Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=история педагогики в СССР<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Місечко, О. Є.
    Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (XVIII-XXI ст.) [] / О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліографія : С.76-77 : 9 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 18-21 стст.
   Образование. Педагогика

   СРСР
    СССР

    Росія

    Россия

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гимназии -- гімназії -- детский сад -- дитячий садок -- западноевропейские языки -- західноєвропейські мови -- история образования -- история образования в России -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогики России -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Росії -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки України -- класичні мови -- классические языки -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в дошкільному віціе -- методика преподавания иностранных языков в начальной школе -- навчання іноземних мов -- начальная школа -- обучение иностранным языкам -- початкова школа -- раннее обучение иностранным языкам -- раннє навчання іноземних мов -- шкільна освіта -- школа-интернат -- школа-інтернат -- школьное образование
Анотація: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росій й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними пот ребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати мету навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набутті вміння з рідної мови.


Знайти схожі

2.


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- история образования -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогічної думки -- навчальні плани -- навчальні предмети -- навчальні програми -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- реформы в образовании -- учебные планы -- учебные предметы -- учебные программы -- ученики -- учні -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf

Знайти схожі

3.


    Сметанський, М. І.
    Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 23-30. - Література : С. 30 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання в сім'ї -- виховний процес -- вільне виховання -- воспитание в семье -- воспитательный процесс -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогики Украины -- история педагогической мысли -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогіки України -- історія педагогічної думки -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- самовиховання -- самовоспитание -- свободное воспитание
Анотація: На основі аналізу педагогічних праць та епістолярної спадщини В. О. Сухомлинського простежено альтернативність поглядів педагога на весь виховний процес - мету (виховний ідеал), зміст, форми й методи організації - панівній у той час технократичній пар адигмі виховання з чітко вираженим класовим характером, яскравим представником якої був А. С. Макаренко. Також розглянуто теоретичні положення існуючої тоді педагогічної системи, на які спрямував свою критику В. О. Сухомлинський.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\3.pdf

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (выдающийся педагог-гуманист ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог; письменник; публіцист ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)