Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=общеобразовательная школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 105
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Алфімов, Валентин (доктор педагогічних наук, професор).
    Професійне довголіття педагогів: проблема підтримки / В. Алфімов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 15-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- професійне вигорання педагогів -- професійне довголіття вчителя -- общеобразовательная школа -- профессиональное выгорание педагогов -- профессиональное долголетие учителя
Анотація: Висвітлено актуальні проблеми підтримки професійного довголіття педагогів. Розглянуто чинники і симптоми професійного вигорання вчителів, визначено напрями, форми і методи підтримки педагогів в їхньому професійному довголітті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 50-54. - Бібліографія: С. 54 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление -- державно-громадське управління -- директора школ -- директори шкіл -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітні школи -- загальноосвітній навчальний заклад -- загальноосвітня школа -- институт последипломного образования -- інститут післядипломной освіти -- качество образования -- керівники учбових закладів -- керівники освіти -- методология образования -- методологія освіти -- общеобразовательная школа -- общеобразовательные учебные заведения -- общеобразовательные школы -- підготовка керівників -- післядипломна освіта -- подготовка руководителей -- последипломное образование -- руководители учебных заведений -- философия образования -- філософія освіти -- якість освіти
Анотація: У статті розглянуто підготовку керівників шкіл до державно-громадського управління. Простежено вплив підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в якості освітнього філософа в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на зміни в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.


Знайти схожі

3.


    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- загальноосвітні школи -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентоспроможність спеціалістов -- модернизация образования -- модернізація освіти -- навчання протягом життя -- образование и цивилизация -- образование на протяжении всей жизни -- образование Украины -- общеобразовательная школа -- освіта і цивілізація -- освіта України -- отечественное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- цивилизационные изменения -- цивілізаційні зміни
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.


Знайти схожі

4.


    Лазаренко, Андрій (кадидат фізико-математичних наук; доцент кафедри фізики та методики викладання фізикиІнституту фізико-математичної та технологічгої освіти Бердянського державного педагогічного університету).
    Засоби створення проблемних ситуацій під час розв'язання задач на уроках фізики в загальноосвітній школі / А. Лазаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 14-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- творча активність -- творческая активность -- учбові предмети -- учкбные предметы -- фізика -- физика -- фізичні задачі -- физические задачи -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- творча активність учнів -- творческая активность учеников -- образні модельні уявлення -- образные модельные представления -- послідовні символічні перетворення -- последовательные символические превращения
Анотація: Висвітлюється питання підвищення якості навчального процесу з фізики за рахунок використання проблемних ситуацій під час розв'язання задач. Наголошується на необхідності формування в учнів розуміння відповідності між образними модельними уявленнями і послідовними символічними перетвореннями аналітичної моделі, завдяки чому школярі отримують універсальний гнучкий алгоротм для розв'язання більшості задач, зокрема підвищеної складності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Рева, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри психології та педагогічних технологій Криворізького державного педагогічного університету).
    Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- освітній процес -- образовательный процесс -- гетерогенне мислення -- гетерогенное мышление -- діалоги -- диалоги -- сутність діалогу -- сущность диалога -- діалогічне навчання -- диалоговое обучение -- навчальні діалоги -- обучающие диалоги -- уроки-діалоги -- уроки-диалоги -- дебати -- дебаты
Анотація: Розглядається сутність діалогу як основи розвитку гетерогенного мислення особистості. Висвітлена роль учителя в створенні технологічного інструментарію розвитку гетерогенного мислення учнів, а також їхньої пізнавальної активності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Скиба, Марія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та методики навчання природничих дисциплін Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 43-47 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- 5 клас -- 5 класс -- природознавство -- природоведение -- екологічна культура -- экологическая культура
Анотація: Окреслено найефективніші методи і прийоми формування у школярів екологічних понять у процесі вивчення природознавства у 5-му класі. Наголошено на значенні екологічних знань для формування екологічної культури молодого покоління, вироблення вмінь природоохоронної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Застосування осучасних форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 64-68 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- молодші школяри -- младшие школьники -- музичне навчання -- музыкальное обучение -- музично-просвітницька діяльність -- музыкально-просветительская деятельность -- театролізована діяльність -- театролизованная деятельность -- театри ляльок -- театры кукол -- музично-дидактичні ігри -- музыкально-дидактические игры -- комп'ютерні навчальні ігри -- компьютерные обучающие игры
Анотація: Розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Барзиловська, Ніна (вчитель трудового навчання; старший учитель).
    Виготовлення вишитого виробу : інтегрований урок у 9-му класі з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики / Н. Барзиловська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 79-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- трудове навчання -- трудовое обучение -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 9 клас -- 9 класс
Анотація: Розробка інтегрованого уроку з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики для учнів 9 класу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Олекса, Вікторія (вчитель англійської мови; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Впровадження курсів за вибором як елементу допрофільної підготовки з іноземної мови : на прикладі розроблення програми елективного курсу "Країнознавство" / В. Олекса // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 71-76 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальні курси -- учебные курсы -- курси за вибором -- курсы по выбору -- країнознавство -- страноведение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- елективні курси -- элективные курсы -- тематика занять -- тематика занятий
Анотація: Обгрунтовано необхідність введення в загальноосвітній школі навчальних курсів за вибором і запропоновано власну розробку програми елективного курсу "Країнознавство".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Кузнєцова, Галина (вчитель англійської мови; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії / Г. Кузнєцова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 68-70. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гімназії -- гимназии -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- поглиблене вивчення іноземних мов -- углыбленное изучение иностранных языков -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- комунікатівна компетенція -- коммуникативная компетенция
Анотація: Висвітлюється сутність моделі поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії, що реалізується, зокрема, завдяки використанню інтерактивних технологій, методу проектів, інтеграції наукових знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)