Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=индивидуализация обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Логвіненко, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти).
    Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 43-48. - Бібліографія : С.48 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- методика викладання літератури -- методика викладання української літератури -- методика преподавания литературы -- методика преподавания украинской литературы -- мотивация обучения -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- спецкурси -- спецкурсы -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- факультативні курси -- факультативные курсы -- фантастическая проза -- фантастична проза
Анотація: Стаття є спробою узагальнити досвід впровадження курсів за вибором у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи в різні періоди її становлення і розвитку, розкрити основні підходи до вивчення факультативного курсу "Українська фантастична проза" під час поглибленого вивчення українськоїлітератури.


Знайти схожі

2.


    Павленко, Анатолій (ректор Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; доктор економічних наук; професор; академік Національної академії педагогічних наук України; Герой України).
    Університет як центр інноваційної системи та формування інтелектуального капіталу нації / А. Павленко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 7-15
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- університети -- университеты -- інтелектуальний капітал -- интеллектуальный капитал -- интервью -- інноваційні системи -- инновационные системы -- наукові парки -- научные парки -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Розкривається роль університету як ключового елементу інноваційної системи держави та центру формування інтелектуального капіталу нації.


Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Хом`як, Іван (доктор педагогічних наук).
    Методика формування орфографічних умінь і навичок [Текст] / І. Хом`як // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 3. - С. 41-50. - Библиогр.: с. 50 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
орфограми -- орфографічні норми -- дидактичні принципи навчання -- діалектне мовлення -- двомовність -- орфографія -- навички -- орфограммы -- орфографические нормы -- дидактические принципы обучения -- дыалектная речь -- двуязычие -- орфография -- навыки -- формування навичок грамотного письма -- орфографічна грамотність -- принципи навчання -- принцип науковості -- принцип систематичності -- принцип послідовності -- принцип зв`язку навчання з життям -- мовлення -- мовленнєвий режим -- мовна культура -- боротьба з діалектизмами у мовленні -- індивідувалізація навчання -- орфографічні помилки -- порівняльний прийом -- зіставний прийом -- принцип наочності -- зіставні таблиці -- настінні орфографічні словники -- метод вправ -- словникові диктанти -- орфографічні вправи -- класифікації словникових диктантів -- списування -- списування-переклади -- какографія -- орфографічний розбір -- формирование навыков грамотного письма -- орфографическая грамотность -- принципы обучения -- принцип научности -- принцип систематичности -- принцип последовательности -- принцип связи обучения с жизнью -- речь -- речевой режим -- языковая культура -- борьба с диалектизмами в речи -- индивидуализация обучения -- орфографические ошибки -- сравнительный прием -- сопоставительный прием -- принцип наглядности -- сопоставительные таблицы -- настенные орфографические словари -- метод упражнений -- словарные диктанты -- классификации словарных диктантов -- списывания -- списывания-переводы -- какография -- орфографический разбор
Анотація: Методи підвищення орфографічної грамотности учнів.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Олексін, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО).
    Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 20 ст. 30-70-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- історія педагогічної науки -- история педагогической науки -- радянська педагогічна наука -- советская педагогическая наука -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- етапи розвитку ідеї диференціації навчання -- этапы развития идеи дифференциации обучения
Анотація: Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf

Знайти схожі

5.


    Барчій, І. М. (асистент Закарпатського державного університету; Ужгород).
    Проблеми політичної науки України в умовах Болонського процесу / І. М. Барчій // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 87-90. - Література : С. 90 : 15 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вибіркові та нормативні навчальні дисципліни -- выборочные и нормативные учебные дисциплины -- евроинтеграция образования -- европейское образовательное пространство -- единое образовательное пространство -- євроінтеграція освіти -- європейський освітній простір -- єдиний освітній простір -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- навчальні дисципліни -- национальное образование -- національна освіта -- политические науки -- політичні науки -- політичні настрої -- предмет политологии -- предмет політології -- проблеми політичної науки -- проблемы политической науки -- украинская политология -- українська політологія -- учебные дисциплины
Анотація: Проаналізовано основні проблеми політології України в умовах входження системи національної освіти до єдиного європейського освітнього простору.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Бурко, Ольга (молодший науковий співробітник НДЛ грінченкознаства Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації / О. Бурко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 20-23. - Література : С.23 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- диалогизм как принцип обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- етновідповідність -- изучение творчества писателей -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- кордоцентризм -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- принципи навчання -- принципы обучения -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- украинская литература -- українська література -- этносоответствие
Анотація: Сфокусовано увагу на методиці вивчення оповідання Бориса Грінченка "Каторжна" в старшій школі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник; громадський діяч ; 1863-1910) \о нем\; Гринченко, Борис Дмитриевич (писатель; общественный деятель ; 1863-1910) \о нем\; Каторжна, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг.

   История образования

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
початкові школи -- начальные школы -- молодші школярі -- младшие школьники -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- класи вирівнювання -- классы выравнивания -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуальні підходи до учнів -- индивидуальные подходы к ученикам -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: На основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів.


Знайти схожі

8.


    Гарна, Світлана (завідувач відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; учитель-методист; Донецька область).
    Індивідуалізація освітнього простору учня на уроках зарубіжної літератури [Текст] / С. Гарна // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 1. - С. 23-25 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.202
Рубрики: Дидактика (теорія і методика освіти та навчання)
   Дидактика (теория и методика образования и обучения)

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- індивідуальні освітні маршрути -- индивидуальные образовательные маршруты -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- навчальні завдання -- учебные задания -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- зарубіжні пиьменники -- зарубежные писатели -- інноваційні виховні технології -- инновационные воспитательные технологии -- творчість пиьменників Великої Британії -- творчество писателей Великобритании -- твори письменників Великої Британії -- произведения писателей Великобритании -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- 6 клас -- 6 класс
Анотація: Розкрито суть інноваційної виховної технології "Індивідуальні освітні маршрути", проілюстровано складеним індивідуальним освітнім маршрутом з вивчення повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Діккенс, Чарлз (англійський письменник ; 1812-1870) \про нього\; Різдвяна пісня у прозі, повість \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

9.


    Верба, Ірина (директор).
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / І. Верба // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 56-58. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- заклади інклюзивного навчання -- учреждения инклюзивного образования -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- індивідуальний розвиток -- индивидуальное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Школа рівних можливостей -- Школа равных возможностей -- реформування освіти -- реформирование образования
Анотація: Розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу «Школа рівних можливостей».


Дод.точки доступу:
Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 \о ней\

Знайти схожі

10.


    Дічек, Н. П.
    Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 74-82. - Література : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Психологія, 1990-ті - поч. 2000-х рр.
   Психология, 1990-ті - нач. 2000-х гг.

Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования -- гуманізація освіти -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- практическая психология -- практична психологія -- психологические службы -- диференціація освіти -- дифференциация образования -- психологічні служби -- засоби практичної психології -- средства практической психологии -- шкільна психологічна служба -- шкільні психологи -- школьная психологическая служба -- школьные психологи
Анотація: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності інноноваційної на той час психологічної служби в освіті країни.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\9.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)