в освітній діяльності постсучасного зразка.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Рогова, О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі / О. Г. Рогова // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 26-30. - Бібліографія : С.29-30 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті -- духовно-моральна освіта -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральное воспитание -- духовно-моральное образование -- духовность в образовании -- духовно-ценностный потенциал -- духовно-ціннісний потенціал -- светская школа -- светское образование -- світська освіта -- світська школа -- современная школа -- современное образование -- сучасна освіта -- сучасна школа -- философия воспитания -- философия образования -- філософія виховання -- філософія освіти -- христианская этика -- христианское воспитание -- християнська етика -- християнське виховання -- ценности -- цінності -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Запропоновано філософсько-освітнє розуміння релігійного змісту категорії "духовність", розкрита її значущість та стимулююча роль у становленні внутрішнього світу дитини й розглянуті ефективні конструкти ретрансляції цієї категорії засобами християнськ ої етики з метою адаптації до сучасних завдань державної світської школи. Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі розглянуті в контексті пошуку глибинних зв'язків та синтезуючих цінностей освітніх напрямків: а ксіологічно-праксеологічного, екзистенційного, еортологічного та культурологічного., що мають знайти своє місце в освітній царині через персоніфікацію та варіативність навчання і виховання з наданням можливості зробити кожній дитині свій ціннісний виб ір у напрямку досягнення нової більш досконалої якості життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Середня, В. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
    Постнекласичне розуміння духовності у філософії освіти / В. Г. Середня // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 4. - С. 34-38. - Література : 8 назв.
УДК
ББК 74.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті -- духовность в образовании -- постнекласична освіта -- постнеклассическое образование -- постнеклассические методологии -- постнекласичні методології -- постнеклассические модели образования -- постнекласичні моделі освіти -- постнеклассическая наука -- постнекласична наука -- постнеклассическая парадигма образования -- постнекласична парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Визначаються особливості постнекласичного розуміння духовності у контексті філософсько-освітнього знання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Середня, В. Г.
    Роль духовності у становленні постнекласичної освіти: філософський аналіз [Текст] / В. Г. Середня // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 5. - С. 18-22. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті -- духовность в образовании -- постнекласична освіта -- постнеклассическое образование -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Досліджується проблематика духовності у постнекласичній освіті. Вивчаються відмінності традиційного та постнекласичного розуміння духовності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Рогова, О. Г.
    Аксіостратегія як чинник духовно-ціннісної модернізації освіти [Текст] / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 19-24. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход -- аксиологическое измерение образования -- аксиология образования -- аксіологічний вимір освіти -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- духовність в освіті -- духовность в образовании -- модернизация образования -- модернізація освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности -- цінності -- аксіостратегії -- аксиостратегии -- освітній процес -- образовательный процесс
Анотація: Запропоновано визначення поняття "аксіостратегії" як інструментального чинника оновленого розкриття аксіологічного підходу в освіті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Азьомов, Віктор (учитель-методист; учитель української мови та літератури).
    Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі [Текст] / Віктор Азьомов // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 31-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
Духовна Архетипна Система Етнонаціонального -- принципи ДАСЕ -- духовность в образовании -- духовність в освіті -- етнонаціональна культура -- инновации в образовании -- инновации в педагогике -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- национальное сознание -- національна ідея -- національна свідомість -- украинская духовность -- украинская литература -- украинская национальная идея -- украинское национальное сознание -- українська література -- українська національна ідея -- українська національна свідомість -- этнонациональная культура -- этнонациональное сознание -- этнонациональный аспект
Анотація: Запропоновано засадничі положення нового методологічного підходу у викладанні української літератури, заснованого на принципах Духовної Архетипной Системи Етноціонального.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)