Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=история педагогики в СССР<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Місечко, О. Є.
Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (XVIII-XXI ст.) [] / О. Є. Місечко> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 70-77. - Бібліографія : С.76-77 : 9 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 18-21 стст.
Образование. Педагогика
СРСР
СССР
Росія
Россия
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
гимназии
--
гімназії
--
детский сад
--
дитячий садок
--
западноевропейские языки
--
західноєвропейські мови
--
история
образования
--
история
образования в России
--
история
образования в Украине
--
история
педагогики
--
история
педагогики
в
СССР
--
история
педагогики
России
--
история
педагогики
Украины
--
історія освіти
--
історія освіти в Росії
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки в СРСР
--
історія педагогіки Росії
--
історія педагогіки України
--
класичні мови
--
классические языки
--
методика викладання іноземних мов
--
методика викладання іноземних мов в дошкільному віціе
--
методика преподавания иностранных языков в начальной школе
--
навчання іноземних мов
--
начальная школа
--
обучение иностранным языкам
--
початкова школа
--
раннее обучение иностранным языкам
--
раннє навчання іноземних мов
--
шкільна освіта
--
школа-интернат
--
школа-інтернат
--
школьное образование
Анотація:
На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росій й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними пот ребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати мету навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набутті вміння з рідної мови.
Знайти схожі
>
2.
Бондар, Л. С.
Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика
--
государственная образовательная политика
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференцированный подход в обучении
--
история
образования
--
история
педагогики
--
история
педагогики
в
СССР
--
история
педагогической мысли
--
історія освіти
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки в СРСР
--
історія педагогічної думки
--
навчальні плани
--
навчальні предмети
--
навчальні програми
--
начальная школа
--
начальное образование
--
початкова освіта
--
початкова школа
--
реформы в образовании
--
учебные планы
--
учебные предметы
--
учебные программы
--
ученики
--
учні
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf
Знайти схожі
>
3.
Сметанський, М. І.
Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 23-30. - Література : С. 30 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання в сім'ї
--
виховний процес
--
вільне виховання
--
воспитание в семье
--
воспитательный процесс
--
история
педагогики
--
история
педагогики
в
СССР
--
история
педагогики
Украины
--
история
педагогической мысли
--
історія педагогіки в СРСР
--
історія педагогіки України
--
історія педагогічної думки
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
самовиховання
--
самовоспитание
--
свободное воспитание
Анотація:
На основі аналізу педагогічних праць та епістолярної спадщини В. О. Сухомлинського простежено альтернативність поглядів педагога на весь виховний процес - мету (виховний ідеал), зміст, форми й методи організації - панівній у той час технократичній пар адигмі виховання з чітко вираженим класовим характером, яскравим представником якої був А. С. Макаренко. Також розглянуто теоретичні положення існуючої тоді педагогічної системи, на які спрямував свою критику В. О. Сухомлинський.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\3.pdf
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (выдающийся педагог-гуманист ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог; письменник; публіцист ; 1888-1939) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)