Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогическое мастерство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
1.


    Боровік, Ольга (здобувач Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України).
    Учитель фізики у вимірі педагогічної майстерності та педагогічної техніки / О. Боровік // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Школознавство
   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- педагогічна техніка -- професійна компетентність -- професійна підготовка вчителя -- професійне виховання вчителя -- професійне становлення вчителя -- майстер-клас -- неперервна професійна освіта -- вчитель фізики -- педагогическое мастерство -- педагогическая техника -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка учителя -- профессиональное воспитание учителя -- профессиональное становление учителя -- мастер-класс -- непрерывное профессиональное образование -- учитель физики
Анотація: Висвітлюється проблема розвитку і саморозвитку професійної компетентності вчителя фізики у вимірі його педагогічної майстерності та педагогічної техніки; розглядається майстер-клас як форма освітнього середовища, що створює передумови та відкриває механізми становлення професійних компетентностей до рівня педагогічної майстерності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Зязюн, І. А.
    Проективний аналіз технологій педагогічної дії / І. А. Зязюн // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 22-33. - Бібліографія : С.32-33 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
модель навчання -- модель обучения -- навчання -- обучение -- педагогическая деятельность -- педагогические технологии -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство учителя -- педагогічна діяльність -- педагогічна майстерність -- педагогічна майстерність вчителя -- педагогічні технології -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Освітня технологія в широкому смислі є частиною дидактики, а в вузькому - конкретним інструментарієм вчителя, об'єктом дидактичних досліджень та прикладних розробок. Це - деякі уявлення планованих результатів учіння, множина моделей і критеріїв вибору його оптимальної моделі в конкретних умовах педагогічної дії. Модель учіння - система, що складається з дидактичної основи, змісту предмета, методики, педагогічної техніки і педагогічної майстерності учителя в певний навчальний період. Головне завдан ня й смисл освітньої технології - можливість її відтворення для одержання подібних якісних результатів. Інтегральна технологія стала закономірним розвитком освітньої технології, що забезпечує перехід від традиційних систем учіння до нових, інформаційних.


Знайти схожі

3.


    Антонець, Михайло (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України; вчений секретар Української асоціації імені Василя Сухомлинського).
    Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / М. Антонець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентричні домінанти -- детоцентрические доминанты -- учений-гуманіст -- ученый-гуманист -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогіка серця -- педагогика сердца -- виховний процес -- воспитательный процесс -- гуманізм -- гуманизм -- педагогічний зміст гуманізму -- педагогическон содержание гуманизма -- гуманістична педагогіка -- гуманистическая педагогика -- психолого-педагогічна система -- психолого-педагогическая система
Анотація: Виділяються і деталізуються дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Розглянуто сутність гуманістичного принципу дитиноцентризму, на якому має базуватися сучасна освітня діяльність.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Отич, Олена (доктор педагогічних наук; завідувач відділу педагогічної естетики та етики інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної естетики / О. Отич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна естетика -- педагогическая эстетика -- вчитель-митець -- учитель-творец -- гуманістична спрямованість -- гуманистическая направленность -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- краса педагогічної дії -- красота педагогического действия -- критерії краси -- критерии красоты -- естетичні категорії -- эстетические категории -- тріада естетичних категорій -- триада эстетических категорий -- піднесене-низьке -- возвышенное-низкое -- прекрасне-повторне -- прекрасное-повторяемое -- комічне-трагічне -- комическое-трагическое
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми особистістного розвитку вчителя й становлення його педагогічної майстерності у контексті педагогічної естетики та етики. Обгрунтоване значення краси як критерію ефективності педагогічної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Ничкало, Н. Г.
    Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 95-96. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Естетика і етика педагогічної дії : збірник наукових праць. - Полтава : ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2011. - Вип. 1. - 196 с.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естетичні орієнтири -- етичні орієнтири -- педагогическая деятельность -- педагогическая этика -- педагогическое действие -- педагогическое мастерство -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- педагогічна етика -- педагогічна майстерність -- рецензии на книги -- рецензії на книги -- эстетические ориентиры -- этические ориентиры


Знайти схожі

6.


    Кричевська, Юлія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
    Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі і гімназії / Ю. Кричевська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 64-65. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- гімназії -- гимназии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- освітні технології -- образовательные технологии -- інноваційні освітні технології -- инновационные образовательные технологии -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство
Анотація: Про упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів молодших класів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Отич, О. М.
    На здобуття Державної премії України в галузі освіти 2012 р. [] / О. М. Отич // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 94-95. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
образование Украины -- освіта України -- педагогическая деятельность -- педагогическое действие -- педагогическое мастерство -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- педагогічна майстерність -- технологии образования -- технології освіти -- державні премії -- государственные премии
Анотація: Результатом узагальнення понад 30-річних творчих пошуків науковців на ниві педагогічної майстерності як нового напряму педагогічної науки став цикл науково-методичних праць із теорії й технології педагогічної майстерності.


Дод.точки доступу:
Государственная премия Украины в области образования \о произв.\; Державна премія України в галузі освіти \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Манько, Володимир (професор кафедри професійної психології та педагогіки Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
    Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для слкжби безпеки України / В. Манько // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- науково-педагогічний склад -- научно-педагогический состав -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- програми підвищення педагогічної компетентності -- программы повышения педагогической компетентности -- опыт ВУЗов -- досвід ВНЗ
Анотація: Розглядаються проблеми забезпечення якості освіти у контексті Болонського процесу, подане авторське визначення якості освіти, наведено досвід забезпечення якості освіти у Національній академії Служби безпеки України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.7.pdf

Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\

Знайти схожі

9.


    Овсієнко, Яніна (вчитель-методист; заслужений працівник освіти України; директор ).
    Реалізація ідей педагогічної мйстерності у навчально-виховному процесі спеціалізірованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю / Я. Овсієнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 62-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- спеціалізовані навчальні заклади -- специализированные учебные заведения -- профільні навчальні заклади -- профильные учебные заведения -- заклади художньо-естетичного профілю -- учреждения художественно-эстетического профиля -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Обгрунтовано вплив ідей педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна на зміст та форми організації навчання і виховання учнів у спеціалізірованих навчальних закладах художньо-естетичного профілю. Розкрито особливості та основні напрями діяльності цих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Зязюн, Іван (доктор філософських наук; професор; дійсний член НАПН України; директор інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України) \о нем\; Малобілозерська естетична гімназія-інтернат "Дивосвіт" \о ней\Дивосвіт, Малобілозерська естетична гімназія-інтернат \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел " Академія дитячої творчості" \о ней\; Академія дитячої творчості, Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів " Колегіум мистецтв у Опішні" \о ней\; Колегіум мистецтв у Опішні, державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів \о ней\

Знайти схожі

10.


    Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогических наук; профессор; член-корреспондент НАПН Украины; директор Института магистратуры, аспирантуры, докторантуры Винницкого государственного педагогического университета им. М. Коцюбинского).
    Педагогический профессионализм преподавателя как актуальная проблема профессионального образования / Р. С. Гуревич, М. Е. Кадемия // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.42
Рубрики: Профессиональная компетентность педагогов
   Професійна компетентність педагогів

Кл.слова (ненормовані):
профессионализм педагога -- профессиональная компетентность -- гуманистическая парадигма -- личностно-деятельностный подход -- педагогическое мастерство -- професіоналізм педагога -- професійна компетентність -- гуманістична парадигма -- особистісно-діяльнісний підхід
Анотація: Рассмотрены научные подходы к проблеме педагогического профессионализма, показана актуальность изучения этого феномена.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Дод.точки доступу:
Кадемия, Майя Ефимовна (кандидат педагогических наук; доцент; Винницкий государственный педагогический университет им. М. Коцюбинского)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)