Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=культура потребления<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Соколовська, М. І. (магістрантка кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Теоретико-методологічні інтерпретації культури споживання в соціологічному дискурсі / М. І. Соколовська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 124-126. - Бібліографія : С.126 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- культура потребления -- культура споживання -- культурне споживання -- культурное потребление -- надиндивидуальная реальность -- надіндивідуальна реальність -- потребление -- социологический дискурс -- социология потребления -- соціологічний дискурс -- соціологія споживання -- экономическая социология
Анотація: У статті розглядається теоретичне тлумачення поняття культури споживання в соціології. Адже споживання виступає невід'ємною частиною існування сучасного суспільства, тоді як культура виникає в результаті діяльності людей. Культура споживання це функціональна і панівна програма, яка забезпечує суспільство практично всіма благами.


Дод.точки доступу:
Фромм, Эрик (социальный психолог; философ; психоаналитик ; 1900-1980) \о нем\; Бурд'є, Пьєр (французський соціолог ; 1930-2002) \о нем\; Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Дородін, Василь (здобувач кафедри маркетингу).
    Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні / В. Дородін // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 62-66 : ил. - Бібліогр.: с. 66 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна

   Украина

Кл.слова (ненормовані):
виноробна галузь -- маркетингова діяльність -- реклама -- культура споживання -- винаградная отрасль -- маркетинговая деятельность -- культура потребления
Анотація: Головне завдання маркетингу виноробної галузі - це навчити культурі споживання кінцевого споживача.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Кісєль, О. В.
    Культурологічний підхід до проблеми споживання в контексті освітніх завдань / О. В. Кісєль // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 11. - С. 58-63. - Література : С.62-63 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.00
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
дар-потлач -- культура потребления -- культура споживання -- культурологический подход -- культурологічний підхід -- масова культура -- массовая культура -- непомірне споживання -- неумеренное потребление -- потлач -- престижне споживання -- престижное потребление
Анотація: Автором проаналізовано культурологічний підхід до проблеми культури споживання за допомогою трьох взаємозалежних аспектів дії (аксіологічного, технологічного та особистісно-творчого). На основі аналізу антропологічних даних сформульована куль турологічна модель системи речей, яка включає в себе два основні типи: речі, які можна подарувати та обміняти, речі, які не можна дарувати або обмінювати. Таким чином, на розвиток культури споживання впливає економічна і політична ситуація певної країни та культури.


Знайти схожі

4.


    Добридень, О. В. (Дніпропетровська медична академія; Дніпропетровськ).
    Науковий та соціокультурний діалог у контексті підвищення якості життя в сучасному суспільстві споживання / О. В. Добридень // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 26-30. - Бібліографія : С.30 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
качество жизни -- культура потребления -- культура споживання -- науковий діалог -- научный диалог -- общество потребления -- социология потребления -- социология уровня и качества жизни -- соціологія споживання -- суспільство споживання -- якість життя
Анотація: Аналізуються першопричини сучасних цивілізаційних викликів. Йдеться передусім про культурно-духовний вимір наукового співтовариства, про етичну виправданість впровадження наукових технологій, про співвідношення людяності і економічної рентабельності науки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Поліщук, К. О. (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова; Київ).
    Вплив споживання інформаційних технологій на людство / К. О. Поліщук // Грані. - 2015. - № 4. - С. 127-131. - Бібліографія : С.131 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.024
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
гарячі клавіші -- горячие клавиши -- информационные технологии -- информация -- інформаційні технології -- інформація -- клиповое мышление -- кліпове мислення -- культура потребления -- культура споживання -- людина - машина -- людина і техніка -- людство -- облачные сервисы -- облачные технологии -- потребление -- споживання -- техника и общество -- техніка і суспільство -- хмарні сервіси -- хмарні технології -- человек - машина -- человек и техника -- человечество
Анотація: Після історичного екскурсу в класичне дослідження техніки автор приділяє увагу самому явищу споживання. У статті розглядаються різні наслідки впливу споживання інформаційних технологій та технічних засобів на життєдіяльність людини. Зростання попиту н а електронні термінали та носії ставить нове питання про взаємодію людини з машиною. Актуалізується питання про необхідність організації культури споживання в цілому і культури споживання інформації зокрема. Підкреслюється вплив комп'ютерних ігор на с поживання дитини в майбутньому. Основною ідеєю статті є звернення уваги на дезорганізовану культуру споживання, яка веде до негативних наслідків. Організація ж споживання це шлях до конструктивного використання надздібностей людини у роботі з інформацією.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\23.pdf

Знайти схожі

6.


    Полішук, К. О.
    Необхідність та організація мети споживання в межах інформаційних технологій [Text] / К. О. Полішук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 6. - С. 55-59. - Література : С.59 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
клиповое мышление -- кліпове мишлення -- культура потребления -- культура споживання -- потребление информации -- социология потребления -- соціологія споживання -- банерна сліпота -- банерная слепота -- інформаційні технологии -- информационные технологии -- філософсько-антропологічний аналіз споживання
Анотація: Стаття має на меті довести можливість організації культури споживання як особистості, так і державних інститутів. Окреслюється спроба побудови доцільних шляхів такої організації на прикладі Арістотелівського вчення про причини та трьох психічних інституціях людської свідомості за Лаканом. У дослідженні аналізуються роботи Е. Фромма, Т. Велбена, Ж. Бодрійяра та інших дослідників щодо специфіки сучасного процесу споживання. Окреслено ризики стихійного, неусвідомленого споживання товарів та інформації. Пропонується використати методологію Ж. Лакана для класифікації інформації, яку ми споживаємо. Акцентується увага на важливості визначення мети споживання. Виділено та проаналізовано соціальні інститути, здатні організувати культуру споживання. Висновками запропонована ідея сімейного виховання та самовиховання організації культури споживання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)