Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка екологів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Рудишин, С. Д.
    Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- вища освіта України -- воспитание студентов -- высшее образование -- высшее образование Украины -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- методология образования -- методологія освіти -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.


Знайти схожі

2.


    Рудишин, С. Д.
    Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 54-59. - Бібліографія : С.59 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
биологическая подготовка -- біологічна підготовка -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- концептуальні підходи -- концептуальні положення -- концептуальные подходы -- концептуальные положения -- образование Украины -- освіта України -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: В статті обрані певні методичні орієнтири екологічної освіти і виховання студентів у вищих навчальних закладах та узгоджені з рекомендаціями Концепції екологічної освіти України. Викладені основні концептуальні положення підготовки еколога, біологічна підготовка фахівців у галузі 0411 "Природничі науки" за напрямом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування".

Перейти к внешнему ресурсу: Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі

Знайти схожі

3.


    Кофанова, О. В.
    Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 46-55. - Література : С.53-55 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- екологічна безпека -- екологічна освіта -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- підготовка екологів -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- экологическая безопасность -- экологическое образование
Анотація: У статті виявлено й обгрунтовано значущість хімічної складової вищої технічної екологічної освіти в забезпечення збалансованого розвитку та екологічної безпеки України.


Знайти схожі

4.


    Кофанова, О. В.
    Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліографія : С.55-56 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вища технічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- высшее техническое образование -- высшее экологическое образование -- екологічна освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка бакалаврів -- підготовка екологів -- подготовка бакалавров -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технические университеты -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні університети -- университеты Украины -- університети України -- химическая подготовка -- хімічна підготовка -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготоки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Встановлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а собливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.


Знайти схожі

5.


    Кофанова, О. В.
    Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 59-69. - Література : С.68-69 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее экологическое образование -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- педагогическая деятельность -- педагогический эксперимент -- педагогіка вищої школи -- педагогічна діяльність -- педагогічний експеримент -- підготовка екологів -- подготовка экологов -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетенция -- профессиональное образование -- химическая компетентность -- хімічна компетентність
Анотація: Досліджується поняття хімічної компетентності майбутнього інженера-еколога. Мета роботи - теоретичне обгрунтування та емпіричне доведення ефективності дії виявлених автором педагогічних умов у рамках розробленої компетентнісно орієнтованої мо делі методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів на формуваня в них хімічної компетентності.


Знайти схожі

6.


    Білецька, Галина.
    Природничо-наукова підготовка майбутніх екологів: сутність та стан проблеми у педагогічних дослідженнях / Г. Білецька // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 60-65. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукова освіта -- естственно-научное образование -- професійна екологічна освіта -- профессиональное экологическое образование -- підготовка екологів -- подготовка экологов -- вища школа -- высшая школа -- педагогічна теорія -- педагогическая теория
Анотація: Проаналізовано стан дослідженості проблеми природничо-наукової освіти у педагогічній теорії. Обґрунтовано значення природничо-наукової підготовки в системі професійної екологічної освіти. Встановлено основні проблеми, які зумовлюють критичний стан природничо-наукової підготовки фахівців-екологів у вищих навчальних закладах.


Знайти схожі

7.


    Кофанова, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Національний технічний університет України "Київський політичний інститут").
    Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів [Текст] / О. Кофанова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Образование. Педагогика
   Высшее профессиональное образование

   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
підготовка екологів -- вища екологічна освіта -- інноваційні технології -- педагогічні технології -- технологія портфоліо -- технология портфолио -- подготовка экологов -- высшее экологическое образование -- инновационные технологии -- педагогические технологии -- проблемно-дослідницький підхід -- проблемно-исследовательский подход -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- навчальний процес -- учебный процесс -- проблемно-орієнтоване навчання -- проблемно-ориентированное обучение -- лекції-дискусії -- лекции-дискусии -- семінарські заняття -- семинарские занятия -- лабораторні роботи -- лабораторные работы
Анотація: Розглянуто впровадження у педагогічний процес професійної підготовки майбутніх екологів деяких інноваційних засобів, зокрема проблемно-дослідницького підходу та інформаційно-комунікаційних технологій.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)