Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=наука і освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-11
>
1.
Кузь, В. Г.
Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 28-35. - Бібліографія : С.35 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность
--
информационное общество
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інноваційна діяльність
--
інформаційне суспільство
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
наука
и образование
--
наука
і
освіта
--
нові освітні технології
--
новітні технології навчання
--
новые образовательные технологии
--
новые технологии обучения
--
образование Украины
--
образовательная парадигма
--
освіта
України
--
освітня парадигма
--
педагогические технологии
--
педагогічні технології
--
технологии обучения
--
технології навчання
Анотація:
Сучасна освітня концепція спирається на такі нові ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.
Знайти схожі
>
2.
Аніщенко, О. В.
Гуманітарна аура українсько-польської науково-педагогічної співпраці / О. В. Аніщенко> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 141-144. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Польща
Польша
Кл.слова (ненормовані):
зарубежное образование
--
зарубіжна
освіта
--
международное сотрудничество
--
міжнародне співробітництво
--
зарубежная
наука
--
зарубіжна
наука
--
наука
и образование
--
наука
і
освіта
--
наука
Украины
--
наука
України
--
наукова співпраця
--
науково-педагогічна співпраця
--
научное сотрудничество
--
научно-педагогическое сотрудничество
--
образование в Польше
--
образование Украины
--
освіта
в Польщі
--
освіта
України
--
педагогическая
наука
--
педагогічна
наука
--
рецензии
--
рецензії
Анотація:
Рецензія на збірник наукових праць "Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХІ століття" (Черкаси, 2011. - 740 с.).
Дод.точки доступу:
Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХІ століття, збірник наукових праць \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Кремень, В. Г.
Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 4-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
академическая
наука
--
академічна
наука
--
академії наук
--
академии наук
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
наука
и образование
--
наука
і
освіта
--
образование Украины
--
освіта
України
--
развитие образования
--
розвиток освіти
Анотація:
Висвітлено ключові питання діяльності академії, її здобутки, зокрема умови й механізми якісних зрушень в академічній роботі, нерозв'язані проблеми та пріоритетні завдання академії на найближчому перспективу.
Дод.точки доступу:
Национальная академия педагогических наук Украины \о ней\; Національна академія педагогічних наук України \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Первая Международная научно-методическая
конференция "Междисциплинарные исследования в науке и образовании"> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 9
. - С. 131-132
УДК
^A37
ББК
74
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
международные конференции
--
міжнародні конференції
--
наука
и образование
--
наука
і
освіта
--
наукові конференції
--
научные конференции
Анотація:
Конференция посвящена 1 сентября - Дню знаний. Цели конференции:- обсуждение новых результатов теоретических и прикладных аспектов междисциплинарных исследований;- научно-методическое обсуждение вопросов учебно-воспитательного процесса учебных за ведений;- вовлечение в исследоватеольский процесс талантливых студентов, бакалавров, специалистов, магистров, аспирантов, докторантов, научных, педагогических и научно-педагогических работников, а также инженерной молодежи.
Перейти к внешнему ресурсу:
Дод.точки доступу:
Междисциплинарные исследования в науке и образовании, междунарожная конференция \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
37
К 70
Корчажкина, О. М.
Информационно-поисковый тезаурус ИНИОН РАН по науковедению:
наука
и образование / О. М. Корчажкина> // Вопросы философии. - 2012. -
№ 9
. - С. 167-170 . - ISSN 0042-8744
УДК
37
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
наука
и образование
--
наука
і
освіта
--
тезаурус
--
информационный поиск
--
інформаційний пошук
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Швець, Дмитро Євгенійович
(кандидат соціологічних наук; доцент Запорізької державної інженерної академії).
Стратегічні орієнтири реформування системи освіти і науки в умовах соціальної кризи / Д. Є. Швець> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 11
. - С. 84-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
инновационирование науки
--
инновационирование образования
--
інноваціонування науки
--
інноваціонування освіти
--
криза освіти
--
кризис образования
--
наука
в Украине
--
наука
в Україні
--
наука
и образование
--
наука
і
освіта
--
образование в Украине
--
образование и общество
--
освіта
в Україні
--
освіта
і суспільство
--
перманентна кризовість
--
перманентная кризисность
--
реформирование науки
--
реформирование образования
--
реформування науки
--
реформування освіти
--
социальный кризис
--
социология образования
--
соціальна криза
--
соціологія освіти
Анотація:
Присвячено дослідженню мікросоціальних чинників перманентної кризовості системи освіти і науки в Україні. Мета дослідження - визначення стратегічних орієнтирів реформування та інноваціонування системи освіти і науки в Україні в світлі глобаліза ційних тенденцій.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Кравцов, Юрий Сергеевич
(кандидат философских наук; доцент Днепродзержинского национального технического университета).
Философское измерение новых правовых требований в украинском образовательном пространстве / Ю. С. Кравцов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 7
. - С. 78-82. - Библиогр.: с. 82 : 10 названий
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
освіта
України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
концепции правового образованиея
--
концепції правової освіти
--
менеджмент ВУЗів
--
менеджмент ВУЗов
--
мобильность студентов и преподавателей
--
мобільність студентів і викладачів
--
наука
и образование
--
наука
і
освіта
--
образование в Украине
--
образовательное пространство
--
образовательно-квалификационные уровни
--
освіта
в Україні
--
освітній простір
--
освітньо-кваліфікаційні рівні
--
поликультурное образование
--
полікультурна
освіта
--
правова
освіта
--
правові вимоги
--
правовое образование
--
правовые требование
--
реальна автономія
--
реальная автономия
--
реформирование образовательно-квалификационных уровней
--
реформування освітньо-кваліфікаційних рівнів
--
украинское образовательное пространство
--
український освітній простір
--
философия образования
--
философское измерение
--
філософія освіти
--
філософський вимір
Анотація:
Рассматривается ситуация в украинском просветительском пространстве, которая сегодня может быть охарактеризована, как весьма сложная. Развитие образования и науки требует постоянного поиска и новаторских подходов. Образование и
наука
нуждаются в планировании, контроле и подсчёте эффективности. Законодательное урегулирование основных моментов - это единственный путь к действенной организации образовательного процесса.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Грані_2013_7\ст.18.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Кочубейник, О. М.
Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 1
. - С. 66-69. - Література : 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.0
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
высшее образование
--
гуманитарная сфера
--
гуманітарна сфера
--
информационно-коммуникативное пространство
--
інформаційно-комунікативний простір
--
междисциплинарные исследования
--
інтеграція освіти
--
интеграция образования
--
інтеграція науки
--
интеграция науки
--
міждисциплінарні дослідження
--
наука
и образование
--
наука
і
освіта
Анотація:
Проаналізовано проблемне поле інтеграціїх наукової та освітньої діяльності в сучасному українському просторі. Обговорено ресурси інтеграції науки та освіти як основи досягнення результатів світового рівня.
Знайти схожі
>
9.
Кононенко , Віталій Іванович
(почесний ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; доктор філологічних наук; професор; дійсний член НАПН України).
Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 2
. - С. 49-56. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
государственное строительство
--
гуманитарные науки
--
гуманітарні науки
--
державотворення
--
идеологическая борьба
--
информационные войны
--
ідеологічна боротьба
--
інформаційні війни
--
контрпропаганда
--
наука
в Украине
--
наука
в Україні
--
наука
и образование
--
наука
і
освіта
--
образование в Украине
--
освіта
в Україні
Анотація:
Розглянуто комплекс проблем, спрямованих на визначення шляхів посилення взаємодії гуманітарної науки й освіти. Висвітлено завдання протидії агресивній російській пропаганді, протистояння ворожій сугестії.
Знайти схожі
>
10.
Набок, М. В.
Інтеграція освіти і науки України як проблема державної політики у сфері науки і технологій / М. В. Набок> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 3
. - С. 26-33. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища школа
--
высшая школа
--
высшее образование
--
наука
и образование
--
наука
і
освіта
--
наукова політика
--
науково-дослідницька діяльність студентів
--
научная политика
--
научно-исследовательская работа студентов
--
інтеграція освіти
--
интеграция образования
--
державна політика
--
государственная политика
--
университетская
наука
--
університетська
наука
--
университеты
--
університети
Анотація:
Проаналізовано проблеми та перспективи інтеграції освіти й науки у вищій школі України в контексті змін законодавства у сфері науки і технологій упродовж періоду незалежності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-11
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)