Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=діяльнісний підхід в навчанні<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний
підхід
--
діяльнісний
підхід
в
навчанні
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
компетентнісний
підхід
--
компетентностный подход
--
личность
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
особистість
--
підходи у
навчанні
--
подходы в обучении
--
психодидактика
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее образование
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
2.
Богосвятська, А. І.
(кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО; Львів).
Комунікативно-
діяльнісний
підхід
у викладанні літератури / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 6
. - С. 18-23. - Література : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний
підхід
в
навчанні
--
коммуникативно-деятельностный подход
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-
діяльнісний
підхід
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методи навчання
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
методы обучения
--
підходи у
навчанні
--
подходы в обучении
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Про методологічні засади комунікативно-діяльнісного підходу у викладанні літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
3.
Сергієнко, Антоніна
(кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО).
Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 5
. - С. 20-24. - Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.121.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
групові методи навчання
--
групповые методы обучения
--
деятельностный подход в обучении
--
диалогический метод обучения
--
діалогічний метод навчання
--
діяльнісний
підхід
--
діяльнісний
підхід
в
навчанні
--
инновационные методы обучения
--
интерактивное обучение
--
інноваційні методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
коммуникативно-деятельностный подход
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-
діяльнісний
підхід
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються методи організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
4.
Кизенко, Василь
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Реалізація діяльнісного підходу в
навчанні
студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
навчання студентів-філологів
--
обучение студентов-филологов
--
діяльнісний
підхід
в
навчанні
--
деятельностный подход в обучении
--
комунікативна діяльність
--
коммуникативная деятельность
--
способи комунікативної діяльності
--
способы коммуникативной деятельности
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
рівні комунікативних здібностей
--
уровни коммуникативных способностей
--
творчий рівень
--
творческий уровень
--
продуктивний рівень
--
продуктивный уровень
--
достатній рівень
--
достаточный уровень
--
приклади комунікативних завдань
--
примеры коммуникативных занятий
--
майбутні вчителі іноземної мови
--
будущие учителя иностранных языков
--
проектувальні способи комунікативної діяльності
--
способы проектирования в коммуникативной деятельности
--
розподіл студентів за типологічними групами
--
распределение студентов по типологическим группам
--
власна комунікативна активність
--
собственная коммуникативная активность
Анотація:
Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в
навчанні
студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)
Знайти схожі
>
5.
Голуб, Ніна
(доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України).
Підходи до навчання української мови в основній школі / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 3
. - С. 2-9. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход к обучению
--
діяльнісний
підхід
в
навчанні
--
компетентнісний
підхід
в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
компетентностный подход к обучению
--
личностно ориентированный подход
--
особистісно орієнтований
підхід
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
украинский язык
--
українська мова
--
підхід
до навчання
--
подход в обучении
Анотація:
У статті проаналізовано суть поняття "
підхід
до навчання", виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнсного й компетентнісного підходів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)