Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=духовность в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Скуратівський, Л. В.
Питання духовності як філософська та методична проблема / Л. В. Скуратівський> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 4
. - С. 16-19. - Бібліографія : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток
--
духовність особистості
--
духовное развитие
--
духовность
в
образовании
--
духовность
личности
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Автор статті вивчає духовність як філософську та методичну проблему в аспекті лінгводидактики.
Знайти схожі
>
2.
Рогова, О. Г.
(Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України).
Сучасна освіта в проблемному полі екзистенціалізму / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 9
. - С. 23-28. - Література : С.27-28 : 7 назв.
УДК
37.013.73
ББК
74.0
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистическая педагогика
--
гуманистическая стратегия образования
--
гуманістична педагогіка
--
духовність в освіті
--
духовність особистості
--
духовность
в
образовании
--
духовность
личности
--
екзистенціалізм
--
екзистенція
--
философия образования
--
философия экзистенциализма
--
філософія екзистенціалізму
--
філософія освіти
--
экзистенциализм
--
экзистенция
Анотація:
Перспективи розвитку гуманістичної освіти в проблемному просторі екзистенціалізму розглянуті в контексті їх глибинного зв'язку, який до сьогодення слабо рефлексується у філософії освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Рєзніков, С. І.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Ціннісний аспект формування духовності в освітній діяльності / С. І. Рєзніков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 1
. - С. 101-105. - Література : С.105 : 5 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності
--
духовність
--
духовность
в
образовании
--
духовные ценности
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности образования
--
цінності освіти
Анотація:
Мета даної статті - визначити ціннійсний аспект формування духовності в освітній діяльності постсучасного зразка.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Рогова, О. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі / О. Г. Рогова> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 26-30. - Бібліографія : С.29-30 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті
--
духовно-моральна освіта
--
духовно-моральне виховання
--
духовно-моральное воспитание
--
духовно-моральное образование
--
духовность
в
образовании
--
духовно-ценностный потенциал
--
духовно-ціннісний потенціал
--
светская школа
--
светское образование
--
світська освіта
--
світська школа
--
современная школа
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
сучасна школа
--
философия воспитания
--
философия образования
--
філософія виховання
--
філософія освіти
--
христианская этика
--
христианское воспитание
--
християнська етика
--
християнське виховання
--
ценности
--
цінності
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Запропоновано філософсько-освітнє розуміння релігійного змісту категорії "духовність", розкрита її значущість та стимулююча роль у становленні внутрішнього світу дитини й розглянуті ефективні конструкти ретрансляції цієї категорії засобами християнськ ої етики з метою адаптації до сучасних завдань державної світської школи. Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі розглянуті в контексті пошуку глибинних зв'язків та синтезуючих цінностей освітніх напрямків: а ксіологічно-праксеологічного, екзистенційного, еортологічного та культурологічного., що мають знайти своє місце в освітній царині через персоніфікацію та варіативність навчання і виховання з наданням можливості зробити кожній дитині свій ціннісний виб ір у напрямку досягнення нової більш досконалої якості життя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Середня, В. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
Постнекласичне розуміння духовності у філософії освіти / В. Г. Середня> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 4
. - С. 34-38. - Література : 8 назв.
УДК
37.013
ББК
74.0
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті
--
духовность
в
образовании
--
постнекласична освіта
--
постнеклассическое образование
--
постнеклассические методологии
--
постнекласичні методології
--
постнеклассические модели образования
--
постнекласичні моделі освіти
--
постнеклассическая наука
--
постнекласична наука
--
постнеклассическая парадигма образования
--
постнекласична парадигма освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Визначаються особливості постнекласичного розуміння духовності у контексті філософсько-освітнього знання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Середня, В. Г.
Роль духовності у становленні постнекласичної освіти: філософський аналіз [Текст] / В. Г. Середня> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 5
. - С. 18-22. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
130:122
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті
--
духовность
в
образовании
--
постнекласична освіта
--
постнеклассическое образование
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Досліджується проблематика духовності у постнекласичній освіті. Вивчаються відмінності традиційного та постнекласичного розуміння духовності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Рогова, О. Г.
Аксіостратегія як чинник духовно-ціннісної модернізації освіти [Текст] / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 7
. - С. 19-24. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход
--
аксиологическое измерение образования
--
аксиология образования
--
аксіологічний вимір освіти
--
аксіологічний підхід
--
аксіологія педагогіки
--
духовність в освіті
--
духовность
в
образовании
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности
--
цінності
--
аксіостратегії
--
аксиостратегии
--
освітній процес
--
образовательный процесс
Анотація:
Запропоновано визначення поняття "аксіостратегії" як інструментального чинника оновленого розкриття аксіологічного підходу в освіті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Азьомов, Віктор
(учитель-методист; учитель української мови та літератури).
Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі [Текст] / Віктор Азьомов> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 31-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Литературоведение
Літературознавство
Кл.слова (ненормовані):
Духовна Архетипна Система Етнонаціонального
--
принципи ДАСЕ
--
духовность
в
образовании
--
духовність в освіті
--
етнонаціональна культура
--
инновации в
образовании
--
инновации в педагогике
--
інновації в освіті
--
інновації в педагогіці
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
национальное сознание
--
національна ідея
--
національна свідомість
--
украинская
духовность
--
украинская литература
--
украинская национальная идея
--
украинское национальное сознание
--
українська література
--
українська національна ідея
--
українська національна свідомість
--
этнонациональная культура
--
этнонациональное сознание
--
этнонациональный аспект
Анотація:
Запропоновано засадничі положення нового методологічного підходу у викладанні української літератури, заснованого на принципах Духовної Архетипной Системи Етноціонального.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)