Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=профилизация<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Галузева програма впровадження
профільного навчання на 2008-2010 рр. Проект> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 7/8
. - С. 6-10 : табл., рис
УДК
371
ББК
74
Рубрики:
Освіта
Теорія і методи навчання
Образование
Теория и методы обучения
, 2008-2010 р.
Україна
Кл.слова (ненормовані):
міністерства
--
проекти програм
--
шкільна освіта
--
реформа школи
--
методи навчання
--
профілізація школи
--
галузеві програми
--
впровадження профільного навчання
--
профільне навчання
--
министерства
--
проекты программ
--
школьное образование
--
профилизация
школы
--
отраслевые программы
--
внедрение профильного обучения
--
профильное обучение
--
методы обучения
Анотація:
Офіційна інформація про впровадження профільного навчання в шкільну освіту протягом 2008-2010 рр.
Дод.точки доступу:
Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-1010 рр., проект
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Сікорський, Петро
(провідний науковий співробітник Львівського науково-практичного центру АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Особливості диференціації в умовах профільного навчання / П. Сікорський> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 23-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
реформування освіти
--
система реформування освіти
--
концептуальні положення
--
диференціація навчання
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
ЗНЗ
--
моделі профілізації
--
профілізація навчання
--
профілізація старшої школи
--
профильное обучение
--
реформирование образования
--
система реформирования образования
--
концептуальные положения
--
дифференциация обученияобще
--
образовательные учебные заведения
--
модели профилизации
--
профилизация
обучения
--
профилизация
старшей школы
Анотація:
Мета цієї статті-поглибити концептуальні положення профільного навчання в загальноосвітніх школах, обгрунтувати основні його моделі. а також виявити особливості диференціації в умовах профілізації навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання
--
профилизация
обучения
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
професійне самовизначення
--
профессиональное самоопределение
--
зміст освіти
--
содержание образования
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
принцип диференціації навчання
--
принцип дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.
Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Клюев, Владимир Константинович
.
Бакалавриат - магистратура: преемственность и
профилизация
управленческой подготовки / В. К. Клюев> // Научные и технические библиотеки. - 2011. -
№ 12
. - С. 54-59 . - ISSN 0130-9765
УДК
378
Рубрики:
Библиотечное дело
Бібліотечна справа
Кл.слова (ненормовані):
высшее библиотечное образование
--
вища бібліотечна освіта
--
библиотечно-информационная деятельность
--
бібліотечно-інформаційна діяльність
--
бакалавриат
--
бакалаврат
--
магистратура
--
магістратура
--
фундаментализация
--
фундаменталізація
--
организационно-управленческие компетенции
--
організаційно-управлінські компетенції
--
библиотечное дело
--
бібліотечна справа
Анотація:
Характеризуется преемственность уровней отраслевого образования при переходе вузовской подготовки на Федеральные государственные образовательные стандарты третьего поколения. Акцентируется менеджерская составляющая образовательных программ бакалавриата и магистратуры по направлению 071 900 "Библиотечно-информационная деятельность"; сопоставляются формируемые компетенции, анализируется структура управленческих профилей подготовки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
>
5.
Слюсаренко, О.
Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. Слюсаренко> // Вища освіта України. - 2012. -
№ 3
. - С. 101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378 (1-87)
Рубрики:
Університети
Университеты
Кл.слова (ненормовані):
топ-університети
--
профілізація
--
конкуренція
--
топ-университеты
--
профилизация
--
конкуренция
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Проценко, Людмила
(заступник директора з навчально-виховної роботи).
Інформатизація освітнього закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 29-33 : рис.-2. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
модель інформатизації освітнього простору
--
модель информатизации образовательного процесса
--
дидактичний модуль
--
дидактическая модель
--
мультимедійні технології
--
мультимедийные технологии
--
мультимедійні засоби навчання
--
мультимедийные средства обучения
--
інформатизація навчального процесу
--
информатизацияучебного процесса
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
гімназії
--
гимназии
--
досвід гімназій
--
опыт гимназий
--
профілізація навчання
--
профилизация
обучения
Анотація:
Розглядаються особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп'ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовується, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференциація процесів комп'ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\
Знайти схожі
>
7.
Антоненко, Людмила
(учитель англійської мови; вчитель-методист).
Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів в умовах профільної освіти / Л. Антоненко, О. Халабузар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 71-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання
--
профилизация
обучения
--
комунікативні компетенції
--
коммуникативные компетенции
--
сучасні технології
--
современные технологии
--
профільна освіта
--
профильное образование
--
іншомовна компетентність учнів
--
иноязычная компетентность учеников
--
іншомовні комунікації
--
иноязычные коммуникации
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
гімназії
--
гимназии
--
досвід гімназій
--
опыт гимназий
--
методи навчання
--
методы обучения
Анотація:
Розглядається питання формування іншомовної компетенції учнів. Наголошується на важливості застосування сучасних технологій та методів навчання іноземних мов як чинників підвищення ефективності освітнього процесу в умовах профілізації навчання.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Халабузар, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов і методики викладання ); Надія, гімназія №1 \о ней\
Знайти схожі
>
8.
Кіян, Ольга
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
Роль взаємодії школи та сім'ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
учні
--
учащиеся
--
взаємодія школи та сім'ї
--
взаимодействие школы и семьи
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
рання профілізація
--
ранняя
профилизация
--
професійна орієнтація
--
профессиональная ориентация
--
сфери професійної орієнтації
--
сферы профессиональной ориентации
--
конкурентоспроможні фахівці
--
конкурентоспособные специалисты
--
професійні підходи
--
профессиональные подходы
Анотація:
Розглядаються особливості організації ранньої профілізації учнів в умовах взаємодії школи і сім'ї. Визначено напрями ранньої профілізації та сфери професійної орієнтації на основі ідеї підготовки конкурентоспроможних фахівців та професійного підходу до її реалізації.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)