Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=мовна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
47
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-47
>
1.
Гнаткович, Тетяна
(завідувач кабінету суспільно-гуманітарних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної освіти).
Українська мова. Програма для 5-7 класів з поглибленим вивченням української мови загальноосвітніх навчальних закладів / Тетяна Гнаткович> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 5
. - С. 55-64. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
деятельностная линия содержания образования
--
діяльнісна змістова лінія
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва змістова лінія
--
мовна
змістова лінія
--
мовна
освіта
--
програми і стандарти з української мови
--
программы и стандарты по украинскому языку
--
речевая линия содержания образования
--
социокультурная линия содержания образования
--
соціокультурна змістова лінія освіти
--
украинский язык
--
українська мова
--
языковое образование
Анотація:
У прогамі розкриваються мовленнєва,
мовна
, соціокультурна, діяльнісна змістові лінії мовної освіти.
Знайти схожі
>
2.
Сульниченко, В. М.
Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение
--
коммуникативные упражнения
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-орієнтовано навчання
--
культура речи
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва діяльність дитини
--
мовленнєва культура
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
мовленнєві вправи
--
мовленнєві уміння
--
мовна
освіта
--
мовні вправи
--
образование Украины
--
освіта
України
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
речевые умения
--
середня
освіта
--
среднее образование
--
шкільна
освіта
--
школьное образование
--
языковое образование
Анотація:
Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.
Знайти схожі
>
3.
Павлик, Олена
(кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри змісту і методики початкового навчання).
Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи / О. Павлик> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 66-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід
--
мовна
освіта
--
ключові компетентності
--
мовленнєва ситуація
--
неперервна
мовна
освіта
--
комунікативна компетентність
--
компетентностный подход
--
языковое образование
--
ключевые компетентности
--
языковая ситуация
--
неперерывное языковое образование
--
комуникативная компетентность
Анотація:
Аналізуються проблеми забезпечення неперервної мовної освіти на засадах компетентністного підходу, окреслюються шляхи їх розв'язання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Кратасюк, Людмила
(старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка).
Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Людмила Кратасюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
интерактивные методы
--
інтерактивні методи
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
лингводидактика
--
личностно ориентированное обучение
--
лінгводидактика
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовна
освіта
--
особистісно орієнтоване навчання
Анотація:
У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів.
Знайти схожі
>
5.
Маркевич, Наталія
(вчитель української мови; спеціаліст вищої категорії).
Формування мовної культури учнів: пошук підходів / Н. Маркевич, Н. Сєрікова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 76-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
мовна
культура
--
языковая культура
--
формування мовної культури
--
формирование языковой культуры
--
мовна
освіта
--
языковое образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
правописна грамотність
--
правописная грамотность
--
пізнавальні заходи
--
познавательные мероприятия
--
інтерактивне навчання
--
интерактивное обучение
Анотація:
Про методичні прийоми та форми роботи, що сприяють виробленню в учнів орфографічної та пунктуаційної грамотності, про формування мовної культури.
Дод.точки доступу:
Сєрікова, Наталія (вчитель української мови; спеціаліст І категорії)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Черемська, Ольга
(завідувач кафедри українознавства ХНЕУ; кандидат філологічних наук; професор).
Формування мовної і комунікативної компетенцій мовної особистості у вищій школі / О. Черемська> // Вища школа. - 2010. -
№ 12
. - С. 63-72. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
мовна
компетентність
--
комунікативна компетенція
--
мовна
особистість
--
українська мова
--
підготовка фахівців
--
высшее образование
--
языковая компетенция
--
украинский язык
--
подготовка специалистов
--
мовна
освіта
--
языковое воспитание
--
учебные предметы
--
учбові предмети
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
економична
освіта
--
экономическое образование
Анотація:
Висвітлюється проблема формування мовної і комунікативної компетенцій майбутніх фахівців та роль мовної освіти в економічному ВНЗ у становленні мовної особистості та виховання національно-мовної свідомості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Голуб, Ніна
(доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Риторична компетентність учнів старших класів як показник сучасної мовної освіти / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 2-7. - Бібліографія : С.6-7 : 22 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
иерархия компетентностей
--
ієрархія компетентностей
--
коммуникативная компетенция
--
компетентнісне навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностное обучение
--
компетентность
--
комунікативна компетенція
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовна
освіта
--
преподавание риторики
--
риторическая компетентность
--
риторические умения и навыки
--
риторична компетентність
--
риторичні вміння і навички
--
риторичні уміння
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинский язык
--
українська мова
--
формування компетентності
--
языковое образование
Анотація:
У статті обгрунтовано доцільність уведення риторичної компетентності до ієрархічної системи освітніх компетентностей. Автор вивчає суть поняття "риторична компетентність".
Знайти схожі
>
8.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України).
Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 41-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
государственный языковой стандарт
--
державний статус української мови
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовна
освіта
--
мовний стандарт
--
стандарти освіти
--
стандарты образования
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
украинский язык в школах с русским языком обучения
--
украинский язык как государственный
--
українська мова
--
українська мова в школах з російською мовою навчання
--
українська мова в школах національних меншин
--
українська мова як державна
--
языковое образование
--
языковой стандарт
Анотація:
У статті обгрунтовується необхідність практичного підходу до визначення змісту навчання української мови як державної та інших мов як окремих предметів у школах національних меншин. Такий підхід з орієнтацією на формування комунікативної компетенції має бути закладений у новій редакції державного стандарту мовної освіти з української та інших мов для основної і старшої школи з національними мовами викладання.
Знайти схожі
>
9.
Таранік-Ткачук, Катерина
(головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат педагогічних наук; доцент).
Розвиток мовнолітературної освіти залежить від кожного з нас [Текст] / К. Таранік-Ткачук> // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 8
. - С. 16-19
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
концепція літературної освіти
--
концепція мовної освіти
--
державний стандарт мовної освіти
--
державний стандарт літературної освіти
--
мовна
освіта
--
освітні галузі
--
мова і література
--
особистісно орієнтоване виховання
--
концепция литературного образования
--
концепция языкового образования
--
государственный стандарт языкового образования
--
государственный стандарт литературного образования
--
образовательные отрасли
--
язык и литература
--
личностно ориентированное воспитание
Анотація:
Обговорення концепції державного стандарту базової і повної середньої освіти (освітня галузь "Мова і література")
Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова
Дод.точки доступу:
Ніколенко, Ольга (доктор філологічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; завідувач кафедрою світової літератури Полтавського національного педагогічного університету ім.Володимира Короленка); Сулима, Микола (член-кореспондент НАН України; заступник директора з наукової роботи Інституту літератури ім.Т.Г.Шевченка НАН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
10.
Варзацька, Лариса
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) / Л. Варзацька> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 7
. - С. 17-22. - Бібліографія : С.22 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
мовна
освіта
--
опорні вміння
--
опорные умения
--
особистісно орієнтоване навчання
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Статтю присвячено вивченню сутності опорних умінь як визначального засобу структурування навчального матеріалу з української мови й мовлення в старших класах і висвітленню питання актуалізації опорних умінь щодо кожного з типів уроків у структурі навч ально-виховного процесу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-47
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)