Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=система виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Крутько, Олена (аспірант Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Навчальне телебачення: погляд у минуле : на матеріалах фахових педагогічних видань України 50-80 років ХХ ст. / О. Крутько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання, 20 ст., 50-80-ті роки

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения, 20 ст., 50-80-ті роки

Кл.слова (ненормовані):
технічні засоби навчання -- технические средства обучения -- наочність уроку -- научность урока -- навчальне телебачення -- учебное телевидение -- навчальний процес -- учебный процесс -- телеурок -- телевізійна передача -- телевизионная передача -- телевізори -- телевизоры -- фахові педагогічні видання -- специальные педагогические издания -- система виховання -- система воспитания -- засоби виховання -- способы воспитания
Анотація: Представлено результати аналізу змісту публікацій фахових педпгогічних видань України 50-80 років ХХ ст. присвячених питанням застосування навчального телебачення в освітньому процесі, визначення типових проблем, пов'язаних із запровадженням навчального телебачення та шляхів їх розв'язання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Орішак, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи; вчитель історії; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Організація роботи педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 64-66. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні колективи гімназій -- педагогические коллективы гимназий -- система профільної освіти -- система профильного образования -- східна система виховання -- восточная система воспитания -- досвід гимназій -- опыт гимназий -- система виховання -- система воспитания -- освітній процес -- образовательный процесс -- зарубіжний досвід
Анотація: Про втілення у освітній процес гімназії досвіду системи виховання Японії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки).
    А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період : до 125-річчя від дня народження А.С.Макаренка / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
морально дефективне дитинство -- морально дефективное детство -- система виховання -- система воспитания -- неповнолітні правопорушники -- насовершеннолетние правонарушители -- трудові колонії -- трудовые колонии -- дитячі виховні установи -- детские воспитательные учреждения -- моральна дефективність -- моральная дефективность -- ресоціалізація правопорушників -- ресоциализация правонарушителей -- педагогическое новаторство -- педагогічне новаторство
Анотація: Розглянуто педагогічне новаторство А.Макаренка в аспекті розв'язання проблеми так званого "морально дефективного дитинства" у 20-ті роки ХХ ст. Проаналізовано поширені в українській педагогічній науці досліджуваного періоду погляди на зазначену проблему. Окреслено найважливіші складові виховної системи А.Макаренка, спрямованої насамперед на ресоціалізацію "важких" дітей, гуманізацію цього процесу.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Макаренко, А. С. (педагог ; 1888-1939) \о нем\; Основний дитячий будинок для морально дефективних дітей №7 \о нем\Дитяча трудова колонія імені М. Горького \о ней\

Знайти схожі

4.


    Захаренко, Сергій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри загальної педагогіки і психології).
    Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Коваленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
вчені-педагоги -- ученые-педагоги -- погляди вчених -- взгляды ученых -- теоретична спадщина педагогів -- теоретическое наследие педагогов -- громадянське-патріотичне виховання -- гражданско-патриотическое воспитание -- громадянське виховання -- гражданское воспитание -- педагогіка конкретної мети -- педагогика конкретной цели -- система виховання -- система воспитания -- виховні заклади -- воспитательные учреждения -- середні школи -- средние школы -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розкриваються погляди О. А. Захаренка щодо проблем громадянсько-патріотичного виховання та аналізується діяльність очолюваного ним педагогічного колективу Сахнівської середньої школи з формування в учнів високих почуттів любові до Землі, батьківщини, Людини. Виокремлюються значущі елементи системи громадянсько-патриотичного виховання, реалізованої академіком-практиком у 60-90-х роках ХХ століття.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Ольга (студентка ННІ іноземних мов); Захаренко, Олександр Антонович (педагог ; 1937-2002) \о нем\; Сахновська середня школа \о ней\

Знайти схожі

5.


    Тарабасова, Л. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро -- виховання дітей -- виховання дошкільнят -- воспитание детей -- воспитание дошкольников -- гармоничное развитие -- гармонійний розвиток -- групові цінності -- групповые ценности -- гуманизм -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманистическое воспитание -- гуманізм -- гуманістичне виховання -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компромисс -- компроміс -- образование в Японии -- образовательные стратегии -- освіта в Японії -- освітні стратегії -- система виховання -- система воспитания -- ценностное ориентирование -- ціннісне орієнтування -- японская система воспитания -- японська система виховання
Анотація: Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)