Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=современный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Барабаш, Ольга Василівна (інспектор деканату Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського; здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Теорія і практика впливу культурних чиннків на економічну діяльність / О. В. Барабаш // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 113-121. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общие основы экономического развития

   Загальні основи економічного розвитку

Кл.слова (ненормовані):
адаптированный маркетинг -- адаптований маркетинг -- экономическая культура -- економічна культура -- культурные трансформации -- культурні трансформації -- культурные факторы -- культурний фактор -- культурный код рекламы -- культурний код реклами -- неоинституционализм -- неіституціоналізм -- современный маркетинг -- сучасний маркетинг -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- экономико-культурные взаимосвязи -- економічно-культурні взаємозв'язки
Анотація: Проведено теоретично-практичний аналіз проблеми взаємозв'язку економічних і культурних чинників у ситуації сучасного соціально-економічного простору й обгрунтовано необхідність врахування впливу культурних чинників на економічну діяльність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Романова, Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні / Л. В. Романова // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сільськогосподарське виробництво

   Сельскохозяйственное производство

Кл.слова (ненормовані):
модель маркетингу -- модель маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- аграрний менеджмент -- аграрный менеджмент -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Федоров, А. (председатель правления Всеукраинской рекламной коалиции; владелец брендингового агентства).
    То, что у нас считается провокацией, на самом деле - отсутствие вкуса и жлобство [Текст] / А. Федоров // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 44-47 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- интервью -- інтерв'ю -- PR -- комунікації -- коммуникации -- современный маркетинг -- сучасний маркетинг -- провокации современного маркетинга -- провокації сучасного маркетингу -- проблеми современного маркетинга -- проблеми сучасного маркетингу -- рекламные агентства -- рекламні агентства -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: В интервью речь идет о проблемах современного маркетинга.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)