Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогическая подготовка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Зарічанський, Олег.
    Загальнонаукові підходи до формування системи психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій / О. Зарічанський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Галузева психологія
   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна підготовка -- професійна діяльність -- підрозділи із надзвичайних ситуацій -- особовий склад підрозділів -- різнорівнева психолого-педагогічна підготовка -- загальнонаукові підходи формування -- системний підхід -- синергетичний підхід -- управлінський підхід -- структурно-функціональний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- психолого-педагогическая подготовка -- профессиональная деятельность -- подразделения по чрезвычайным ситуациям -- разноуровневая психолого-педагогическая подготовка -- общенаучные подходы формирования -- системный подход -- синергетический подход -- управленческий подход -- структурно-функциональный подход -- аксиологический подход -- культурологический подход
Анотація: Про важливість побудови системи різнорівневої психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів із надзвичайних ситуацій. Про застосування загальнонаукових підходів до формування такої системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Демченко, Н. І.
    Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта
Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці.


Знайти схожі

3.


    Коваленко, Олена Едуардівна (доктор педагогічних наук; професор; ректор Української інженерно-педагогічної академії).
    Підготовка інженерів-педагогів магістерських програм - якою їй бути? / О. Е. Коваленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Подготовка инженеров-педагогов
   Підготовка інженерів-педагогів

Кл.слова (ненормовані):
магістерські програми -- підготовка інженерів-педагогів -- психолого-педагогічна підготовка інженерів-педагогів -- інженерно-фахова підготовка інженерів-педагогів -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- особистісно-орієнтований підхід -- магистерские программы -- подготовка инженеров-педагогов -- психолого-педагогическая подготовка -- инженерно-профессиональная подготовка
Анотація: Обгрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки інженерів-педагогів магістерських програм, визначено методологічні основи дослідження, розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

4.


    Олійник, Леонід Віталійович (кандидат педагогічних наук; Національний університет оборони України; м. Київ).
    Активні методи навчання та їхня роль у психологічній підготовці майбутніх магістрів військово-соціального управління / Л. В. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.253 + 88.40
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Педагогическая психология

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- підготовка магістрів військово-соціального управління -- психолого-педагогічна підготовка -- магістри -- якість навчання -- семінарські заняття -- практичні заняття -- активные методы обучения -- подготовка магистров военно-социального управления -- психолого-педагогическая подготовка -- магистры -- качество обучения -- семинарские занятия -- практические занятия
Анотація: Про проблему підвищення якості підготовки офіцерського складу, зокрема психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

5.


    Семенова, Алла (директор навчально-консультаційного центру педагогічної майстерності; професор кафедри політології; Одеський національний політехнічний університет; доктор педагогічних наук; доцент).
    Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей / А. Семенова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 51-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- викладачі -- преподаватели -- психолого-педагогічна підготовка -- психолого-педагогическая подготовка -- фахівці інженерних спеціальностей -- специалисты инженерных специальностей -- психопедагогіка -- психопедагогика -- емоційне професійне самоусвідомлення -- эмоциональное профессиональное самосознание -- етапи успішної зміни поведінки -- этапы успешной смены поведения -- непомітність -- незаметность -- міркування -- рассуждения -- підготовка -- подготовка -- дія -- действие -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Визначені сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей, які передбачають соціальну зрілість, професійну компетентність викладачів, розвиток його творчого потенціалу. Обгрунтовується необхідність посилення уваги до розвитку практичних умінь, особливо до формування педагогічної майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладачів вищої школи та управінської майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладача вищої школи та керівника структурного підрозділу чи організації.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет \о нем\

Знайти схожі

6.


    Богатирьов, Олег (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри фізики навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем).
    Фізмат ЧНУ: віхи становлення [Текст] / О. Богатирьов, Л. Кляцька, Ю. Ляшенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 65-69
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історія фізмату ЧНУ -- история физмата ЧНУ -- історія факультетів -- история факультетов -- психолого-педагогічна підготовка -- психолого-педагогическая подготовка -- наукова діяльність -- научная деятельность -- навчально-наукові інститути -- учебно-научные институты -- фізико-математичні інститути -- физико-математические институты -- наукові школи -- научные школы -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Описані основні етапи становлення та проаналізований сучасний стан навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Особливістю навчанняя студентів фізмату на сучасному етапі є гармонійне поєднання вивчення ними точних наук, підготовки в галузі інформатики та іноземних мов, психолого-педагогічної підготовки.


Дод.точки доступу:
Кляцька, Людмила (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри алгебри та математичного аналізу навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем); Ляшенко, Юрій (доктор фізико-математичних наук; доцент; директор навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)