Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=навчання протягом життя<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Сагуйченко, В. В.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Теоретичний конструктор освіти
протягом
усього
життя
і його філософсько-антропологічне обгрунтування / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 1
. - С. 98-100. - Бібліографія: С. 100 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A1
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта
--
беспрерывное образование
--
беспрерывное профессиональное образование
--
информация
--
история образования
--
історія освіти
--
ключевые компетенции
--
компетенції
--
личностно-профессиональная компетентность
--
навчання
протягом
життя
--
неперервна освіта
--
непрерывное образование
--
образовательная политика
--
обучение на протяжении жизни
--
освітня політика
--
особистісно-професійна компетентність
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
система образования
--
система освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
У статті розглянуто питання розвитку і становлення концепції освіти
протягом
усього
життя
. Простежено вплив освіти на формування критичного аналізу власного досвіду дорослої людини, її орієнтації на нові соціальні ролі у сучасному суспільстві.
Знайти схожі
>
2.
Кремень, В. Г.
Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вітчизняна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
загальноосвітні школи
--
конкурентоспособность специалистов
--
конкурентоспроможність спеціалістов
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
навчання
протягом
життя
--
образование и цивилизация
--
образование на протяжении всей жизни
--
образование Украины
--
общеобразовательная школа
--
освіта і цивілізація
--
освіта України
--
отечественное образование
--
професійно-технічна освіта
--
профессионально-техническое образование
--
реформа образования
--
реформа освіти
--
середня освіта
--
среднее образование
--
цивилизационные изменения
--
цивілізаційні зміни
Анотація:
На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету
навчання
й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.
Знайти схожі
>
3.
Кремень, Василь
(доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України).
Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 4-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна освіта
--
инновационное образование
--
інноваційна людина
--
инновационный человек
--
формування інноваційної особистості
--
формирование инновационной личности
--
глобальне мислення
--
глобальное мышление
--
суспільство знань
--
общество знаний
--
навчання
протягом
життя
--
обучение на протяжении жизни
--
інформаційне суспільство
--
информационное общество
Анотація:
Висвітлено питання розвитку інноваційної освіти в Україні. Наголошується на необхідності збагачення її змісту за рахунок звернення до кращих досягнень світової науки.
Знайти схожі
>
4.
Холявко, Н. І.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії).
Тенденції розвитку системи вищої освіти України / Н. І. Холявко, М. А. Мостова, Т. Л. Шестаковська> // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. -
№ 3/4
. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
33:37
ББК
65.497
Рубрики:
Економіка
Економіка освіти
Экономика
Экономика образования
Україна
Кл.слова (ненормовані):
університети
--
вищі навчальні заклади
--
вища освіта
--
система вищої освіти
--
диверсифікація джерел фінансування вищої освіти
--
освітні трансфери
--
комерціалізація освіти
--
фінансування освіти
--
навчання
протягом
життя
--
кадрове забезпечення вищої освіти
--
ефективність вищих навчальних закладів
--
университеты
--
высшие учебные заведения
--
высшее образование
--
система высшего образования
--
диверсификация источников финансирования высшего образования
--
образовательные трансферы
--
коммерциализация образования
--
финансирование образования
--
обучение на протяжении жизни
--
кадровое обеспечение высшего образования
--
эффективность высших учебных заведений
Анотація:
Проаналізовано офіційні статистичні дані, що характеризують діяльність вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації в Україні. Визначено основні тенденції розвитку системи вищої освіти країни, а саме: диверсифікація джерел фінансування; поширення принципів
навчання
протягом
життя
; збільшення частки населення з вищою освітою; оптимізація мережі вищих навчальних закладів; висококваліфіковане кадрове забезпечення освітньої і науково-дослідної діяльності університетів. Запропоновано ключові напрями підвищення ефективності функціонування вищих навчальних закладів України.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_час_ХХІ_2014_3-4\33.pdf
Дод.точки доступу:
Мостова, М. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри інформатики та економічної кібернетики); Шестаковська, Т. Л. (аспірант кафедри економічної теорії)
Знайти схожі
>
5.
Дука, О. А.
(начальник Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України).
Роль освіти дорослих в органзації нової системи
навчання
персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / О. А. Дука, А. М. Григоренко> // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2016. -
№ 6
. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.409(4УКР) + 74.4(4УКР)в6
Рубрики:
Право
Уголовно-исполнительное право
Кримінально-виконавче право
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
европейская интеграция
--
європейська інтеграція
--
информальное образование
--
інформальна освіта
--
кримінально-виконавча служба
--
уголовно-исполнительная служба
--
кадровое обеспечение
--
кадрове забезпечення
--
образовательные системы
--
освітні системи
--
непрерывное образование
--
безперервна освіта
--
неформальное образование
--
неформальна освіта
--
профессиональная подготовка
--
професійна підготовка
--
образовательные инновации
--
освітні інновації
--
передовой опыт
--
передовий досвід
--
уголовно-исполнительная политика
--
книмінально-виконавча політика
--
учения на протяжении жизни
--
навчання
протягом
життя
--
формальное образование
--
формальна освіта
Анотація:
Висвітлено актуальність організації нової системи
навчання
персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України за допомогою європейського підходу освіти дорослих та інтеграції досягнень міжнародної і вітчизняної науки й практики у сфері виконання кримінальних покарань.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Григоренко, А.М. (перший заступник начальника училища - начальник навчального відділу Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України); Белоцерковское училище профессиональной подготовки персонала Государственной уголовно-исполнительной службы Украины \о нем\Білоцерківське училище професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України \о нем\; Державна кримінально-виконавча служба України \о ней\; Академія Державної пенітенціарної служби \о ней\
Знайти схожі
>
6.
Заюков, І.
(кандидат економічних наук).
Неформальне професійне
навчання
як інструмент підвищення гнучкості ринку праці України [Текст] / І. Заюков. - Электрон. журн.> // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2017. -
№ 2(эл)
. - С. 14-20 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
331
ББК
65.24
Рубрики:
Економіка
Економіка праці, 1991-2015 рр.
Экономика
Экономика труда, 1991-2015 гг.
Кл.слова (ненормовані):
професійне
навчання
--
неформальна освіта
--
ринок праці
--
безробітні
--
професійно-кваліфікаційна структура
--
освіта впродовж
життя
--
навчання
протягом
життя
--
нормативно-правове регулювання
--
зарубіжний досвід
--
політика управління людськими ресурсами
--
конкурентоспроможність випускників на ринку праці
--
профессиональное обучение
--
неформальное образование
--
рынок труда
--
безработица
--
профессионально-квалификационная структура
--
образование в течение жизни
--
обучения на протяжении жизни
--
нормативно-правовое регулирование
--
зарубежный опыт
--
политика управления человеческими ресурсами
--
конкурентоспособность выпускников на рынке труда
Анотація:
Актуалізовано проблему концепції "
навчання
протягом
життя
", у тому числі в системі неформального професійного
навчання
(НПН). Побудовано модель функціонування НПН за робітничими професіями в Україні. Запропоновано рекомендації щодо дальшого розвитку НАПН як вагомого інструменту підвищення гнучкості ринку праці України.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)