Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=подготовка учителей младших классов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Чепка, О. В.
    Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 96-104. - Бібліографія : С.103-104 : 19 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вчитель молодших класів -- высшее образование -- наступність у навчанні -- образовательные комплексы -- освітні комплекси -- педагогический колледж -- педагогический университет -- педагогічний коледж -- педагогічний університет -- підготовка вчителів початкових класів -- підготовка фахівців -- подготовка учителей младших классов -- последовательность в обучении -- преемственность в обучении -- учитель младших классов
Анотація: Докладно розглядається категорія "наступність" та її реалізації у підготовці майбутніх учителів початкових класів.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Ігнатенко, Емілія (старший викладач КМПУ ім. Б.Д. Грінченка; Київ).
    Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра / Емілія Ігнатенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 52-54. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуально-творческие умения -- інтелектуально-творчі уміння -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- мовленнєві вправи -- молодші школярі -- підготовка вчителів молодших класів -- подготовка учителей младших классов -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- учитель младших классов -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь
Анотація: Автор статті пропонує методичні рекомендації та вправи на розвиток інтелектуально-творчих комунікативних умінь учнів.


Знайти схожі

3.


    Тарасенко, Г. С.
    Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- евристика -- методи еврістики -- методи навчання -- методы обучения -- методы эвристики -- начальная школа -- педагогическая эвристика -- педагогическое образование -- педагогічна евристика -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- початкова школа -- фахова підготовка -- эвристика
Анотація: Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.


Знайти схожі

4.


    Попова, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Інституту філології Бердянського державного педагогічного ун-ту).
    Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / Ольга Попова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 29-34. - Бібліографія : С.34 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовденнєва дія -- мовленнєва діяльність -- мовлення вчителя -- навчально-педагогічна комунікація -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- підготовка вчителів початкових класів -- подготовка учителей младших классов -- породження висловлювання -- порождение речи -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психолингвистика -- психолингвистика речи -- психолінгвістика -- психолінгвістика мовлення -- речевая деятельность -- речевое действие -- речь учителя -- учебно-педагогическая коммуникация
Анотація: Автор статті досліджує особливості педагогічного спілкування та професійного мовлення вчителя початкової школи, особливу увагу надано огляду психолінгвістичних теорій мовлення.


Знайти схожі

5.


    Нос, Л. С.
    Дидактичні особливості підготовки вчителів початкової школи в Канаді / Л. С. Нос // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 134-143. - Бібліографія : С.142-143 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- Канада -- навчальні програми -- образование в Канаде -- освіта в Канаді -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- професійні курси -- профессиональные курсы -- учебные программы
Анотація: Викладені підходи в канадських вузах до підготовки учителів початкової школи. На прикладі програми відділення "Початкова освіта" Альбертського університету, яка складається з трьох частин: академічні, професійні курси і практика в школі - проаналізова н зміст такої підготовки. Характерною особливістю програм підготовки майбутніх учителів початкових класів є їхня варіативність, гнучкість і тісний зв'язок цих програм їх практичною діяльністю, творчий підхід до визначення педагогічних курсів.


Знайти схожі

6.


    Греб, Марія (кандидат філологічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
    Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів / М. Греб // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 9. - С. 23-26. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вчителі молодших класів -- лексическая компетенция -- лексична компетентність -- методики викладання української літератури у ВНЗ -- методики преподавания украинской литературы в вузе -- підготовка вчителів молодших класів -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- профессиональная подготовка учителей -- професійна підготовка вчителів -- украинская литература -- українська література -- учителя младших классов
Анотація: У статті обгрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)