Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діяльнісний підхід в навчанні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- личность -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- особистість -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- психодидактика -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

2.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО; Львів).
    Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 6. - С. 18-23. - Література : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід в навчанні -- коммуникативно-деятельностный подход -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- литературное образование -- літературна освіта -- методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- методы обучения -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Про методологічні засади комунікативно-діяльнісного підходу у викладанні літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Сергієнко, Антоніна (кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО).
    Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 20-24. - Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
групові методи навчання -- групповые методы обучения -- деятельностный подход в обучении -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- инновационные методы обучения -- интерактивное обучение -- інноваційні методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативно-деятельностный подход -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються методи організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- навчання студентів-філологів -- обучение студентов-филологов -- діяльнісний підхід в навчанні -- деятельностный подход в обучении -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- способи комунікативної діяльності -- способы коммуникативной деятельности -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- рівні комунікативних здібностей -- уровни коммуникативных способностей -- творчий рівень -- творческий уровень -- продуктивний рівень -- продуктивный уровень -- достатній рівень -- достаточный уровень -- приклади комунікативних завдань -- примеры коммуникативных занятий -- майбутні вчителі іноземної мови -- будущие учителя иностранных языков -- проектувальні способи комунікативної діяльності -- способы проектирования в коммуникативной деятельности -- розподіл студентів за типологічними групами -- распределение студентов по типологическим группам -- власна комунікативна активність -- собственная коммуникативная активность
Анотація: Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.


Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)

Знайти схожі

5.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України).
    Підходи до навчання української мови в основній школі / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 2-9. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход к обучению -- діяльнісний підхід в навчанні -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентностный подход к обучению -- личностно ориентированный подход -- особистісно орієнтований підхід -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- українська мова -- підхід до навчання -- подход в обучении
Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнсного й компетентнісного підходів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)