Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=коммуникативно-деятельностный подход<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 23-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
теорія вправ
--
теория упражнений
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
коммуникативно
-
деятельностный
подход
--
вивчання іноземних мов
--
изучение иностранных языков
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
шкільні підручники
--
школьные учебники
--
іншомовні комунікативні компетенції
--
иноязычные коммуникативные компетенции
--
ситуації спілкування
--
ситуации общения
--
испанский язык
--
іспанська мова
Анотація:
Розглядається теорія вправ як важливих засобів навчання іноземних мов. Відповідно до комунікативно-діяльнісного підходу автор створює моделі формування іншомовної комунікативної компетенції у говорінні, аудіюванні, читанні, письмі, які використовуються у змісті шкільних підручників з іспанської мови.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Яновицька, Наталія
(науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 61-65. - Бібліографія : С.65 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно
-деловое обучение
--
коммуникативно
-
деятельностный
подход
--
комунікативно-ділове навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва діяльність учнів
--
мовленнєві уміння
--
мовні уміння учнів
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
речевая деятельность учащихся
--
речевые умения
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
школи національних меньшин
--
школы национальных меньшинств
Анотація:
У статті розглянуто роль граматики у формуванні комунікативного мовлення, аналізуються особливості вивчення граматичного матеріалу української мови як державної у школах з польською мовою викладання.
Знайти схожі
>
3.
Богосвятська, А. І.
(кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО; Львів).
Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 6
. - С. 18-23. - Література : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный
подход
в обучении
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
коммуникативно
-
деятельностный
подход
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методи навчання
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
методы обучения
--
підходи у навчанні
--
подход
ы в обучении
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Про методологічні засади комунікативно-діяльнісного підходу у викладанні літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
4.
Сергієнко, Антоніна
(кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО).
Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 5
. - С. 20-24. - Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.121.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
групові методи навчання
--
групповые методы обучения
--
деятельностный
подход
в обучении
--
диалогический метод обучения
--
діалогічний метод навчання
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
инновационные методы обучения
--
интерактивное обучение
--
інноваційні методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
коммуникативно
-
деятельностный
подход
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються методи організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)