Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентностное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.


    Нежива, Людмила (доцент кафедри української літератури Луганського національного університету).
    Евристичні прийоми синергетичного підходу при вивченні української літератури / Людмила Нежива // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
евристичне навчання -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні технології навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическая эвристика -- педагогічна евристика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті -- творческие методы обучения -- творчі методи навчання -- эвристическое обучение
Анотація: У статті проаналізовано синергетичний підхід до вивчення української літератури, обгрунтовано важливість втілення його евристичних можливостей. Застосування рецептивно-аксіологічних задач сприятиме реалізації компетентнісного підходу до навчання, усві домленню учнями цілісної картини світу.


Знайти схожі

2.


    Гордієнко, Галина (доцент кафедри документознавства Відкритого міжнародного університету розвитку людства "Україна").
    Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців / Галина Гордієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 30-36. - Бібліографія : С.35-36 : 30 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- підготовка документознавців -- підготовка спеціалістів -- подготовка документоведов -- подготовка специалистов -- професійна компетенція -- професійна освіта -- профессиональная компетенция -- профессиональное образование
Анотація: Стаття присвячена визначенню суті й особливостей компетентнісного підходу, технологічних аспектів розроблення й впровадження компетентнісно зорієнтованого навчання майбутніх документознавців.


Знайти схожі

3.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 106-115. - Бібліографія : С.114-115 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- життєва компетентність -- индивидуализм и коллективизм -- індивідуалізм і колективізм -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- компетентность жизненная -- личность -- морфологический анализ -- морфологічний аналіз -- особистість -- синтез -- формирование компетентности -- формирование личности -- формування компетентності -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників формально отримана структура життєвої компетентності індивіда. В запропонованій структурі описані та акцентовані передумови і результати життєдіяльності індивіда в різних сферах. Отримана структура відображає важливі закономірності феномену життєвої компетентності, дозволяє збудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та намітити шляхи її формування. Розглянута ознака "індивідуалізм - колективізм" - одна з найважливіших і зн ачною мірою визначає структуру й зміст життєвої компетентності людини.


Знайти схожі

4.


    Добровська, Л. М.
    Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища інженерна освіта -- вища професійна освіта -- высшее инженерное образование -- высшее профессиональное образование -- инженерное образование -- инженеры -- интегративный метод -- інженери -- інженерна освіта -- інтегративний метод -- компетентнісне навчання -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- система "MatLab" -- технологическая компетентность -- технологічна компетентність -- MatLab система
Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій.


Знайти схожі

5.


    Мамчур, Лідія (кандидат педагогічних наук; доцент Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини).
    Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених / Л. Мамчур // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 8-12. - Література : С.12 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
история методики преподавания украинского языка -- історія методики викладання мови -- ключевые компетенции -- коммуникативная компетенция -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностно-деятельностное обучение -- компетентностное образование -- компетентность жизненная -- компетенция филологическая -- комунікативна компетенція -- лингвокультурная компетенция -- лінгвокультурна компетенція -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- мовна компетенція -- речевая компетенция -- украинский язык -- українська мова -- языковая компетенция
Анотація: У статті проаналізовано актуальність компетентнісного підходу до навчання рідної мови, охарактеризовано його витоки в методичних працях вітчизняних вчених.


Знайти схожі

6.


    Мартиненко, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 5-8. - Бібліографія : С.8 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання читанню -- обучение чтению -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читацька компетентність -- чтение на уроках литературы
Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.


Знайти схожі

7.


    Матяш, Н. Ю.
    Системотвірні підходи до розроблення методичної системи навчання біології / Н. Ю. Матяш // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 13-19. - Література : С.19 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- методика викладання біології -- методика преподавания биологии -- методическая система обучения -- методична система навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении
Анотація: У статті досліджено системотворчі підходи до розроблення методичної системи навчання біології, застосування яких спрямовано на впорядкування механізмів функціонування методичної системи.


Знайти схожі

8.


    Атаманчук, П. С.
    Якість освіти як проблема дидактики фізики / П. С. Атаманчук, І.О. Лященко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 8-12. - Література : С.12 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- менеджмент в образовании -- методика викладання фізики -- методика преподавания физики -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- управление образованием -- управління освітою -- якість освіти
Анотація: Розкрито особливості менеджменту якості освіти в контексті побудови теоретичного базису дидактики фізики. Запропоновано системний підхід до формування компетентності й світогляду учнів і студентів на основі бінарного принципу оцінювання результатів нав- чання фізики.


Дод.точки доступу:
Лященко, І.О.

Знайти схожі

9.


    Косянчук, Сергій (аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
    Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- зміст освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- литературное образование -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- содержание обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- ценностно-смысловая сфера -- ценностно-смысловые ориентации -- ценностно-смысловые представления -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- ціннісно-смислові уявлення -- шкільна літературна освіта
Анотація: Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.


Знайти схожі

10.


    Кофанова, О. В.
    Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- высшее экологическое образование -- диагностика обучения -- диагностика результатов учёбы -- діагностика навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное образование -- компетентностный подход в образовании -- компетентность студентов -- контроль знаний -- контроль знаний студентов -- контроль і оцінка знань -- контроль учебных достижений -- кредитно-модульная система обучения -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- модульная система обучения -- модульно-рейтинговая технология -- модульный контроль -- оцінка знань -- педагогическая диагностика -- педагогічна діагностика -- рейтинговая система -- рейтинговое оценивание -- рівень навчальних досягнень -- студенти-екологи -- студенты-экологи -- уровень учебных достижений -- химическая компетентность -- хімічна компетентність
Анотація: Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)