Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=иностранная медицинская лексика<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Марценюк, В. П.
Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 96-105. - Бібліографія : С.104-105 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
инновационные технологии в образовании
--
иностранные языки
--
інноваційні технології викладання
--
інноваційні технології навчання
--
іноземні мови
--
лексика
медицинская
--
иностранная
медицинская
лексика
--
іноземна медична
лексика
--
медицинское образование
--
медична
лексика
--
медична освіта
--
метод анализа иерархий
--
метод аналізу ієрархій
--
методика викладання іноземних мов
--
методика викладання іноземних мов в немовному ВУЗі
--
методика преподавания иностранных языков
--
методика преподавания иностранных языков в неязыковом вузе
--
навчання лексиці
--
образование Украины
--
обучение лексике
--
освіта України
--
преподавание иностранных языков
--
приоритеты образования
--
пріоритети освіти
Анотація:
Розглянуті найбільш пріоритетні технології при вивченні іноземних мов в Тернопільському державному медичному університеті ім.І.Я.Горбачевського, визначена роль викладачів і студентів в якісному вивченні іноземної мови. На основі проведеного аналізу отримано такий порядок пріоритетів запроваджуваних інноваційних методик для якісного вивчення іноземної мови: принципово найважливіше впровадження щоденного тестового контролю (54,0%) та системи навчальних матеріалів на Веб-порталі університету (27,8%) ; далі йдуть семестровий тестовий іспит (16,9%) та методика "єдиного дня" (1,3%).
Дод.точки доступу:
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я.Горбачевського \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)