Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профилизация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


   
    Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-2010 рр. Проект // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 6-10 : табл., рис
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта
   Теорія і методи навчання

   Образование

   Теория и методы обучения
, 2008-2010 р.
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
міністерства -- проекти програм -- шкільна освіта -- реформа школи -- методи навчання -- профілізація школи -- галузеві програми -- впровадження профільного навчання -- профільне навчання -- министерства -- проекты программ -- школьное образование -- профилизация школы -- отраслевые программы -- внедрение профильного обучения -- профильное обучение -- методы обучения
Анотація: Офіційна інформація про впровадження профільного навчання в шкільну освіту протягом 2008-2010 рр.


Дод.точки доступу:
Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-1010 рр., проект
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Сікорський, Петро (провідний науковий співробітник Львівського науково-практичного центру АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Особливості диференціації в умовах профільного навчання / П. Сікорський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 23-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- реформування освіти -- система реформування освіти -- концептуальні положення -- диференціація навчання -- загальноосвітні навчальні заклади -- ЗНЗ -- моделі профілізації -- профілізація навчання -- профілізація старшої школи -- профильное обучение -- реформирование образования -- система реформирования образования -- концептуальные положения -- дифференциация обученияобще -- образовательные учебные заведения -- модели профилизации -- профилизация обучения -- профилизация старшей школы
Анотація: Мета цієї статті-поглибити концептуальні положення профільного навчання в загальноосвітніх школах, обгрунтувати основні його моделі. а також виявити особливості диференціації в умовах профілізації навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения
Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Клюев, Владимир Константинович.
    Бакалавриат - магистратура: преемственность и профилизация управленческой подготовки / В. К. Клюев // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 12. - С. 54-59 . - ISSN 0130-9765
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
высшее библиотечное образование -- вища бібліотечна освіта -- библиотечно-информационная деятельность -- бібліотечно-інформаційна діяльність -- бакалавриат -- бакалаврат -- магистратура -- магістратура -- фундаментализация -- фундаменталізація -- организационно-управленческие компетенции -- організаційно-управлінські компетенції -- библиотечное дело -- бібліотечна справа
Анотація: Характеризуется преемственность уровней отраслевого образования при переходе вузовской подготовки на Федеральные государственные образовательные стандарты третьего поколения. Акцентируется менеджерская составляющая образовательных программ бакалавриата и магистратуры по направлению 071 900 "Библиотечно-информационная деятельность"; сопоставляются формируемые компетенции, анализируется структура управленческих профилей подготовки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

5.


    Слюсаренко, О.
    Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. Слюсаренко // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Університети
   Университеты

Кл.слова (ненормовані):
топ-університети -- профілізація -- конкуренція -- топ-университеты -- профилизация -- конкуренция


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Проценко, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи).
    Інформатизація освітнього закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 29-33 : рис.-2. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
модель інформатизації освітнього простору -- модель информатизации образовательного процесса -- дидактичний модуль -- дидактическая модель -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- мультимедійні засоби навчання -- мультимедийные средства обучения -- інформатизація навчального процесу -- информатизацияучебного процесса -- освітній процес -- образовательный процесс -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- профілізація навчання -- профилизация обучения
Анотація: Розглядаються особливості впровадження мультимедійних засобів навчання та інформаційно-комп'ютерних технологій у дидактичну систему навчального закладу. Обгрунтовується, що конкретність та визначеність інформаційно-логічних моделей і алгоритмів, а також послідовність і диференциація процесів комп'ютеризації дозволяють учням і вчителям гімназії опановувати нове програмне забезпечення та специфічні мультимедійні педагогічні технології для вивчення предметів з основних та додаткових курсів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

7.


    Антоненко, Людмила (учитель англійської мови; вчитель-методист).
    Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів в умовах профільної освіти / Л. Антоненко, О. Халабузар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 71-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- комунікативні компетенції -- коммуникативные компетенции -- сучасні технології -- современные технологии -- профільна освіта -- профильное образование -- іншомовна компетентність учнів -- иноязычная компетентность учеников -- іншомовні комунікації -- иноязычные коммуникации -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- методи навчання -- методы обучения
Анотація: Розглядається питання формування іншомовної компетенції учнів. Наголошується на важливості застосування сучасних технологій та методів навчання іноземних мов як чинників підвищення ефективності освітнього процесу в умовах профілізації навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Халабузар, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов і методики викладання ); Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

8.


    Кіян, Ольга (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
    Роль взаємодії школи та сім'ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
учні -- учащиеся -- взаємодія школи та сім'ї -- взаимодействие школы и семьи -- профільне навчання -- профильное обучение -- рання профілізація -- ранняя профилизация -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- сфери професійної орієнтації -- сферы профессиональной ориентации -- конкурентоспроможні фахівці -- конкурентоспособные специалисты -- професійні підходи -- профессиональные подходы
Анотація: Розглядаються особливості організації ранньої профілізації учнів в умовах взаємодії школи і сім'ї. Визначено напрями ранньої профілізації та сфери професійної орієнтації на основі ідеї підготовки конкурентоспроможних фахівців та професійного підходу до її реалізації.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)