Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=общеобразовательная школа<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
105
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Алфімов, Валентин
(доктор педагогічних наук, професор).
Професійне довголіття педагогів: проблема підтримки / В. Алфімов> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 15-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня
школа
Общеобразовательная
школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня
школа
--
професійне вигорання педагогів
--
професійне довголіття вчителя
--
общеобразовательная
школа
--
профессиональное выгорание педагогов
--
профессиональное долголетие учителя
Анотація:
Висвітлено актуальні проблеми підтримки професійного довголіття педагогів. Розглянуто чинники і симптоми професійного вигорання вчителів, визначено напрями, форми і методи підтримки педагогів в їхньому професійному довголітті.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Сагуйченко, В. В.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 1
. - С. 50-54. - Бібліографія: С. 54 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A1
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление
--
державно-громадське управління
--
директора школ
--
директори шкіл
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
загальноосвітні школи
--
загальноосвітній навчальний заклад
--
загальноосвітня
школа
--
институт последипломного образования
--
інститут післядипломной освіти
--
качество образования
--
керівники учбових закладів
--
керівники освіти
--
методология образования
--
методологія освіти
--
общеобразовательная
школа
--
общеобразовательные учебные заведения
--
общеобразовательные школы
--
підготовка керівників
--
післядипломна освіта
--
подготовка руководителей
--
последипломное образование
--
руководители учебных заведений
--
философия образования
--
філософія освіти
--
якість освіти
Анотація:
У статті розглянуто підготовку керівників шкіл до державно-громадського управління. Простежено вплив підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в якості освітнього філософа в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на зміни в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.
Знайти схожі
>
3.
Кремень, В. Г.
Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вітчизняна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
загальноосвітні школи
--
конкурентоспособность специалистов
--
конкурентоспроможність спеціалістов
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
навчання протягом життя
--
образование и цивилизация
--
образование на протяжении всей жизни
--
образование Украины
--
общеобразовательная
школа
--
освіта і цивілізація
--
освіта України
--
отечественное образование
--
професійно-технічна освіта
--
профессионально-техническое образование
--
реформа образования
--
реформа освіти
--
середня освіта
--
среднее образование
--
цивилизационные изменения
--
цивілізаційні зміни
Анотація:
На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.
Знайти схожі
>
4.
Лазаренко, Андрій
(кадидат фізико-математичних наук; доцент кафедри фізики та методики викладання фізикиІнституту фізико-математичної та технологічгої освіти Бердянського державного педагогічного університету).
Засоби створення проблемних ситуацій під час розв'язання задач на уроках фізики в загальноосвітній школі / А. Лазаренко> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 11
. - С. 14-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня
школа
--
общеобразовательная
школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
проблемні ситуації
--
проблемные ситуации
--
творча активність
--
творческая активность
--
учбові предмети
--
учкбные предметы
--
фізика
--
физика
--
фізичні задачі
--
физические задачи
--
проблемні ситуації
--
проблемные ситуации
--
творча активність учнів
--
творческая активность учеников
--
образні модельні уявлення
--
образные модельные представления
--
послідовні символічні перетворення
--
последовательные символические превращения
Анотація:
Висвітлюється питання підвищення якості навчального процесу з фізики за рахунок використання проблемних ситуацій під час розв'язання задач. Наголошується на необхідності формування в учнів розуміння відповідності між образними модельними уявленнями і послідовними символічними перетвореннями аналітичної моделі, завдяки чому школярі отримують універсальний гнучкий алгоротм для розв'язання більшості задач, зокрема підвищеної складності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Рева, Юрій
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри психології та педагогічних технологій Криворізького державного педагогічного університету).
Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня
школа
--
общеобразовательная
школа
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
гетерогенне мислення
--
гетерогенное мышление
--
діалоги
--
диалоги
--
сутність діалогу
--
сущность диалога
--
діалогічне навчання
--
диалоговое обучение
--
навчальні діалоги
--
обучающие диалоги
--
уроки-діалоги
--
уроки-диалоги
--
дебати
--
дебаты
Анотація:
Розглядається сутність діалогу як основи розвитку гетерогенного мислення особистості. Висвітлена роль учителя в створенні технологічного інструментарію розвитку гетерогенного мислення учнів, а також їхньої пізнавальної активності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Скиба, Марія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та методики навчання природничих дисциплін Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 43-47 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня
школа
--
общеобразовательная
школа
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
5 клас
--
5 класс
--
природознавство
--
природоведение
--
екологічна культура
--
экологическая культура
Анотація:
Окреслено найефективніші методи і прийоми формування у школярів екологічних понять у процесі вивчення природознавства у 5-му класі. Наголошено на значенні екологічних знань для формування екологічної культури молодого покоління, вироблення вмінь природоохоронної діяльності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Турчин, Тамара
(кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
Застосування осучасних форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 64-68 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня
школа
--
общеобразовательная
школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
молодші школяри
--
младшие школьники
--
музичне навчання
--
музыкальное обучение
--
музично-просвітницька діяльність
--
музыкально-просветительская деятельность
--
театролізована діяльність
--
театролизованная деятельность
--
театри ляльок
--
театры кукол
--
музично-дидактичні ігри
--
музыкально-дидактические игры
--
комп'ютерні навчальні ігри
--
компьютерные обучающие игры
Анотація:
Розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Барзиловська, Ніна
(вчитель трудового навчання; старший учитель).
Виготовлення вишитого виробу : інтегрований урок у 9-му класі з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики / Н. Барзиловська> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 79-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня
школа
--
общеобразовательная
школа
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
трудове навчання
--
трудовое обучение
--
образотворче мистецтво
--
изобразительное искусство
--
інтегровані уроки
--
интегрированные уроки
--
9 клас
--
9 класс
Анотація:
Розробка інтегрованого уроку з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики для учнів 9 класу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Олекса, Вікторія
(вчитель англійської мови; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
Впровадження курсів за вибором як елементу допрофільної підготовки з іноземної мови : на прикладі розроблення програми елективного курсу "Країнознавство" / В. Олекса> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 71-76 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня
школа
--
общеобразовательная
школа
--
навчальні курси
--
учебные курсы
--
курси за вибором
--
курсы по выбору
--
країнознавство
--
страноведение
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
елективні курси
--
элективные курсы
--
тематика занять
--
тематика занятий
Анотація:
Обгрунтовано необхідність введення в загальноосвітній школі навчальних курсів за вибором і запропоновано власну розробку програми елективного курсу "Країнознавство".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Кузнєцова, Галина
(вчитель англійської мови; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії / Г. Кузнєцова> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 68-70. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
гімназії
--
гимназии
--
загальноосвітня
школа
--
общеобразовательная
школа
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
поглиблене вивчення іноземних мов
--
углыбленное изучение иностранных языков
--
інтерактивні технології
--
интерактивные технологии
--
комунікатівна компетенція
--
коммуникативная компетенция
Анотація:
Висвітлюється сутність моделі поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії, що реалізується, зокрема, завдяки використанню інтерактивних технологій, методу проектів, інтеграції наукових знань.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)