Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические инновации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Дічек, Н. (доктор едагогічних наук; завідувач лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
    Педагогічне новаторство як історико-педагогічна проблема: підходи до вивчення / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне новаторство -- українська школа -- історія української школи -- педагогічні інновації -- класифікація педагогічних інновацій -- персоніфіковане педагогічне новаторство -- творці-новатори -- педагогическое новаторство -- украинская школа -- история украинской школы -- педагогические инновации -- классификация педагогических инноваций -- персонифицированное педагогическое новаторство -- творцы-новаторы
Анотація: Представлени можливі теоретичні підходи до відображення і систематизації явища педагогічного новаторства в історії української школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Горлач, Тетяна (завідувач сектору відділу інноваційної діяльності та дослідно-експерементальної роботи Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України).
    ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 66-68. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інновації в управлінні ЗОШ -- инновации в управлении школой -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- міжнародні фестивалі -- международные фестивали


Дод.точки доступу:
Назаренко, Галина (кандидат педагогічних наук; заступник директора з наукової та видавничої роботи Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників); міжнародний фестиваль педагогічних інновацій \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Шарата, Наталія (кандидат педагогічних наук; Миколаївський державний аграрний університет).
    Імплементація Болонського процесу в Україні / Н. Шарата, О. Кунашенко, Д. Лукьяненко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 67-68. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- вища освіта -- реформування освіти -- освітні технології -- інноваційні освітні технології -- педагогічні інновації -- технології навчання -- кредитно-модульна система -- міжнародне співробітництво -- нормативно-правове регулювання -- высшее профессиональное образование -- высшее образование -- реформирование образования -- образовательные технологии -- инновационные образовательные технологии -- педагогические инновации -- технологии обучения -- международное сотрудничество -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Статтю присвячено питанням аналізу технологій навчання, класифікації проблем впровадження інноваційних освітніх технологій. Виділено критерії педагогічних інновацій, а також аспекти, які необхідні для формування готовності викладача до інновацій у навчальному процесі. Особливу увагу зосереджено на кредитно-модульній технології навчання.


Дод.точки доступу:
Кунашенко, Олена (Миколаївський державний аграрний університет); Лукьяненко, Дарія (Миколаївський державний аграрний університет); Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- метод проектов -- педагогічгі інновації -- педагогические инновации -- науково-методичний супровід -- научно-методическое сопровождение -- проектно-впроваджувальна діяльність -- проектно-внедренческая деятельность -- технології проектно-впроваджувальної діяльності -- технологии проектно-внедренческой деятельности -- заклади післядипломної педагогічної освіти -- учреждения последипломного педагогического образования -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- експертні оцінювання -- экспертные оценивания -- критерії експертних оцінювань -- критерии экспертных оцениваний -- критерії вибору інновацій -- критерии выбора инноваций
Анотація: Розкрито сутність, специфіку, орієнтири реалізації концепції науково-методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.6.pdf

Знайти схожі

5.


    Шпонтак, І. М. (методист НМЦ ЦЗ та БЖД Закарпатської області).
    Психолого-педагогічні аспекти впровадження інновацій у навчально-виховному процесі / І. М. Шпонтак // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогіка
   Педагогика

   Інновації

   Инновации

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- педагогика -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- освітні системи -- образовательные системы -- інновації -- инновации -- інноваційні освітні системи -- инновационные образовательные системы -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні кадри -- педагогические кадры -- конкурентоспроможні педагоги -- конкурентоспособные педагоги -- інноваційна діяльність педагогів -- инновационная деятельность педагогов
Анотація: Розглянуто проблеми у навчально-виховному процесі навчальних закладів нового покоління, пов'язані із здатністю педагогічних кадрів до сприйняття новітніх ідей та новітніх педагогічних технологій та їх поширенням в освітній практиці.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Саломатін, О. (доктор юридичних наук; доктор історичних наук; професор; завідувач кафедри теорії держави і права та політології; керівник Науково-освітнього центру порівняльної правової політики Пензенського державного університету; м. Пенза; Росія).
    Інтеграція юридичної компаративістики у навчальні програми вищих навчальних закладів / О. Саломатін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 265-272. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- магистратура -- магістратура -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- международные семинары -- міжнародні семінари -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- отраслевое сравнительное право -- галузеве порівняльне право -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- преподавание права -- викладання права -- преподавательский обмен -- викладацький обмін -- специальные курсы -- спеціальні курси -- сравнительная политология -- порівняльна політологія -- сравнтельное государствоведение -- порівняльне державознавство -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- учебные программы -- учбові програми -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Розглядаються можливості посилення вивчення викладання компаративістики на юридичних факультетах. Автор наголошує, що юридична компаративістика складається з порівняльного правознавства, порівняльного державознавства, порівняльної політології, і кожна дисципліна дуже важлива для юридичної освіти. Елементи порівняльного правознавства можуть бути відстежені в різних дисциплінах, які викладаються для бакалаврів: у теорії держави і права, історії держави і права зарубіжних країн. Те саме можна сказати і про порівняльне державознавство. А порівняльну політологію необхідно викладати як частину загальної політології. Спецкурси, присвячені праву конкретної зарубіжної країни, теж дуже важливі, як і курси з європейського права. Для магістерських програм основними елементами є обов’язкова дисципліна порівняльне правознавство і додаткові дисципліни галузевого порівняльного права (такі як порівняльне кримінальне право, порівняльне цивільне право та ін.). Одне з ключових припущень — налагодити обмін викладачами порівняльного правознавства з різних країн та університетів і проводити короткі міжнародні семінари.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Оніщенко, Наталія (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент НАПрН України; завідувач відділу теорії держави і права Інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України; заслужений юрист України).
    До питання методики викладання порівняльно-правових дисциплін / Н. М. Оніщенко // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 273-279. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
механизмы взаимодействия -- механізми взаємодії -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- правовые взаимодействия -- правові взаємодії -- правовые сближения -- правові зближення -- правовые семьи -- правові сім'ї -- правогосударствоведение -- праводержавознавство -- преподавание права -- викладання права -- сравнительные методы -- порівняльні методи -- сравнительные способы -- порівняльні способи -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Висвітлено актуальні проблеми викладання порівняльно-правових дисциплін. Автор висвітлює низку міркувань і пропозицій з приводу використання замість дисципліни «порівняльне правознавство» — дисципліну «порівняльне праводержавознавство». Окрема увага приділяється виокремленню сутнісних відмінностей дисциплін «порівняльне правознавство», «юридична компаративістика» і «правові системи сучасності». Самостійний вектор дослідження пов’язаний з аналізом категорій «механізм зближення» і «механізм взаємодії» правових систем сучасності, зокрема щодо процесів праводержавотворення сьогодення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Саїдов, А. (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент Міжнародної академії порівняльного правознавства; голова Комітету по демократичним інститутам, недержавним організаціям та органам самоврядування громадян Законодавчої палати Олій Меджліса Республіки Узбекістан).
    Порівняльне цивільне право як навчальна дисципліна / А. Саїдов // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 284-298. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Від порівняльного правознавства до порівняльного цивільного права ; Застосування порівняльного методу в цивільному праві ; Цивілізаційна цінність сучасного цивільного права ; Висновки . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
гражданские правоотношения -- цивільні правовідносини -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- научные исследования -- наукові дослідження -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- правовая имплементация -- правова імплементація -- правовая институциализация -- правова інституціалізація -- правовое регулирование -- правове регулювання -- правовые заимствования -- правові запозичення -- правовые рецепции -- правові рецепції -- правовые трансплантанты -- правові трансплантанти -- преподавание сравнительного гражданского права -- викладання порівняльного цивільного права -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- сравнительное гражданское право -- порівняльне цивцільне право -- учебная литература -- учбова література -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- учебные курсы -- учбові курси -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Інтернаціоналізація суспільного життя, глобалізація економіки, активізація світогосподарських і гуманітарних зв’язків, регіональна інтеграція, уніфікуючий вплив міжнародно-правового регулювання, прагнення до вирівнювання умов конкуренції на світовому ринку — все це привело до зближення національних систем цивільного права різних країн, ініціювало процес гармонізації цивільного права у світовому масштабі, тенденцію до зближення національних систем цивільного права, до уніформності в регулюванні важливих компонентів цивільно-правових відносин. У цивільному праві багатьох країн з’явилися зовнішні запозичення на основі трансплантації фрагментів або навіть цілих інститутів права зарубіжних країн, імплементації у національне право норм міжнародних конвенцій. Такий розвиток «глобального виміру» цивільного права робить необхідними структурну перебудову навчальної дисципліни цивільного права, розробку нових напрямів наукових досліджень, підготовку навчальних курсів та посібників з новими структурою і змістом. Значення порівняльного цивільного права як навчальної дисципліни полягає в тому, що під час навчання студенти мають можливість пізнати багатющий світовий досвід у сфері цивільно-правового регулювання для вдосконалення національного законодавства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Лабус, Олександра (аспірант; викладач факультету права Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія).
    Викладання основ електронного бізнесу з використанням навчальних ігор / О. Лабус, К. Сіміч, О. Міліч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 311-322 : табл., мал. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4СЕР)с-2 + 74.58(4СЕР)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Сербия
    Сербія

    Белград

    Бєлград

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- игровые компьютерные технологии -- ігрові комп'ютерні технології -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- образовательная эффективность -- освітня ефективність -- обучающие игры -- навчальні ігри -- електронна освіта -- электронное образование -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- учебная методология -- учбова методологія -- экспериментальная педагогика -- експериментальна педагогіка -- электронное обучение -- електронне навчання -- электронный бизнес -- електронний бізнес -- Moodle -- системы управления обучением -- системи управління навчанням
Анотація: Розглянуто використання навчальних ігор у процесі електронної освіти. Основною метою є покращення результатів навчання і підвищення мотивації студентів у процесі навчання шляхом введення розважально-навчальних заходів. Вони здійснюються в Moodle – системі управління начанням, в Лабораторії електронного бізнесу в Белградському університеті. Результати експерименту показали, що досягнення студентів значно кращі на курсі із застосуванням навчальних ігор у порівнянні з результатами традиційного курсу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сіміч, Костянтин (викладач; молодший науковий співробітник Лабораторії електронного бізнесу факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Міліч, Олександр (викладач факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Университет Белграда, сербский ВУЗ \о нем\

Знайти схожі

10.


    Цветіч, Біляна (асистент факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м. Бєлград; Сербія).
    Використання ігор для підвищення якості викладання логістики і управління ланцюжком постачань : (досвід Сербії) / Б. Цветіч, Д. Василевич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 514-524 : табл., мал. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4СЕР)с-2 + 74.586.5(4СЕР)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Сербия
    Сербія

    Белград

    Бєлград

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-логистика -- бізнес-логістика -- геймизация -- геймізація -- игровая информативность -- ігрова інформативність -- игровые информационные технологии -- ігрові інформаційні технології -- игроориентированное обучение -- ігроорієнтоване навчання -- образовательное качество -- освітня якість -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- сценарные компьютерные игры -- сценарні комп'ютерні ігри -- управление цепочками поставок -- управління ланцюжками постачань -- управленческое образование -- управлінська освіта -- экономическое образование -- економічна освіта
Анотація: Показано, що логістика і управління ланцюжком постачань стали популярними напрямами освіти в останні декілька десятиліть. Проаналізованіо і оцінено ігри, які підходять для процесу навчання двох курсів, пов'язаних із бізнес-логістикою і управлінням ланцюжками постачань на факультеті організаційних наук Університету Белграду. База даних ігор з логістики і управління ланцюжками постачань була створена на основі вторинних джерел даних і для вибору відповідних ігор було розроблено і застосовано багатокритеріальний аналіз. Оцінювання ігор проводилось за допомогою анкет типу Лайкерта. Це дослідження показало, що студентам подобаються ігри з логістики і управління ланцюжком постачань і що ці ігри дають їм нову інформацію. Результати даного дослідження можуть бути корисні викладачам економічних і управлінських шкіл.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Василевич, Драган (доцент факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м. Бєлград; Сербія; PhD); Университет Белграда, сербский ВУЗ \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)