Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кооперативне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Липова, Людмила (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Співпраця в системі "школа - ВНЗ" як необхідна умова неперервної освіти / Л. Липова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна освіта -- професійна освіта -- неперервна освіта -- школа-ВНЗ -- післявузівська освіта -- освіта упродовж усього життя -- освітньо-професійні програми -- академічна мобільність -- навчальна методична інформація -- диференційований підхід -- індивідуалізоване навчання у ЗНЗ -- вища школа -- профільної освіти -- кооперативне навчання -- кабінет допрофільної підготовки -- индивидуализированное обучение -- общее образование -- профессиональное образование -- послевузовское образование -- обучающая методическая информация -- высшая школа -- профильное образование -- кооперативное обучение -- кабинет допрофильной подготовки -- непрерывное образование -- учебно-профессиональные программы -- образование на протяжении всей жизни
Анотація: Одним з важливих педагогічних аспектів підготовки молоді до життєдіяльності в умовах ринкової економіки є взаємодія загальної і прфесійної освіти в єдиній системі неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Войцеховський, Михайло (директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук); Малишев, Віктор (професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини"Україна"; доктор технічних наук); Замаскіна, Поліна; Таланчук, Т.М. \о нем\; Мала Академія Наук \о ней\; Киівський університет імені Бориса Грінченко \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пономаренко, Ольга (аспірант кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 41-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- лидерство -- формування лідерських якостей -- формирование лидерских качеств -- лідерські якості -- лидерские качества -- теорії навчання -- теории обучения -- соціальне навчання -- социальное обучение -- кооперативне навчання -- кооперативное обучение -- рефлективне навчання -- рефлективное обучение
Анотація: Досліджено педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів в університетах США. З'ясовано, що процес формування лідерських якостей здебільшого базується на теоріях соціального, кооперативного та рефлективного навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Куций, Андрій Миколайович (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Феномен кооперативного навчання як засада ефективної соціальної комунікації / А. М. Куций // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 67-71. - Література : С.70 : 12 назв
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
кооперативне навчання -- кооперативно-групове навчання -- кооперативно-групповое обучение -- кооперативное образование -- кооперация -- кооперація -- нові освітні технології -- новые образовательные технологии -- образовательные теории -- освітні технології -- социальная коммуникация -- соціальна комунікація
Анотація: Досліджено феномен кооперативного навчання як засади ефективної соціальної комунікації. Кооперативне навчання є не тільки способом організації навчального процесу, а й формою життєдіяльності людини, яка відчуває необхідність у саморозвитку. Доведено, що кооперативне навчання формує усталені моделі комунікації, що сприяють поширенню зв'язікв та поліпшенню умов співжиття у суспільстві.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 7-8. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання історії -- мережеві технології -- кооперативне навчання -- методика навчання історії -- інтерактивні технології -- мережеві сервіси -- Google-диск -- кооперативний текст -- кооперативні презентації -- кооперативні таблиці -- кооперативні малюнки -- кооперативні тести -- прооцес обучения истории -- сетевые технологии -- кооперативное обучение -- методика обучения истории -- интерактивные технологии -- сетевые сервисы -- Google-диск -- кооперативные тексты -- кооперативные презентации -- кооперативные таблицы -- кооперативные рисунки -- кооперативные тесты
Анотація: Застосування мережевих технологій дозволяє наповнити кооперативну діяльність школярів новим змістом шляхом створення унікалного середовища для колектив колективного навчання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Коваль, Людмила (доктор економічних наук; доцент; ректор).
    Інтегральні засади функціонування споживчої кооперації та кооперативної освіти: відповіді на виклики ХХІ ст. / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 12. - С. 7-24 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
споживча кооперація -- потребительская кооперация -- кооперативна освіта -- кооперативное образование -- вища кооперативна освіта -- высшее кооперативное образование -- кооперативне навчання -- кооперативное обучение -- заклади вищої освіти -- учреждения высшего образования -- навчальні платформи -- учебные платформы -- віртуальні навчальні підприємства -- виртуальные учебные предприятия -- система кооперативної освіти -- система кооперативного образования -- історія кооперативної освіти -- история кооперативного образования -- досвід зарубіжних країн -- опыт зарубежных стран -- принципи кооперативної освіти -- принципы кооперативного образования -- викладачі вищої освіти -- преподаватели высшего образования -- інтегральні засади -- интегральные основы -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Обґрунтувано інтегральні засади функціонування та розвитку споживчої кооперації та кооперативної освіти у контексті викликів XXI ст. Включено ідеї синергетики про складність освітніх систем, концепції єдності та взаємозумовленості освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісний, компетентісний, системний). Обґрунтовано раціональні підстави зародження та реалізації ідеї кооперативної освіти як функціональної складової споживчої кооперації (освітня система у системі економічній). ГІростежено зміни у кооперативній освіті упродовж XX ст., представлено модерні інтерпретації змісту дефініцій "кооперативна освіта", "кооперативне навчання" у XXI ст. Представлено механізм інтеграції ланок "наука — освіта — виробництво" за посередництва навчальної платформи як інноваційного освітнього інструмента (досвід освітньої діяльності Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту).


Дод.точки доступу:
Церклевич, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)