Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=информационные технологии в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
34
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-34
>
1.
Скуратівський, Л. В.
Інформаційні технології як засіб мовленнєвого розвитку учнів у процесі навчання української мови в основній школі / Л. В. Скуратівський> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 4
. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник
--
информационные
технологии
в
образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєвий розвиток особистості
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
речевое развитие личности
--
речевое развитие учащихся
--
украинский язык
--
українська мова
--
электронные учебники
Анотація:
Автор статті досліджує можливості використання електронних підручників у навчанні української мови.
Знайти схожі
>
2.
Назаренко, Людмила
(учитель української мови та літератури; Миколаїв).
Проектно-конструкторська модель уроку літератури з використанням інформаційних технологій. 11 класс / Людмила Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 10
. - С. 40-44. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
информационные
технологии
в
образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
модель урока
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Автор статті пропонує розробку уроку української літератури з вивчення творчості М. Вінграновського.
Дод.точки доступу:
Вінграновський, Микола (письменник) \про нього\; Винграновский, Николай \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Добровська, Л. М.
Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 32-41. - Бібліографія : С.40-41 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
електронний навчально-методичний комплекс
--
ЕНМК
--
информационные
технологии
--
информационные
технологии
в
образовании
--
інформаційні технології
--
інформаційні технології в освіті
--
навчально-методичний комплекс
--
навчання в вузі
--
образование Украины
--
обучение в вузе
--
технические вузы
--
техническое образование
--
технічна освіта
--
технічні вузи
--
технологии
обучения
--
технології навчання
--
учебно-методический комплекс
--
электронный учебно-методический комплекс
--
ЭУМК
Анотація:
Узагальнено результати власного дослідження з метою визначення властивостей та основних складових електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК). Визначено, що їх застосування позитивно впливає на розвиток інтелектуального потенціалу студентів, фо рмування вмінь самостійного здобуття знань, здійснення інформаційно-навчальної дослідницької діяльності, а отже, сприяє підвищенню ефективності навчального процесу в технічному ВНЗ і якості професійної освіти майбутніх інженерів загалом.
Знайти схожі
>
4.
Волинський, В. П.
Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения
--
аудіовізуальні засоби навчання
--
електронні засоби навчання
--
засоби навчання
--
информационные
технологии
в
образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
мультимедийные средства обучения
--
мультимедійні засоби навчання
--
средства обучения
--
электронные средства обучения
Анотація:
На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання".
Знайти схожі
>
5.
Назаренко, Людмила
(старший викладач МОІППО; вчитель СЗШ № 45 м. Миколаїва).
Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 4
. - С. 13-15. - Література : С.15 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
информационные
технологии
в
образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
литературная сказка
--
літературна казка
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
мультимедийные средства обучения
--
мультимедійні засоби навчання
--
мультфильм
--
мультфільм
--
проектна діяльність
--
проектная деятельность
--
проектний метод навчання
--
проектный метод обучения
--
технические средства обучения
--
технічні засоби навчання
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Автором вказано причини першорядності літературної компетентності, запропоновано можливі шляхи її формування засобами інформаційно-комунікаційних технологій, подано приклад проекту, розробленого старшокласниками, зі створення мультфільму для учнів 5 класу.
Знайти схожі
>
6.
65.39с
Х 97
Хсіє, Шень-Вень
(Далекосхідний університет; м.Тайвань; Тайвань).
Різниця в індивідуальному сприйнятті системи віртуального супроводу у вивченні економічних дисциплін / Хсіє Шень-Вень, Лі Чінь-Чань, Хсіє Мінь-Чіа> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 1
. - С. 463-472 : рис.; табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
виртуальное сопровождение обучения
--
віртуальний супровід навчання
--
програмне забезпечення освіти
--
прогаммное обеспечение образования
--
інформаційні технології в освіті
--
информационные
технологии
в
образовании
--
индивидуальные особенности восприятия
--
індивідуальні особливості сприйняття
--
платформа MSN
--
экономические дисциплины
--
економічна дисципліна
Анотація:
Представлено віртуальний месенджер для оцінки того, як особливості розробки програмного забезпечення у галузі освіти впливають на результати навчального процесу для студентів з домінуючим вербальним або візуальним сприйняттям. Учасники експерименту – 90 студентів-економістів, які використовують месенджер в якості доповнення до аудиторних занять. Виявлено ступінь впливу двох різних способів навчання на результати навчання двох типів студентів – з вербальною та візуальною домінантою. Дана різниця у сприйнятті врахована при розробці двох видів месенджера. Результати дослідження вказують на те, що при співпадінні домінанти сприйняття з відповідним інтерфейсом месенджера ефективність навчання суттєво підвищується.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Лі, Чінь-Чань (Наіональний університет м.Чіаі; Тавань); Хсіє, Мінь-Чіа (Національний університет наук і технологій; м.Коахсюнг; Тайвань)
Знайти схожі
>
7.
Шеремет, Тетяна
(заступник директора з навчально-виховної роботи).
Підвищуємо якість уроку через упровадження інноваційних технологій / Т. Шеремет> // Дивослово : науково-методичний журнал міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. -
№ 8
. - С. 22-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
досвід викладання
--
досвід викладання української мови
--
інформаційні технології в осівті
--
мультимедійні технології в освіті
--
ІКТ
--
інформаційно-комп`ютерні технології
--
інтерактивні дошки
--
освіта України
--
навчальні заклади
--
середні навчальні заклади
--
преподавание украинскго языка
--
опыт преподавания
--
опыт преподавания украинского языка
--
информационные
технологии
в
образовании
--
мультимедийные
технологии
в
образовании
--
ИКТ
--
информационно-компьютерные
технологии
--
интерактивные доски
--
образование Украины
--
учебные заведения
--
средние учебные заведения
Анотація:
Досвід використання інформаційних комп`ютерних технологій у навчальному процесі Хмельницького навчально-виховного комплекса № 2.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Гончарук, Надія (керівник методичного об`єднання учителів української мови та літератури); Хмельницький навчально-виховний комплекс № 2 \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (31.08.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Кривошеєва, О. О.
(студентка Дніпродзержинського державного технічного університету).
Електронна культура - новий феномен самоосвіти особистості інформаційної епохи / О. О. Кривошеєва> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 6
. - С. 109-112. - Бібліографія : С. 112 : 12 назв
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
електронна культура
--
интернет
--
образовательные интернет-
технологии
--
информационное общество
--
информационно-коммуникационные
технологии
--
информационные
технологии
в
образовании
--
інтернет
--
інформаційне суспільство
--
інформаційні технології в освіті
--
інформаційні технології навчання
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
самообразование
--
самоосвіта
--
социальные сети
--
соціальні мережі
--
электронная культура
--
электронные
технологии
обучения
Анотація:
Розглядається новий феномен сучасності - електронна культура, визначаються головні її форми та риси. Досліджується роль Інтернету як головної інформаційно-комунікаційної технології в процесі самоосвіти особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Smolov, Oleg
(research associate of the Crimean branch of the NRIUSWH).
Nationwide certification project of ukrainian languege and ukrainian studies proficiency level as a result of NRIUSWH research and the prospects of ucrainian education development [Текст] / O. Smolov> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - P96-101. - Библиогр.: с. 100. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
natiowide ukrainian language certification
--
B2 proficiency in Ukraine
--
electronic teaching system
--
ETS
--
universal education system "KSL"
--
ukrainian education development
--
ukrainian education
--
teaching of ukrainian language
--
ukrainian studies
--
external monitoring of quality of education in Ukraine
--
integration of Ukraine into world community
--
information-based society
--
computerised form of tests
--
information-based technologies of education
--
загальнодержавна сертифікація української мови
--
рівень володіння українською мовою В2
--
електронний навчально-методичний комплекс
--
ЕНМК
--
універсальний освітній програмний комплекс "KSL"
--
розвиток освіти в Україні
--
освіта в Україні
--
викладання української мови
--
українознавство
--
зовнішнє незалежне оцінювання
--
інтеграція України у світову спільноту
--
інформаційне суспільство
--
комп`ютеризовані форми тестування
--
інформаційні технології в освіті
--
общегосударственная сертификация украинского языка
--
уровень владения украинским языком В2
--
электронний учебно-методический комплекс
--
ЭНУК
--
универсальный образовательный комплекс "KSL"
--
развитие образования в Украине
--
образование в Украине
--
преподавание украинского языка
--
украиноведение
--
внешнее независимое тестирование
--
интеграция Украины в мировое сообщество
--
информационное общество
--
компьютерные формы тестирования
--
информационные
технологии
в
образовании
Анотація:
Висвітлено пропозиції ННДІУВІ щодо запровадження єдиної компьютеризованої системи оцінки рівня володіння українською мовою, яка має удосконалити оцінювання рівня розвитку освіти в україні та спростити входження України у світову спільноту.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.12.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
10.
Лукашик, Елита
(старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща; PhD (інформатика)).
Електронне навчання як сучасний засіб корпоративних тренінгів / Е. Лукашик, М. Скубелевська-Пашковська> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 496-501 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.39в7
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
информационные
технологии
в
образовании
--
інформаційні технології в освіті
--
корпоративные тренинги
--
корпоративні тренінги
--
інновації в освіті
--
инновации в
образовании
--
образовательные
технологии
--
освітні технології
--
передовые методы образования
--
передові методи освіти
--
экономическая эффективность обучения
--
економічна ефективність навчання
--
электронное обучение
--
електронне навчання
Анотація:
Представлено ідею затсосування електронного навчання в його економічному аспекті. Електронне навчання - це сучасний спосіб здобуття знань. Він відрізняється від традиційного способу навчання. В цього різновиду освіти є свої переваги і недоліки, хоча використання електронного навчання як додаткових курсів для співробітників може принести користь для компанії.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Скубелевська-Пашковська, Марія (старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-34
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)