Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовлення учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Юрійчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови та методики навчання).
    Сучасний стан мовлення школярів в аспекті українсько-російської двомовності / Наталія Юрійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 12-15. - Бібліографія : С.15 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві помилки -- мовлення учнів -- мовна ситуація в Україні -- мовні норми -- молодежный жаргон -- молодіжний жаргон -- речевые ошибки -- речь школьников -- російсько-український білінгвізм -- русско-украинский билингвизм -- русско-украинское двуязычие -- сленг -- суржик -- украинский язык -- українська мова -- українсько-російська двомовність -- языковая ситуация в Украине -- языковые нормы
Анотація: Досліджуються відхилення від мовних норм на всіх мовних рівнях в мовленні учнів як результат мовної ситуації в Україні. Розлядаються такі явища в учнівському мовленні, як суржик, мовні помилки, молодіжний жаргон/сленг тощо.


Знайти схожі

2.


    Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; викладач Севастопольського інституту банківської справи; Севастополь).
    Говоріння як наукове поняття / Наталія Яремчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 10-15. - Бібліографія : С.14-15 : 33 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- развитие речи -- речевая деятельность -- речевая деятельность учащихся -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті визначено теоретичні засади продукування висловлювань, уточнено поняття "говоріння" як вид мовленнєвої діяльності, віділено навички, що необхідно вдосконалити в учнів 5-6 класів на уроках української мови.


Знайти схожі

3.


    Дубовик, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Педагогічного інституту Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Мовчати - уміння, слухати - мистецтво! / Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- развитие речи -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення учнів -- слухання -- слушание -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Стаття присвячена одній з найактуальніших проблем теорії і практики навчання української мови в школі - формуванню культури спілкування у школярів.


Знайти схожі

4.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєва компетенція -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевая компетентность -- связная речь -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- украинский язык -- українська мова
Анотація: На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання.


Знайти схожі

5.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету).
    Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикаласників / С. Цінько // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 16-19. - Література : С.19 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Пропонуються шляхи розвитку мовленнєвої компетентості учнів на прикладі уроку розвитку мовлення за темою "Види мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки. Стилі, типи мовлення".


Знайти схожі

6.


    Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Севастопольського інституту банківської справи).
    Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів / Н. Яремчук // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 10-16. - Література : С.15-16 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Визначено лінгводидактичні засади вдосконалення навичок говоріння, виділено новітні технології, що спонукають учнів 5-6 класів продукувати висловлювання у процесі спілкування.


Знайти схожі

7.


    Галаєвська, Людмила (молодший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Функції діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках і в позаурочний час / Л. Галаєвська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 36-39. - Література : С.39 : 11назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалог -- диалогическая речь -- діалог -- діалогічне мовлення -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- развитие речи -- развитие речи у детей -- развитие связной речи -- диалогическая речь -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова -- усне діалогічне мовлення -- устная диалогическая речь
Анотація: Автор статті розглядає функціональне поле діалогу в навчальному середовищі й в суспільстві, аналізує різні підходи дослідників до класифікації функцій діалогічного мовлення, визначає функції, реалізація яких можлива для конкретної вікової категорії уч нів на уроках української мови і в позаурочний час.


Знайти схожі

8.


    Романчук, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Національного університету ДПС України).
    Переказ як форма розвитку зв'язного мовлення учнів / С. Романчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Література : С.4 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- мовна освіта -- переказ -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- связная речь -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито особливості переказу як форми розвитку зв'язного мовлення. Проаналізовано різні види переказу.


Знайти схожі

9.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету).
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Література : С.11 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие речи -- интонация -- інтонація -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мимика -- міміка -- мовлення учнів -- мовна освіта -- писемне мовлення -- письменная речь -- сприйняття усного мовлення -- украинский язык -- українська мова -- усне мовлення -- устная речь -- языковое образование
Анотація: Окреслено основні труднощі, яки виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)