Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=информационные технологии в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Скуратівський, Л. В.
    Інформаційні технології як засіб мовленнєвого розвитку учнів у процесі навчання української мови в основній школі / Л. В. Скуратівський // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовленнєвий розвиток учнів -- речевое развитие личности -- речевое развитие учащихся -- украинский язык -- українська мова -- электронные учебники
Анотація: Автор статті досліджує можливості використання електронних підручників у навчанні української мови.


Знайти схожі

2.


    Назаренко, Людмила (учитель української мови та літератури; Миколаїв).
    Проектно-конструкторська модель уроку літератури з використанням інформаційних технологій. 11 класс / Людмила Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 10. - С. 40-44. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- модель урока -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку української літератури з вивчення творчості М. Вінграновського.


Дод.точки доступу:
Вінграновський, Микола (письменник) \про нього\; Винграновский, Николай \о нем\

Знайти схожі

3.


    Добровська, Л. М.
    Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 32-41. - Бібліографія : С.40-41 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- електронний навчально-методичний комплекс -- ЕНМК -- информационные технологии -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології -- інформаційні технології в освіті -- навчально-методичний комплекс -- навчання в вузі -- образование Украины -- обучение в вузе -- технические вузы -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні вузи -- технологии обучения -- технології навчання -- учебно-методический комплекс -- электронный учебно-методический комплекс -- ЭУМК
Анотація: Узагальнено результати власного дослідження з метою визначення властивостей та основних складових електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК). Визначено, що їх застосування позитивно впливає на розвиток інтелектуального потенціалу студентів, фо рмування вмінь самостійного здобуття знань, здійснення інформаційно-навчальної дослідницької діяльності, а отже, сприяє підвищенню ефективності навчального процесу в технічному ВНЗ і якості професійної освіти майбутніх інженерів загалом.


Знайти схожі

4.


    Волинський, В. П.
    Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання".


Знайти схожі

5.


    Назаренко, Людмила (старший викладач МОІППО; вчитель СЗШ № 45 м. Миколаїва).
    Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 13-15. - Література : С.15 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- литературная сказка -- літературна казка -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- мультфильм -- мультфільм -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автором вказано причини першорядності літературної компетентності, запропоновано можливі шляхи її формування засобами інформаційно-комунікаційних технологій, подано приклад проекту, розробленого старшокласниками, зі створення мультфільму для учнів 5 класу.


Знайти схожі

6.
   65.39с
   Х 97


    Хсіє, Шень-Вень (Далекосхідний університет; м.Тайвань; Тайвань).
    Різниця в індивідуальному сприйнятті системи віртуального супроводу у вивченні економічних дисциплін / Хсіє Шень-Вень, Лі Чінь-Чань, Хсіє Мінь-Чіа // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 463-472 : рис.; табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
виртуальное сопровождение обучения -- віртуальний супровід навчання -- програмне забезпечення освіти -- прогаммное обеспечение образования -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- индивидуальные особенности восприятия -- індивідуальні особливості сприйняття -- платформа MSN -- экономические дисциплины -- економічна дисципліна
Анотація: Представлено віртуальний месенджер для оцінки того, як особливості розробки програмного забезпечення у галузі освіти впливають на результати навчального процесу для студентів з домінуючим вербальним або візуальним сприйняттям. Учасники експерименту – 90 студентів-економістів, які використовують месенджер в якості доповнення до аудиторних занять. Виявлено ступінь впливу двох різних способів навчання на результати навчання двох типів студентів – з вербальною та візуальною домінантою. Дана різниця у сприйнятті врахована при розробці двох видів месенджера. Результати дослідження вказують на те, що при співпадінні домінанти сприйняття з відповідним інтерфейсом месенджера ефективність навчання суттєво підвищується.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Лі, Чінь-Чань (Наіональний університет м.Чіаі; Тавань); Хсіє, Мінь-Чіа (Національний університет наук і технологій; м.Коахсюнг; Тайвань)

Знайти схожі

7.


    Шеремет, Тетяна (заступник директора з навчально-виховної роботи).
    Підвищуємо якість уроку через упровадження інноваційних технологій / Т. Шеремет // Дивослово : науково-методичний журнал міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 8. - С. 22-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- досвід викладання -- досвід викладання української мови -- інформаційні технології в осівті -- мультимедійні технології в освіті -- ІКТ -- інформаційно-комп`ютерні технології -- інтерактивні дошки -- освіта України -- навчальні заклади -- середні навчальні заклади -- преподавание украинскго языка -- опыт преподавания -- опыт преподавания украинского языка -- информационные технологии в образовании -- мультимедийные технологии в образовании -- ИКТ -- информационно-компьютерные технологии -- интерактивные доски -- образование Украины -- учебные заведения -- средние учебные заведения
Анотація: Досвід використання інформаційних комп`ютерних технологій у навчальному процесі Хмельницького навчально-виховного комплекса № 2.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Гончарук, Надія (керівник методичного об`єднання учителів української мови та літератури); Хмельницький навчально-виховний комплекс № 2 \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (31.08.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Кривошеєва, О. О. (студентка Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Електронна культура - новий феномен самоосвіти особистості інформаційної епохи / О. О. Кривошеєва // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 109-112. - Бібліографія : С. 112 : 12 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
електронна культура -- интернет -- образовательные интернет-технологии -- информационное общество -- информационно-коммуникационные технологии -- информационные технологии в образовании -- інтернет -- інформаційне суспільство -- інформаційні технології в освіті -- інформаційні технології навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- самообразование -- самоосвіта -- социальные сети -- соціальні мережі -- электронная культура -- электронные технологии обучения
Анотація: Розглядається новий феномен сучасності - електронна культура, визначаються головні її форми та риси. Досліджується роль Інтернету як головної інформаційно-комунікаційної технології в процесі самоосвіти особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Smolov, Oleg (research associate of the Crimean branch of the NRIUSWH).
    Nationwide certification project of ukrainian languege and ukrainian studies proficiency level as a result of NRIUSWH research and the prospects of ucrainian education development [Текст] / O. Smolov // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - P96-101. - Библиогр.: с. 100. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
natiowide ukrainian language certification -- B2 proficiency in Ukraine -- electronic teaching system -- ETS -- universal education system "KSL" -- ukrainian education development -- ukrainian education -- teaching of ukrainian language -- ukrainian studies -- external monitoring of quality of education in Ukraine -- integration of Ukraine into world community -- information-based society -- computerised form of tests -- information-based technologies of education -- загальнодержавна сертифікація української мови -- рівень володіння українською мовою В2 -- електронний навчально-методичний комплекс -- ЕНМК -- універсальний освітній програмний комплекс "KSL" -- розвиток освіти в Україні -- освіта в Україні -- викладання української мови -- українознавство -- зовнішнє незалежне оцінювання -- інтеграція України у світову спільноту -- інформаційне суспільство -- комп`ютеризовані форми тестування -- інформаційні технології в освіті -- общегосударственная сертификация украинского языка -- уровень владения украинским языком В2 -- электронний учебно-методический комплекс -- ЭНУК -- универсальный образовательный комплекс "KSL" -- развитие образования в Украине -- образование в Украине -- преподавание украинского языка -- украиноведение -- внешнее независимое тестирование -- интеграция Украины в мировое сообщество -- информационное общество -- компьютерные формы тестирования -- информационные технологии в образовании
Анотація: Висвітлено пропозиції ННДІУВІ щодо запровадження єдиної компьютеризованої системи оцінки рівня володіння українською мовою, яка має удосконалити оцінювання рівня розвитку освіти в україні та спростити входження України у світову спільноту.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.12.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Лукашик, Елита (старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща; PhD (інформатика)).
    Електронне навчання як сучасний засіб корпоративних тренінгів / Е. Лукашик, М. Скубелевська-Пашковська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 496-501 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- корпоративные тренинги -- корпоративні тренінги -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные технологии -- освітні технології -- передовые методы образования -- передові методи освіти -- экономическая эффективность обучения -- економічна ефективність навчання -- электронное обучение -- електронне навчання
Анотація: Представлено ідею затсосування електронного навчання в його економічному аспекті. Електронне навчання - це сучасний спосіб здобуття знань. Він відрізняється від традиційного способу навчання. В цього різновиду освіти є свої переваги і недоліки, хоча використання електронного навчання як додаткових курсів для співробітників може принести користь для компанії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Скубелевська-Пашковська, Марія (старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)